Pæreskift på Mondeo - min bare!
Fra : Thomas H.

Dato : 13-11-05 18:12

Så fik jeg købt pærer for 530 kr, 4 stk. H1 VisionPlus og to
parkeringspærer, fik pillet lygterne af, som man jo skal for at skifte en
pære, og fandeme om ikke nærlyset er en H7, selvom brugsanvisningen klart
skriver af både nær- og fjernlys er H1 - så det blev til Premium fra en
tankstation i stedet

Skulle bare lige brokke mig

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : John Sahl

Dato : 13-11-05 18:26

Thomas H. wrote:
> Skulle bare lige brokke mig

Folk der ikke gider opleve det samme, kan her tjekke hvad
pære der sidder i deres bil: http://www.pal-guide.com/scr/

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Thomas H.

Dato : 13-11-05 18:57

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Folk der ikke gider opleve det samme, kan her tjekke hvad
> pære der sidder i deres bil: http://www.pal-guide.com/scr/

Borsetfra at den også siger at fjernlyser er H7, det er H1 på min!

Fra : John Sahl

Dato : 13-11-05 18:59

Thomas H. wrote:
> Borsetfra at den også siger at fjernlyser er H7, det er H1 på min!

Uoriginale lortelygter Nej spøg til side. Det er da noget lort!

Fra : Thomas H.

Dato : 13-11-05 19:05

> Uoriginale lortelygter Nej spøg til side. Det er da noget lort!

Njaa nu ved jeg det, men havde jeg vist den havde H7 havde jeg da prøvet de
der "Night Guide" med 3 farver i.

Fra : John Sahl

Dato : 13-11-05 19:11

Thomas H. wrote:
> Njaa nu ved jeg det, men havde jeg vist den havde H7 havde jeg da
> prøvet de der "Night Guide" med 3 farver i.

Og det kommer fra en mand der skælder ud over Xenon/HID på
andres biler

Fra : Thomas H.

Dato : 13-11-05 21:18

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Og det kommer fra en mand der skælder ud over Xenon/HID på
> andres biler

Hehe, jeg siger bare at nogle eftermonteret xenon blænder ALT for meget, men
skulle "night guide" da blænde mere?

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-05 21:27

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Hehe, jeg siger bare at nogle eftermonteret xenon blænder ALT for meget,
> men skulle "night guide" da blænde mere?

Tja en Philips +30 eller +50% har jo også et kraftigere lys end det som
køretøjet i sin tid er typegodkendt med. Så gør det ingen forskel at pærene
er E-mærkede, de lyser alligevel kraftigere end de typegodkendte std. H7

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 13-11-05 21:28

Thomas H. wrote:
> Hehe, jeg siger bare at nogle eftermonteret xenon blænder ALT for
> meget, men skulle "night guide" da blænde mere?

Aner det ikke

Fra : hanzen

Dato : 13-11-05 19:58

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Folk der ikke gider opleve det samme, kan her tjekke hvad
> pære der sidder i deres bil: http://www.pal-guide.com/scr/

Nu skal jeg til at finde ud af hvad det er for en tingest der sidder midt på
bagenden af min bil og lyser sammen med stoplygterne.
Jeg troede det var en tredie stoplygte, men nu har jeg lige læst at jeg slet
ikke har sådan en.
Hvad kan det så være?
--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt

Fra : John Sahl

Dato : 13-11-05 20:00

hanzen wrote:
> [...]
> midt på bagenden af min bil og lyser sammen med stoplygterne.
> Jeg troede det var en tredie stoplygte, men nu har jeg lige læst at

På en Saab er det en elg-lokkelampe

Fra : hanzen

Dato : 13-11-05 20:05

> På en Saab er det en elg-lokkelampe

Burde den så ikke sidde foran?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 13-11-05 20:08

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev :

>På en Saab er det en elg-lokkelampe

Og jeg som troede at lyset i den betød at dyrlægen var optaget ;)

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !