De skøre katte :O)
Fra : Soliema

Dato : 12-11-05 07:28

Hejsa i gruppen.
vil lige dele mine dejlige katte´s underlige væremåder med jer

Speedy kommer altid, når printeren går igang, og så sidder han ellers pænt
og kigger på, som om det er en forstilling..
Og Mitte Elsker at se Animal planet... Specielt når det noget om
løver...

Men se selv her : http://www.hermeshouse.frac.dk/dyr.htm

Thi hi.. de er nu underlige, men undvære dem, nej vel

/Anne Mette

Fra : Kate

Dato : 04-12-05 14:54

"Soliema" <soliema@tdcadsl.invalid> wrote in

> Speedy kommer altid, når printeren går igang, og så sidder han
> ellers pænt og kigger på, som om det er en forstilling..

Det gjorde Lante også de første par år jeg havde ham. Han var ikke
bange, men godt nok meget nysgerrig. De første par gange skulle han
også hen og røre når jeg havde fjernet mit nyudskrevne Jeg har godt
nok grint ofte af ham

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.