Katinka-disco
Fra : MiWa

Dato : 12-11-05 23:12

Ofte når jeg er ude og danse hører jeg et nummer, der indholder
temaet fra en rusiske melodi "katinka" - musikken stopper og så
begynder "katinka"-temaet langsomt for så at bliver hurtigere og
hurtigere. Hvad hedder det nummer ?

Fra : Jacob E.

Dato : 12-11-05 23:59

MiWa wrote:
> [...]
> temaet fra en rusiske melodi "katinka" - musikken stopper og så
> begynder "katinka"-temaet langsomt for så at bliver hurtigere og

Måske er det Infernal - "Kalinka"?

Mvh Jacob E.

Fra : The Nameless Dude

Dato : 13-11-05 02:02

"Jacob E." <sp@mmersdie.ok> wrote in news:0tudf.1779$DD1.1448
@news.get2net.dk:

> Måske er det Infernal - "Kalinka"?
>
> Mvh Jacob E.

Den hedengangende gruppe Russian Key har også lavet en.
Den hed Kasachioff, det var Coma Records der udgav den maxi
i sin tid.

--
The Nameless Dude

Fra : MiWa

Dato : 13-11-05 21:10

Jacob E. skrev:

> Måske er det Infernal - "Kalinka"?
>
> Mvh Jacob E.

Hej Jacob

Jeg har nu fundet Kalinka med Infernal, og jeg må sige at det er et
ret godt bud - men det er desværre ikke den. Der skal være en pause
inden musikken accelerer igen. Men tak for svaret.