Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye Sigma DG objektiver til Digital kamera~
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-06-01 17:06

Hejsa...

Det er snart helt umuligt at vælge et objektik synes jeg....

Jeg har hele tiden synes at det nye sigma 24-70mm f2.8 EX Aspherical DG DF,
var noget for mig,,,,

Men så hører jeg, at ovennævte ojektiv, er lavet til Digital kamera´er.

4k55ito1q15u25j6duf71hv5c0uht5m5la@4ax.com

Be warned. I understand the Sigma EX DG lenses are primarily designed
for use with digital SLRs with less-than-24x36mm sensors that use only
the centre of the image. Used with film cameras, they have fuzzy edges
wide open, though they may perform acceptably well if stopped down.

Jeg for snart løst til bare at købe det nye Tamron 24-135 mm Objektiv. Som
skulle være virkerligt anvendeligt,, men ikke så lysstærkt..

Og Canon´s egen 28-135 IS, men den skulle give vildt meget forvrængning i
billedet..

Andre forslag, til Canon Eos 30 ?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-06-01 17:29

> Jeg for snart løst til bare at købe det nye Tamron 24-135 mm Objektiv. Som
> skulle være virkerligt anvendeligt,, men ikke så lysstærkt..

ekssempel:
(http://www.photographyreview.com/reviews/35mm_zoom_lenses/product_6506.asp)

Expert photographer from Denver.
With 11-20 years experience in Outdoor photography.

Price Paid: $400
Purchased At: Adorama
Strengths:
Sharp,Very Sharp,Well Built, Quick Focus
----

Weaknesses:
None!!