Demos vinyl liste
Fra : BS

Dato : 12-11-05 07:08

Hejsa

Er der nogle der har en komplet liste over alle Demos vinyl udgivelserne ??

Fra : Fatter Brik

Dato : 12-11-05 15:00

Demos

Røde Mor Johnny gennem ild
og vand 1970 EP Demos 1

Benny Holst og Jesper Jensen Den første maj
1971 LP Demos 2

Jesper Jensen-Benny Holst En arbejders liv
1971 Singel Demos 3

Slumstormerne Det kan blive bedre
kammerat 1971 LP Demos 4

De Fortabte Spillemænd Mens dagene er dystre
1971 LP Demos 5

Røde Mor Rok Ork
1971 LP Demos 6

2. Oktober (EF-gruppen) 13 sange om EF (2.
Oktober) 1972 LP Demos 7

Poul Dissing og EF-gruppen Nej, nej, nej til EEC
1972 Singel Demos 8

Soul Service
Superfællesmarkedet 1972
EP Demos 9

Røde Mor Ta' hva' der er
dit 1972 LP
Demos 10

Hvalsø Spillemændene Strejken på Politiken
1972 Singel Demos 11

Avi Sagild og Skifteholdet Vi har samme fjende
1973 LP Demos 12

Sume Sumut
1973 LP Demos 13

Jens Henriksens Orkester Kutdligssat Vaigatip K'itigiai
1973 LP Demos 14

Den Røde Lue Se dig godt omkring
1973 LP Demos 15

Oktober Spurgte de
dig/Sig ja til selvstændighed 1973 Singel
Demos 16

Røde Mor Grillbaren
1973 LP Demos 17

Diverse Kvinder i
Danmark 1973 LP
Demos 18

Fria Proteatern Koncert i
København 1973 1974 LP
Demos 19

Sume Inut Nunaat
1974 LP Demos 20

Blue Sun 2
Christianiasange 1974
Singel Demos 21

Arne Wurgler Frispark
1974 LP Demos 22

Røde Mor Linie 3
1975 LP Demos 23

Bent Jacobsen Bøsse
1975 LP Demos 24

Jammersminde ØK-opera og andre
sange 1975 LP Demos 25

Niels Skousen Palads af glas
1975 LP Demos 26

Rasmus Lyberth Emingå
1975 LP Demos 27

Valseværket Valseværket
1976 LP Demos 28

Aldrig udkommet
Demos 29

Røde Mor Betonhjertet
1976 LP Demos 30-31

Solvognen Elverhøj
1976 LP Demos 32

Den syngende strejkes kor Vågn til kamp og andre
1976 EP Demos 33

Bjarne Jes Hansen Sange for børn og
andre mennesker 2 1976 LP Demos 34

Jomfru Ane Jomfru Ane
Teatret 1977 LP
Demos 35

Kvindeballadegruppen Kvindeballader
1977 LP Demos 36

Diverse Demos samler
1976 LP Demos 37

Anders Koppel Aftenlandet og
Regnbuefuglen 1977 LP Demos
38

Delta 2200
1977 LP Demos 39

Oktober Oktober
1977 LP Demos 40

Jomfru Ane Band Stormfulde højder
1977 LP Demos 41

Solvognen Købmandsliv
1977 LP Demos 42

Nørrebro Beboeraktion Stenbrosange og andre
1977 EP Demos 43

Modspillerne Sange om idræt
1978 LP Demos 44

Herman Vejen ud
1978 LP Demos 45

International Kvindemusikfestival Min søsters stemme
1978 LP Demos 46

Røde Mor Hjemlig hygge
LP RM 1

Røde Mor Sylvesters drøm
1978 LP RM 2

Røde Mor Født til velfærd
Sangbog 1

Røde Mor Edderkoppen
Sangbog 2

AGITPOP
Benny Holst og Arne Wurgler Skolesange
1971 LP
AGITPOP 1

Benny Holst og Arne Wurgler Europasange
1971 LP
AGITPOP 2

Benny Holst og Arne Wurgler Lærlingesange
1972 EP
AGITPOP 3

Benny Holst og Arne Wurgler Hvor længe endnu
1973 LP
AGITPOP 4

Hvalsøspillemændene Lindø-sange
1973 EP
AGITPOP 5

Benny Holst med flere Den sidste olie
1975 LP
AGITPOP 6

Agitpop Danmarx
Melodibog 1973 (Bog)

Fra : BS

Dato : 13-11-05 04:42

MANGE TAK !

Så har jeg noget nyt fedt og lækkert at samle på ;)