opdatere SE W800i
Fra : Torben Hansen

Dato : 14-11-05 15:58

Er der nogen som ved om man kan opdatere sin SE W800i via en bluetooth
dongle ??? eller skal man bruge det der datakabel ting ?

Fra : Anders Lund

Dato : 14-11-05 18:15

Torben Hansen wrote:
> Er der nogen som ved om man kan opdatere sin SE W800i via en bluetooth
> dongle ??? eller skal man bruge det der datakabel ting ?

Jeg er rimelig sikker på at det skal ske via kablet. På W750i skal man
slukke telefonen, sætte kablet, holde C (?) nede og tænde kablet - så
finder Windows telefonen som en "anden" enhed, hvorefter du så kan opdatere.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk