Farlige Ritts slinger i valsen
Fra : Bo Warming

Dato : 12-11-05 08:24

Farlige Ritts slinger i valsen

Ritt vil blande børn i skolerne, og tror, at de fremmede bliver
integreret, hvis de får lov at knivstikke vor privatskolekultur efter
princippet "Hvad ikke alle kan lære, skal ingen lære"

Hun har som målgruppe muslimerne, så når Paris-vold bliver dagligdag
her, vil hun blot øge forkælelsen af de fremmede. Udvisnings-løsning
håner hun.....

At USA ved angrebets "vind" på Irak høstede "storm" i form af væbnet,
uniformeret militær-modstand, er naturligt.

Men Ritt blåstempler, at civile terrorist-muslimer, som vi har reddet
og givet flygtningestatus her, og deres internationale broderskab ,
skal hævne Irak-krigen på uskyldige danske borgere her

Hun er i god tid fremme med undskyldningerne om, at den hvide mand
skal bare skrue mere op for sit selvhad, for der er intet at kritisere
hos muslimer, de såkaldt svage.

Er man til magt-er-ret så giver det tryghed at Ritt er ødselt
magtmenneske, kvinde og højtplaceret i S, der var heldig at have
regeringsmagt i de af Stauning skabte lykkelige efterkrigs-årtier.

Vælgerne bør vurdere politikerne på deres foreslåede planer vedr de
aktuelle problemer - ikke på om topkandidaten ligner din mor eller
kæreste.

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro

Fra : Trans

Dato : 12-11-05 13:21

Bo Warming wrote:

> Ritt vil blande børn i skolerne, og tror, at de fremmede bliver
> integreret, hvis de får lov at knivstikke vor privatskolekultur efter
> princippet "Hvad ikke alle kan lære, skal ingen lære"

En af de få ting, Socialdemokraterne har ret i, det er, at hvis de
fremmedes børn skal beherske det danske sprog, så duer det ikke, at
de går i skoleer, hvor størsteparten af børnene er børn af
fremmede. De fremmede børns andel må ikke udgøre mere end ca. 20% af
det samlede antal børn på en skole. Det afhænger noget af, om alle
de fremmedes børn er af samme etnicitet, eller om de er spredt over
flere forskellige etniciteter.

Grunden hertil er den, at børn lærer sprog af hinanden.
Undervisningen er derimod uden større betydning for sprogtilegnelsen.

Så er der det problem, at mange danske forældre flytter deres børn
fra skoler med mange børn af fremmede til skoler med få børn af
fremmede. Det har de ret til, da vi har frit skolevalg. Jeg kan ikke
umiddelbart se nogen løsning på dette problem.

Hvis man kunne forbyde modtagelsen af fremmedsprogede tv-kanaler, ville
det fremme de fremmede børns tilegnelse af det danske sprog. Men det
kan man ikke.

De fremmedes tilegnelse af det danske sprog ville forbedres dramatisk,
hvis man forbød dem at bosætte sig på steder, hvor der i forvejen
var et overtal af fremmede. Man kunne f.eks. sige, at der i en opgang
ikke måtte være mere end en enkelt familie af fremmedsprogede. Ellers
bortfalder eventuelle sociale ydelser.

Bent

Bent

Fra : Jim

Dato : 12-11-05 14:06

"Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse
Bo Warming wrote:

> [...]

de går i skoleer, hvor størsteparten af børnene er børn af
fremmede. De fremmede børns andel må ikke udgøre mere end ca. 20% af

***********************************

Og så er 20% endda for meget set med mine øjne.
De udgør 7-8% af befolkningen, de af dem, som udgør problemet i det danske
samfund.
Det er hovedsalig muhamedanerne.
Så en skole må efter min mening ikke have mere end 5% fremmede i klasserne.

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 12-11-05 14:12

Jim wrote:
> [...]
> danske samfund.
> Det er hovedsalig muhamedanerne.
> Så en skole må efter min mening ikke have mere end 5% fremmede i

Hvordan % satsen er i landsgennemsnit kan da ikke bruges til noget på
Nørrebro t.eks.

Hvis du plæderer for at skolerne skal tage ind i forhold til den % mæssige
fordeling af etniske og ikke etniske Danskere, så vil du jo netop få en del
skoler hvor der er mange fremmed etniske, og rigtig mange skoler hvor der
næsten ikke er nogen, medmindre du ønsker at storkøbenhavns fremmed etniske
skal køres til Lyngby-Taarbæk, Fredensborg, etc hvilket ikke er praktisk
muligt.

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates

Fra : Jim

Dato : 12-11-05 14:26

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan % satsen er i landsgennemsnit kan da ikke bruges til noget på
> Nørrebro t.eks.

Jo da. Det står da de fremmede familier frit for at flytte.

> [...]
> der næsten ikke er nogen, medmindre du ønsker at storkøbenhavns fremmed
> etniske skal køres til Lyngby-Taarbæk, Fredensborg, etc hvilket ikke er

Det er jo netop sådan det er nu.
Der bor alt for mange fremmede på eks.vis N.Bro.
Og det betyder hele klasser, hvor der ikke er en eneste dansker.
Og konsekvensen må være, at de fremmede enten må flytte til et andet område,
eller også må de repatrieres.

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 12-11-05 14:28

Jim wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jo da. Det står da de fremmede familier frit for at flytte.

Så du bagefter kan slå dem oven i hovedet p.g.a. merudgifterne som Du også
skal være med til at bære?

> [...]
> Og det betyder hele klasser, hvor der ikke er en eneste dansker.
> Og konsekvensen må være, at de fremmede enten må flytte til et andet

Og hermed påviser du jo også at det ikke er noget man bare gør, men som
tager tid og boliger...

Fra : Jim

Dato : 12-11-05 14:34

> [...]
> skal være med til at bære?

> Og hermed påviser du jo også at det ikke er noget man bare gør, men som

Det kan da aldrig være mit problem.
De har selv valgt at flytte til Dk.

J.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-11-05 17:22

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> wrote in message
> [...]
> Og det betyder hele klasser, hvor der ikke er en eneste dansker.
> Og konsekvensen må være, at de fremmede enten må flytte til et andet

Sarkozy i PAris viser vejen. Udgangsforbud og hjemsendelse, tåregas og
nultolerance overfor de typiske muhamedanere der frydes ved at brænde
en vantro handicappet inde i en bus

Fra : Bo Warming

Dato : 12-11-05 17:17

Bo Warming wrote:

> [...]

fremmedes børn skal beherske det danske sprog, så duer det ikke, at
de går i skoleer, hvor størsteparten af børnene er børn af

Privatskoler er kim og håb om forbedring af vort ondskabsfulde
statslige skolesystem

Uanset at man kan bruge danske børn som redskab tl at trække
ulandsbørn op, så må vi aldrig påtvinge SKOLER DER EJES AF DANSKE
FORÆLDRE, DER ELSKER DERES BØRN, som redskab til statslige
integrationsplaner
som
a l d r i g
virker

Fra : Egon Stich

Dato : 12-11-05 18:06

[...]

Man kan da helt enkelt gøre retten til offentlige ydelser afhængig af en
bestået dansk prøve.

Det ville nok løse problemet.
Men sikke et skråleri, det ville medføre.
Fra de såkaldt "intellektuelle".

MVH
Egon.

Fra : GB

Dato : 13-11-05 02:35

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in news:2Etdf.1755$Fn3.375
@news.get2net.dk:

> bestået dansk prøve.

Mener du en dansk prøve? I så fald, hvilken prøve taler du om?

Åh - du mente måske en danskprøve - altså en prøve i faget dansk?

GB

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-11-05 04:13

Trans wrote:

> [...]
> de går i skoleer, hvor størsteparten af børnene er børn af
> fremmede. De fremmede børns andel må ikke udgøre mere end ca. 20% af

Jaja, lad os endelig få endnu mere totalitarisme. Mer benzin på bålet.
Det kan ikke gå for hurtigt.

Samtidigt snakkes der seriøst om, at gøre alle borgere tosprogede med
engelsk som sidestillet sprog til dansk.

Væk med grænserne. Alle kulturer skal smaskes sammen under en valgt
politisk korrekt formel, som alle bare har at rette sig efter.

I Frankrig brændes der af på nu sekstende døgn, og de venstreorienterede
snakker bare endnu højere om den integration, der ikke har bragt andet
end ulykker. Måden at slukke ilden på er at kaste mere benzin på den.

Bare ærgerligt for nærværende eksempel, at problemet i Frankrig ikke er
sprogbeherskelse, da langt de fleste fremmede i Frankrig mestrer det
franske grundet de gamle kolonier. Sproget er heller ikke problemet i
England.

For det er ikke sproget, der er problemet. Det løser ikke problemet at
lære sproget. De fleste taler såmænd også ganske udmærket dansk. Men alt
det ser venstreorienterede i Danmark bare bort fra, for lige nu er sagen
at give sproget skylden. Så er man jo også behageligt fri for at tænke
over, hvad, der er det virkelige problem.

Mere benzin på bålet. Ved tvungen sammenblanding sikrer man, at
grupperne kommer til at hade hele projektet endnu mere. For det bliver
ikke sammenblanding i Gl. Holte, Hellerup og Gentofte. For der har
fremmedproblemerne slet ikke råd til at bo.

Og noget af det sjove er, at de venstreorienterede ikke engang ser det.
De stiller sig ikke op og forlanger, at de riges børn skal sammenblandes
med utilpasselige og voldelige udenlandske elementer. Nej - de
venstreorienterede forlanger i praksis, at det som sædvanlig skal være
den danske underklasse, der skal bære byrden. Mere benzin på bålet.

Det er så latterligt, at jeg må le højt. Personligt bor jeg i Lemvig og
kan skide højt og flot på jeres syge sammenblandingsplaner - de kommer
ikke til at ramme mine børn.

God fornøjelse med at kaste mere benzin på bålet. Egentligt er det jo
forfærdeligt, hvad I gør; men der er jo ingen vej udenom. Danmarks
underklasse skal bare igennem en masse af jeres venstreorienterede lort.
Alt imens i sidder og spille hellige og udråber jer til de svages
hjerteligste beskyttere. Det er lige til at brække sig over.

En gang imellem er jeg lige ved at føle en smule forståelse for
religiøse mennesker. Det ville squ være rart, hvis der var et helvede,
hvor I kunne få lov til at tilbringe evigheden med smøre saltsyre på
jeres brandsår.

Mere benzin på bålet.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-11-05 10:43

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Jaja, lad os endelig få endnu mere totalitarisme. Mer benzin på
> bålet.
> Det kan ikke gå for hurtigt.

Din analyse af at sprogundervisning ikke løser integrationsproblemer
er jeg enig i

Jeg ser rudeknusninger i Århus som lige så slemme som afbrænding af
biler, der jo produceres af robotter og reelt er meget billige.

Ritt, Bondam og SF og EL vil ikke udvisning og kun det kan mindske
muslimvolden.

Fra : Trans

Dato : 13-11-05 09:47

Henrik Svendsen wrote:

> Jaja, lad os endelig få endnu mere totalitarisme. Mer benzin på bålet.
> Det kan ikke gå for hurtigt.

Nej, jeg tror ikke, foranstaltninger til spredning af de fremmede inden
for folkeskolevæsenet og i samfundet vil medføre konfrontationer
mellem danskerne og de fremmede. Tværtimod vil det fremmed de
fremmedes "integration" i det danske samfund.

> Samtidigt snakkes der seriøst om, at gøre alle borgere tosprogede med
> engelsk som sidestillet sprog til dansk.

Det er de Radikale. De vil have, at det offentlige skal kunne svare på
engelsk, hvis man henvender sig på engelsk. De er skrigende gale. De
ved ikke, hvad de taler om. Tænk sig, at man i kommunens
bygningsafdeling pludselig skulle kunne udtrykke alt det på engelsk,
som man normalt udtrykker på dansk.

> Væk med grænserne. Alle kulturer skal smaskes sammen under en valgt
> politisk korrekt formel, som alle bare har at rette sig efter.

Næh, efter min opfattelse bør vi genoprette grænsekontrollen. Det
skal ikke være således, at fremmede bare kan gå over grænsen og
indlogere sig i Sandholmlejren med henblik på offentlig forsørgelse
for eftertiden. Desuden skal vi holde nøje øje med fremmede personer
, man må mistænke for terrortilbøjeligheder.

> I Frankrig brændes der af på nu sekstende døgn, og de venstreorienterede
> snakker bare endnu højere om den integration, der ikke har bragt andet
> end ulykker. Måden at slukke ilden på er at kaste mere benzin på den.

Næh, konfrontationen i Frankrig er kommet af, at man i Frankrig
har:lukket for mange fremmedkulturelle indvandringsuegnede fra Afrika
´- navnlig Nordafrika - ind i landet og givet dem bistandshjælp, så
det ikke har været nødvendigt for dem at integrere sig selv videre i
samfundet. De er kommet til at bo ret koncentreret i
bistandsboligbyggeri..

> [...]
> sprogbeherskelse, da langt de fleste fremmede i Frankrig mestrer det
> franske grundet de gamle kolonier. Sproget er heller ikke problemet i

Det har du vist nok til dels ret i. Altså at det ikke i udpræget grad
er manglende beherskelse af det franske sprog, der er årsagen til, at
de fremmede kun i ringe grad bidrager til det franske nationalproduklt.

> [...]
> at give sproget skylden. Så er man jo også behageligt fri for at tænke
> over, hvad, der er det virkelige problem.

Nej, jeg tror, det spiller en væsentlig rolle for de fremmede børns
fremtidsmuligheder, at de behersker det danske sprog lige så gpdt som
danske børn. En pædagogikprofessor fra Danmarks Pædagogiske
Universitet (som jeg dog ikke har overvældende megen tiltro til) har
også udtalt, at jo større procentdelen af børn af fremmede er på en
skole, desto lavere ligger skolens kundskabsniveau.

> [...]
> ikke sammenblanding i Gl. Holte, Hellerup og Gentofte. For der har
> fremmedproblemerne slet ikke råd til at bo.

Ja, de bliver sikkert ikke glade i Gentofte, hvis en hel masse børn af
fremmede bliver placeret på det kommunale skolevæsens skoler i
Gentofte. Men problemet skal løses.

> [...]
> venstreorienterede forlanger i praksis, at det som sædvanlig skal være
> den danske underklasse, der skal bære byrden. Mere benzin på bålet.

I tilfældet med Gentofte er det nu ikke lige den danske underklasse,
der kommer til at bære byrden.

> God fornøjelse med at kaste mere benzin på bålet. Egentligt er det jo
> forfærdeligt, hvad I gør; men der er jo ingen vej udenom.

Jamen det er forfærdeligt, at socialdemokraterne og de Radikale har
lukket så mange fremmedkulturelle, indvandringsuegnede personer fra
Mellemøsten in i landet.

Bent

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-11-05 10:19

Trans wrote:

> [...]
> mellem danskerne og de fremmede. Tværtimod vil det fremmed de
> fremmedes "integration" i det danske samfund.

Ja, du tror, at mere totalitarisme af den slags vil løse problemet; men
det bliver kun værre.

> [...]
> det ikke har været nødvendigt for dem at integrere sig selv videre i
> samfundet. De er kommet til at bo ret koncentreret i

Sådan er det over hele verden. Racerne søger sammen. Det lærer de
venstreorienterede aldrig.

> [...]
> også udtalt, at jo større procentdelen af børn af fremmede er på en
> skole, desto lavere ligger skolens kundskabsniveau.

Giver ligesom sig selv, når perkernes kundskabstilegningsevne er ringere
end danskernes. Glem det med "fremmede", for det er jo ikke kineserne,
der giver disse statistiske tilbøjeligheder. I øvrigt også en ting, man
kan konstatere over hele verden.

> Ja, de bliver sikkert ikke glade i Gentofte, hvis en hel masse børn af
> fremmede bliver placeret på det kommunale skolevæsens skoler i
> Gentofte.

Det bliver de jo heller med Ritts forslag.

> I tilfældet med Gentofte er det nu ikke lige den danske underklasse,
> der kommer til at bære byrden.

Nej, for sammenblandingen sker slet ikke i Gentofte. Det er jo ligesom
det, der er pointen.

> Jamen det er forfærdeligt, at socialdemokraterne og de Radikale har
> lukket så mange fremmedkulturelle, indvandringsuegnede personer fra
> Mellemøsten in i landet.

Du vil da kun gøre det værre. Du vil sikre at danskerne
tvangssammenføres med dem helt fra barnsben af.