NFSU2 - Cheat?
Fra : Anders

Dato : 12-11-05 14:58

Hej,

Er det ikke muligt at snyde i dette spil? Så man kan springe et løb
over? Jeg sidder nemlig fast i et Drift-løb, hvor jeg skal score
vanvittigt mange point samtidig med, at der er modkørende biler osv. Det
er komplet umuligt. Har prøvet det 100 gange snart! Og det er et
sponsorløb, så det skal vindes, før jeg kan komme videre.

Så kan man ikke snyde sig forbi dette løb?

Anders

Fra : guf

Dato : 13-11-05 19:48

Hvis det er et downhill løb oppe nord på, så har jeg også store problemer
med at klare det løb. Jeg har prøvet men forskellige biler, da en dårligere
bil ikke kræver så mange point for at vinde, men lige lidt hjælper det.

Guf

Fra : Anders

Dato : 17-11-05 17:49

Der kræves præcis lige mange point, selvom du kører i en 0 stjernet bil!
Jeg prøvede lige at skifte til min 0 stjernede Supra (den er ikke en
gang blevet malet. Jeg købte den bare for at have en latterlig bil i min
samling). Med min Audi TT kunne løbet IKKE vindes. Har prøvet 100 gange
uden held. 3 løb med min Supra og løbet var vundet!

1. løb - 116000
2. løb - 118200
3. løb - 159640

Ingen problemer med en total latterlig og elendig bil. Fedt at være
forbi den elendige bane.

Anders

Fra : SoftMan Brian

Dato : 18-11-05 18:21

"Anders" <no@spamforme.com> wrote in message
> [...]
> samling). Med min Audi TT kunne løbet IKKE vindes. Har prøvet 100 gange
> uden held. 3 løb med min Supra og løbet var vundet!

Nu du nævner det, kan jeg egentlig godt huske at jeg tog en sløv bil til
alle mine drift løb, da det går ud på at fedte rundt, er en bil med elendigt
vejgreb absolut at foretrække, og jo langsommere du kører, jo længere tid
har du til at fedte rundt (og nå at undgå forhindringer).