Kritik af Søren Pinds gaver for skattekron~
Fra : Tveskaeg

Dato : 12-11-05 02:04

http://www.jp.dk/kbh/artikel:aid=3379530/

Ulykkerne vil ingen ende tage for Søren Pind.

Fra : Spangkuk

Dato : 12-11-05 03:08

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev

> Ulykkerne vil ingen ende tage for Søren Pind.

Er det ikke ham der er bøsse ?

Spang

Fra : Jim

Dato : 12-11-05 07:56

"Spangkuk" <qioewpågjg@asklædhæfgh.nu> skrev i en meddelelse

> "Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev

> Er det ikke ham der er bøsse ?

Nej, det er ham Claus Bundslam...

Fra : Henry Vest

Dato : 12-11-05 11:14

Spangkuk wrote:

> Er det ikke ham der er bøsse ?

Niks, det er ham der PÅSTÅR han er bøsse, for at score stemmer

--
Henry Vest

Fra : Spangkuk

Dato : 12-11-05 17:00

"Henry Vest" <henry_vestFJERN@get2net.dk> skrev

> Niks, det er ham der PÅSTÅR han er bøsse, for at score stemmer

Nåååå...så det er HAM der har lokket Ritt til at skrive det på
sin hjemmeside, så han altid kan benægte at kende noget til det.

Okeyyy..

Spang

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 12-11-05 03:44

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> wrote in message
> http://www.jp.dk/kbh/artikel:aid=3379530/
>
> Ulykkerne vil ingen ende tage for Søren Pind.

Det er godt nok nogen store filosofiske og ideologisk velfunderede sager
oppositionen kommer med, det vidner om stor indsigt og vejen frem for
København.

Thorkild

Fra : Svend Poulsen

Dato : 12-11-05 05:24

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Det er godt nok nogen store filosofiske og ideologisk velfunderede sager
> oppositionen kommer med, det vidner om stor indsigt og vejen frem for

Altså, det vil sige oppositionen ligner ikke konservative der flytter
statsinstitioner for at skaffe vælgerstemmer, eller bruger statens penge som
de konservative til personlige gaver.

Svend

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 12-11-05 10:07

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> wrote in message

> [...]
> statsinstitioner for at skaffe vælgerstemmer, eller bruger statens penge
> som de konservative til personlige gaver.

Inden du skyder for meget fra den kant kunne du jo undersøge Lone Dybkærs
telefonregning.

Find dog noget reelt med indhold i stedet for den slags pladder.

Thorkild

Fra : Svend Poulsen

Dato : 12-11-05 10:15

> [...]
> telefonregning.
>
> Find dog noget reelt med indhold i stedet for den slags pladder.

Har jeg skrevet noget om at det er ok med Lone Dybkær?

Vil gerne lige have en kilde hvor jeg har skrevet at det er ok!!!

Regnede da også med at en borgerlig mener at det er pladder og at det er ok
at bruge statens penge på private gaver.

Svend

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 12-11-05 15:44

> [...]
>
> Regnede da også med at en borgerlig mener at det er pladder og at det er
> ok at bruge statens penge på private gaver.

Altså er du bagud med skriveriet om Lone Dybkær, burde du ikke få det
skriveri på plads inden du falder over Søren Pind, sådan bare for at have
balance i regnskabet.

Thorkild

Fra : Svend Poulsen

Dato : 12-11-05 16:57

> [...]
>>

> Altså er du bagud med skriveriet om Lone Dybkær, burde du ikke få det
> skriveri på plads inden du falder over Søren Pind, sådan bare for at have

Altså Thorkild, fordi du har eget firma og er master der, er det jo ikke
ensbetydende med at man siger jawohl når du siger noget her i gruppen.

Har du ikke fattet det endnu ?

Og hvor har du læst at jeg skriver om Søren Pind ?

Noget du bare tror og igen slynger ud kan jeg læse.

Altså Thorkild, sørg nu for at få den tid ved psykiateren med alt det du
fantom læser, og overhold nu aftalen.

Svend

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 12-11-05 19:38

> [...]
>
> Noget du bare tror og igen slynger ud kan jeg læse.
>
> Altså Thorkild, sørg nu for at få den tid ved psykiateren med alt det du

Du kan jo gå lidt tilbage i denne tråd og se hvad du ytrer dig om.

Og nej Svend, jeg skal ikke til psykiater, men jeg er fuld af forståelse for
din frustration over intellektuelle mangler så du slet ikke evner at tage en
diskussion med mig.

Det kan jeg bare ikke rigtigt gøre noget ved, blot opfordre dig til at sætte
dig lidt ind i tingene.

Thorkild

Fra : Svend Poulsen

Dato : 13-11-05 03:24

> [...]
> tage en diskussion med mig.
>
> Det kan jeg bare ikke rigtigt gøre noget ved, blot opfordre dig til at

Nåe, du mener de der svar, "stupide idiot" du sædvanligvis kommer med når du
ikke kan lide facts og andres meninger, som jeg ikke kan argumenter imod.
Har du da helt ret i.

Svend

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 13-11-05 04:09

> Nåe, du mener de der svar, "stupide idiot" du sædvanligvis kommer med når
> du ikke kan lide facts og andres meninger, som jeg ikke kan argumenter
> imod.
> Har du da helt ret i.

Kære Svend, når jeg bruger ord som stupid og idiot er det som modskyts.

Men er du sød at fortælle mig hvor du har argumenteret ud fra noget faktuelt
du har bragt til torvs ?

Jeg mindes ikke at have set noget begavet fra din side.

Thorkild

Fra : Svend Poulsen

Dato : 14-11-05 17:07

> [...]
> faktuelt du har bragt til torvs ?
>
> Jeg mindes ikke at have set noget begavet fra din side.

Hvorfor i alverden skulle jeg henvise dig til fakta, når du heller ikke kan
huske at der har været fakta direkte fra eks. USAs regering ?
Det er den der selektive hukommelse du er i besidelse af.

Det man ikke vil vide benægter man.

Svend

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 14-11-05 18:02

> [...]
> kan huske at der har været fakta direkte fra eks. USAs regering ?
> Det er den der selektive hukommelse du er i besidelse af.

Jeg forholder mig såmænd til fakta, når de er relevante.

Men jeg må konstatere du enfoldigt kritiserer men ikke har evnet at samle
sammen til et argument.

Gnidder du ikke godt tage dig lidt sammen Svend, dit pladder er lidt
trættende i længden.

Thorkild

Fra : Egon Stich

Dato : 15-11-05 17:47

> Jeg forholder mig såmænd til fakta, når de er relevante.
>
> Thorkild

Det ved vi godt, Thorkild.
Du finder de "fakta", der synes relevante for dine holdninger, og kasserer
alle andre.
Det er det, der hedder uvederhæftig argumentation.

Egon

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 16-11-05 02:39

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in message

> [...]
> alle andre.
> Det er det, der hedder uvederhæftig argumentation.

Næ, det er såmænd baseret på et logisk ræsonement, men logik Hans Egon, det
behersker du ikke.

Thorkild

Fra : Svend Poulsen

Dato : 17-11-05 04:40

> "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in message

> Næ, det er såmænd baseret på et logisk ræsonement, men logik Hans Egon,
> det behersker du ikke.
>
> Thorkild

Jamen det var det rart at læse Thorkild, at du skriver, at fakta du ikke
bryder dig om efter din logik, er urelevante.

Svend

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 17-11-05 08:51

> Jamen det var det rart at læse Thorkild, at du skriver, at fakta du ikke
> bryder dig om efter din logik, er urelevante.

Hvad betyder "urelevante" ?

Thorkild

Fra : Egon Stich

Dato : 12-11-05 18:11

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
ok
> at bruge statens penge på private gaver.

Du skel se på modtagerne.
Det er mennesker som Thorkild sympatiserer med.
Derfor er misbrug af hans skattekroner, i dette tilfælde ok.
Og det må ærgre ham, at selv ikke Soc. har brugt så meget til kammerateri,
som Pinden.

Egon

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 13-11-05 02:45

> [...]
> Derfor er misbrug af hans skattekroner, i dette tilfælde ok.
> Og det må ærgre ham, at selv ikke Soc. har brugt så meget til kammerateri,

Nej kære Egon, der tager du fejl.

Der har været lignede sager fra de røde og så markerer jeg kun, ikke noget
med længere varende tærsken langhalm. Dog i et tilfælde var sagen så grov
den burde have medført en rigsretssag. Det var i forbindelse med Færø sagen
hvor Lykketoft beder Nationalbanken stille en kaution til 2-3 Mia. Kr. Det
havde han ikke hjemmel til.

Thorkild

Fra : Svend Poulsen

Dato : 13-11-05 03:33

> [...]
> den burde have medført en rigsretssag. Det var i forbindelse med Færø
> sagen hvor Lykketoft beder Nationalbanken stille en kaution til 2-3 Mia.

Thorkild først siger du det er ok at bruge statenspenge til private gaver og
så siger du at det ikke er ok, kan du finde ud af det ?
Hmm ikke noget med længere varende tærsken langhalm fra din sige siger du,
hvorfor bliver du så ved ?

Ok og du siger at Lykketoft beder om det, ikke at de skal, betyder åbenbart
for dig at de røde ikke må, men de borgelige må gerne efter dine tidligere
meldinger.

Svend

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 13-11-05 04:13

> Thorkild først siger du det er ok at bruge statenspenge til private gaver
> og så siger du at det ikke er ok, kan du finde ud af det ?

Næ, jeg siger ikke det er OK at bruge statens penge til private gaver, jeg
siger det er pedantisk at fokusere på det.

> Hmm ikke noget med længere varende tærsken langhalm fra din sige siger du,
> hvorfor bliver du så ved ?

Jeg tærsker ikke langhalm på gaverne, jeg påviser hvor pedantisk og
begrænset i røde er.

> Ok og du siger at Lykketoft beder om det, ikke at de skal, betyder
> åbenbart for dig at de røde ikke må, men de borgelige må gerne efter dine
> tidligere meldinger.

Næ, jeg kunne såmænd - og har ved lejligheder - remse en stor samling af
lignende sager fra de røde, jeg mener blot det er pedantisk at kværulere i
det.

Lykketoft begik derimod et alvorligt lovbrud i milliard klassen i
forbindelse med Færø sagen, faktisk var det væsentlig større end Kurt
Thorsen sagen. Det fremhæver jeg fordi det var alvorligt.

Thorkild

Fra : Egon Stich

Dato : 13-11-05 17:07

> "Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> wrote in message

> Næ, jeg siger ikke det er OK at bruge statens penge til private gaver, jeg
> siger det er pedantisk at fokusere på det.

Tjah--
Sådan kan man jo se på det...
Men er det ikke også pedanteri, i den grad at gå op i topskatten?
Herre gud-- de par håndøre?

> Jeg tærsker ikke langhalm på gaverne, jeg påviser hvor pedantisk og
> begrænset i røde er.

"Vi røde" er ikke begrænsede til kun at tænke på os selv.
Deri ligger forskellen på mennesker, og højrefløjsere af din kaliber.

Egon

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 14-11-05 00:38

> Tjah--
> Sådan kan man jo se på det...
> Men er det ikke også pedanteri, i den grad at gå op i topskatten?
> Herre gud-- de par håndøre?

Det er håndører for staten, men ikke for dem der rammes af det.

Fra : Egon Stich

Dato : 14-11-05 17:34

> "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in message

> Det er håndører for staten, men ikke for dem der rammes af det.

Åh-- Så det er forskellen?
Det ene "rammer" dig, og er forkasteligt.
Det andet mærker du ikke, så pyt..

Underlig moral.

Egon

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 14-11-05 18:04

> [...]
> meddelelse

> Åh-- Så det er forskellen?
> Det ene "rammer" dig, og er forkasteligt.

Underlig begavelse du er udstyret med Egon, den form for tænkning er så
forældet man tror det er løgn.

Men festligt er det da.

Thorkild

Fra : Egon Stich

Dato : 15-11-05 17:50

> "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in message

> Underlig begavelse du er udstyret med Egon, den form for tænkning er så
> [...]

Tjah--
Desværre er der jo tegn på, at moralsk tænkning er "forældet" hos de
højreorienterede.
Men dette skal ikke forhindre mig i, at fastholde samme.

Ehon

Fra : Kim2000

Dato : 12-11-05 20:20

> [...]
> telefonregning.
>
> Find dog noget reelt med indhold i stedet for den slags pladder.

Hvordan i alverden kan du finde på at forsvare misbrug af statens penge? Det
burde være muligt uanset partifarve at være enig i at en politiker ikke skal
benytte statens penge til egne formål. Det er uanset om man så er fra EL,
DF, Venstre eller fra en lokalliste. Det er noget svineri og fortæller os
hvilken person politikeren er.

mvh
Kim

--
Her kan du finde blade, bøger og hæfter, noget skal du betale for, men det
meste er gratis.

Fra : Svend Poulsen

Dato : 13-11-05 03:40

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> meste er gratis.
> Din Computer 32 er udkommet 11/11 - gratis download af bladet på

Thorkild er ikke politiker, han er virksomheds ejer, medlem af de
Konservative og formand for Dansk skatteborgerforening og så bijobber han
som lobbyist for at alt skal være privat ejet og drevet og en skatteprocent
på maks. 50%

Mvh. Svend

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 13-11-05 04:15

> [...]
> Konservative og formand for Dansk skatteborgerforening og så bijobber han
> som lobbyist for at alt skal være privat ejet og drevet og en

Smukkere kan det næppe siges.

Thorkild

Fra : Kim2000

Dato : 13-11-05 20:26

> "Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> wrote in message

> Smukkere kan det næppe siges.

Og med den baggrund i bagagen kan du se gennem fingrene med lidt fuskeri for
skatteborgernes penge?? Det er sikkert rigtigt det er små beløb i det store
billede, men havde Pind ikke givet vennerne gaver for skattekronerne, så
havde der altså været flere penge til andre gøremål. Og prøv at forestil dig
at alle politikere gjorde det??

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 14-11-05 00:40

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message

> [...]
> skattekronerne, så havde der altså været flere penge til andre gøremål. Og
> prøv at forestil dig at alle politikere gjorde det??

Jamen jeg tror da de fleste politikere gør det. Det er ganske enkelt så få
midler det drejer sig om at det er sygeligt at fokusere på det. OG hvis du
tror de røde er bedre skal jeg gerne give dig en liste.

Thorkild

Fra : Svend Poulsen

Dato : 14-11-05 05:14

> [...]
> midler det drejer sig om at det er sygeligt at fokusere på det. OG hvis du
> tror de røde er bedre skal jeg gerne give dig en liste.

Du snakker uden om Thorkild.

Svend

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 14-11-05 09:59

> Du snakker uden om Thorkild.

Nej kære Svend, jeg snakker ikke udenom. Alene nepotismen mellem
fagbevægelsen og Socialdemokratiet overstiger dette med mange længder.

Thorkild

Fra : Svend Poulsen

Dato : 14-11-05 16:57

> [...]
>
> Nej kære Svend, jeg snakker ikke udenom. Alene nepotismen mellem
> fagbevægelsen og Socialdemokratiet overstiger dette med mange længder.

Mudderkastning Thorkild.

For at bruge dine ord. Alene den nepotismen mellem DI og Venstre overstiger
nepotismen mellem fagbevægelsen og Socialdemokratiet laaaaaaaaaaangt mere.

Svend

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 14-11-05 18:10

> Mudderkastning Thorkild.
>
> For at bruge dine ord. Alene den nepotismen mellem DI og Venstre
> overstiger nepotismen mellem fagbevægelsen og Socialdemokratiet
> laaaaaaaaaaangt mere.

Kære lille Svend, mon ikke du burde læse hvad vismændene til eksempel mener
om den betragtning, det er ingen hemmelighed at bidragene fra fagbevægelse
gennem mange år har ligget væsentligt over hvad arbejdsgiversiden bidrog
med.

Nu er fagbevægelsen så blevet klar over deres medlemmer er blevet klogere og
ikke længere automatisk stemmer socialdemokratisk, derfor har de neddroslet
støtten. Pr. konduite har industrien fulgt trop.

Og så er der lige hele sammenblandingen af fagbevægelse, a-kasser og
offentlig støtte til arbejdsløshedsforsikring. Hvorfor skal efterløn
overhovedet kædes sammen med en a-kasse ?

Husker du også AE gav 6 mio. - tror jeg det var - uden at opgive det som
partistøtte ? Hvem skrev under på den transaktion ? Poul Nyrup såmænd.

Thorkild

Fra : Egon Stich

Dato : 15-11-05 17:55

> [...]
> gennem mange år har ligget væsentligt over hvad arbejdsgiversiden bidrog

Det er jo løgn.
Det er tværtimod en velbevaret hemmelighed, hvor meget og fra hvem
højrefløjen modtager bestikkelse.
Man har jo aldrig villet oplyse de reelle partiregnskaber.
Af frygt for, at bonderøvene, de højreorienterede lønmodtagere, skulle
fatte, hvad det i virkeligheden er, de støtter.

> [...]
neddroslet
> støtten. Pr. konduite har industrien fulgt trop.

Det er jo også løgn.
Den virkelige årsag er jo, at fagbevægelsen er demokratisk.
I modsætning til DI og lignende organisationer.

> Og så er der lige hele sammenblandingen af fagbevægelse, a-kasser og
> offentlig støtte til arbejdsløshedsforsikring. Hvorfor skal efterløn
> overhovedet kædes sammen med en a-kasse ?

Det burde den heller ikke være.
Den skulle erstattes af en borgerløn.
Man kunne passende hæve topskatten, for at financiere en sådan.

Egon

Fra : Alucard

Dato : 15-11-05 21:59

On Tue, 15 Nov 2005 17:54:53 +0100, "Egon Stich"

>Det er jo løgn.
>Det er tværtimod en velbevaret hemmelighed, hvor meget og fra hvem
>højrefløjen modtager bestikkelse.

Hahahaha.... "Bestikkelse"... Nu overgår du da dig selv i tåbelige
udtalelser... )))

>Man har jo aldrig villet oplyse de reelle partiregnskaber.
>Af frygt for, at bonderøvene, de højreorienterede lønmodtagere, skulle
>fatte, hvad det i virkeligheden er, de støtter.

Jeg tror at de fleste udmærket ved hvem/hvad de støtter (også på
venstrefløjen for den sags skyld)....

>Det er jo også løgn.
>Den virkelige årsag er jo, at fagbevægelsen er demokratisk.

Skal vi ikke nøjes med "indirekte demokratisk".... (Jeg kan give dig
et tænkt eksempel på manglerne hvis du ikke ved det i forvejen)...

>I modsætning til DI og lignende organisationer.

Hvad er Udemokratisk ved DI...???

Fra : Egon Stich

Dato : 16-11-05 16:55

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Skal vi ikke nøjes med "indirekte demokratisk".... (Jeg kan give dig
> et tænkt eksempel på manglerne hvis du ikke ved det i forvejen)...

Mage til ubegavet ævl skal man da lede længe efter.
Vi kan konstatere:
Du ved ikke, at ingen arbejdsgiverorganisationer vil offentliggøre
størrelsen af deres partistøtte.
Du ved ikke, at hverken V-K tør offentliggøre størrelsen, og yderne, af
støtten.
De eneste der spiller med åbne kort, er venstrefløjen.

Du ved ikke, at dem, der betaler musikken, bestemmer, hvad der skal spilles.
Og er derfor uvidende om, at du støtter kredse, der i hvert fald ikke vil
dig, og dine, noget godt.

Men du har sikkert en dejlig fornemmelse i maven over at tilhøre "den fine"
fløj.
Den fløj, der griner af dig, når du bukker og klapper.
For du tilhører den jo ikke, men er alene et nyttigt fjols, der støtter
nogle, der alene ser dig som et udbytteobjekt.

Egon

Fra : Alucard

Dato : 16-11-05 20:35

On Wed, 16 Nov 2005 16:54:50 +0100, "Egon Stich"

> [...]
>Vi kan konstatere:
>Du ved ikke, at ingen arbejdsgiverorganisationer vil offentliggøre

Næh det ved jeg ikke, og hvad så...? Det bliver DI da ikke
udemokratisk af (jeg er jo ikke medlem af DI)....

>Du ved ikke, at hverken V-K tør offentliggøre størrelsen, og yderne, af
>støtten.
>De eneste der spiller med åbne kort, er venstrefløjen.

Hahahahaha... De er da ikke en skid bedre selv (de betaler ikke engang
med deres egne penge)....

>Du ved ikke, at dem, der betaler musikken, bestemmer, hvad der skal spilles.
>Og er derfor uvidende om, at du støtter kredse, der i hvert fald ikke vil
>dig, og dine, noget godt.

Det ved du ikke en skid om....

> [...]
>For du tilhører den jo ikke, men er alene et nyttigt fjols, der støtter
>nogle, der alene ser dig som et udbytteobjekt.

Det er jo den perfekte beskrivelse af dig selv...

Fra : Egon Stich

Dato : 17-11-05 16:04

> [...]
> med deres egne penge)....

> Det ved du ikke en skid om....

> Det er jo den perfekte beskrivelse af dig selv...

Du giver mig altså ret.
Du har ihvert fald ingen argumenter, men indrømmer din uvidenhed.
Men uvidenhed er jo en forudsætning for at være højrefløjser.

Egon

Fra : Alucard

Dato : 17-11-05 19:13

On Thu, 17 Nov 2005 16:04:20 +0100, "Egon Stich"

>Du giver mig altså ret.
>Du har ihvert fald ingen argumenter, men indrømmer din uvidenhed.

Og det der der skulle være et argument...??? )))

>Men uvidenhed er jo en forudsætning for at være højrefløjser.

Der var den igen "Du er dum hvis du ikke er enig"... ))

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 16-11-05 02:45

> [...]
> Af frygt for, at bonderøvene, de højreorienterede lønmodtagere, skulle
> fatte, hvad det i virkeligheden er, de støtter.

Vor herre bevares, er vi helt nede på det niveau. Læs dog for helved
aviserne op til valgkampene frem til 2001, helsidesannoncerne kom fra
fagbevægelsen og det siger vismændene også.

Du er lidt dum Hans Egon når du end ikke evner at se noget så åbenlyst.

> og
> neddroslet
>
> Det er jo også løgn.
> Den virkelige årsag er jo, at fagbevægelsen er demokratisk.
> I modsætning til DI og lignende organisationer.

Fint nok, men så sørger du lige for at eksklussivaftaler aflyses hurtigtst
muligt, de kan vel ikke kaldes demokratiske ?

Og efterlønnen, det er vel heller ikke rimeligt den forudsætter medlemsskab
af en a-kasse.

> Det burde den heller ikke være.
> Den skulle erstattes af en borgerløn.
> Man kunne passende hæve topskatten, for at financiere en sådan.

Det afslører vist din ringe indsigt, men jeg ser da gerne du sætter lidt tal
på dine vildfarelser.

Thorkild

Fra : Egon Stich

Dato : 14-11-05 17:32

> [...]
> midler det drejer sig om at det er sygeligt at fokusere på det. OG hvis du
> tror de røde er bedre skal jeg gerne give dig en liste.

Burde du så ikke bruge samme synspunkt på topskatten?
Du er jo nærmest sygelig i dine angreb på denne.
Det er jo den, de bruger til deres "vennegaver".

Egon

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 14-11-05 18:13

> [...]
> Du er jo nærmest sygelig i dine angreb på denne.
> Det er jo den, de bruger til deres "vennegaver".

Goddag mand økseskaft. Nu rabler det fuldstændig for dig.

Det er et voldsomt indgreb mod individet at skulle betale ca. 20 % ekstra af
sidste krone, når marginalskatterne reelt ikke bidrager. Marginalskatterne
tjener kun det formål at pleje misundelsen hos tabere som dig Hans Egon.

Thorkild

Fra : Kim2000

Dato : 14-11-05 22:20

> [...]
> midler det drejer sig om at det er sygeligt at fokusere på det. OG hvis du
> tror de røde er bedre skal jeg gerne give dig en liste.

Først og fremmest så er "de røde" næppe værre eller bedre end de borgerlige,
men det er bare lige forkasteligt uanset hvad. Det lyder som om du acceptere
en smule tyveri, for det er det, det er. Ville du acceptere at en ansat
stjal en smule af kassen?

Når du mener det er sygeligt at fokusere på det, så kan du have i tankerne
hvad det har udviklet sig til andre steder (Brixtofte sagen), det fortæller
os hvilket forhold manden har til omgang med skatteydernes penge. Og du som
går ind for en benhård kurs overfor håndteringen af statskassen, ja der er
det noget af en modsigelse at du på den ene side kræver bilag for alt hvad
en bistandsklient laver og gør, men på den anden side acceptere at en
politiker smider om sig med skatteydernes penge til private venner. Det er
helt hen i vejret. Det er dine og mine penge, at en (meget vellønnet)
byggeborgmester har givet sine private venner gaver for. Det kan ikke
forsvares.

mvh
Kim

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 15-11-05 03:20

> [...]
> om du acceptere en smule tyveri, for det er det, det er. Ville du
> acceptere at en ansat stjal en smule af kassen?

Næ, jeg siger det er en sag for tilsynsmyndighederne, på samme måde som
rigsrevisionen håndterer centraladministrationen.

> [...]
> (meget vellønnet) byggeborgmester har givet sine private venner gaver for.

Jamen lad dog tilsynsmyndighederne håndtere sagen, indtil det er afgjort er
manden uskyldig, men jeg kan se du allerede har dømt ham.

Thorkild

Fra : Joakim Von And

Dato : 17-11-05 18:06

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> "Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> wrote in message

> Smukkere kan det næppe siges.
>
> Thorkild

Da ingen endnu har kommenteret den, vil jeg tillade mig at gøre det.

En ren perle fra Thorkild.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 15-11-05 07:53

T.Liljeberg <tl_dp@adelphia.net> on tirsdag 15. november 2005 at 7:42
+0100 wrote:
>Jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke kender særligt meget til
>sagen.Min kommentar var mere ment som min fortolkning af Thorkilds
>pointe, som andre tilsyneladende ikke kunne forstå (jeg skal ikke
>forsøge at vurdere hvis fejl det var).

Det er næppe nogen fejl - nok mere et spørgsmål om synsvinkel.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 15-11-05 06:51

T.Liljeberg <tl_dp@adelphia.net> on tirsdag 15. november 2005 at 6:23
+0100 wrote:
>Det er som om, at folk ikke har hørt om bagatelgrænsen.

Tjaaaa - noget af pointen i dette her er faktisk at det virker rimeligt
systematisk.
Det er nu heller ikke pengene der generer mig mest - der er jeg i
hovedtrækkene enig med Thorkild om at det er småpenge. Det der generer
mig, er den mangel på integritet, der reelt ligger i, dels at smøre, dels
at tilgodese vennerne på andres regning.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : T.Liljeberg

Dato : 15-11-05 07:42

Fra : Allan Riise

Dato : 12-11-05 09:05

Thorkild Poulsen wrote:
> "Tveskaeg" <nobody@noone.com> wrote in message

> Det er godt nok nogen store filosofiske og ideologisk velfunderede
> sager oppositionen kommer med, det vidner om stor indsigt og vejen
> frem for København.

Hvis oppositionen er lig med J-P har du da ret, men du læste åbenbart ikke
artiklen, hvor det klart fremgår, at det er gavebilag som J-P har fået
aktindsigt i.

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 12-11-05 10:07

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Hvis oppositionen er lig med J-P har du da ret, men du læste åbenbart ikke
> artiklen, hvor det klart fremgår, at det er gavebilag som J-P har fået
> aktindsigt i.

Hvilken del af "flueknepperi" var det du ikke forstod ?

Thorkild

Fra : Svend Poulsen

Dato : 12-11-05 10:17

> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Hvilken del af "flueknepperi" var det du ikke forstod ?
>
> Thorkild

Hvilken del af det var det du ikke forstod med at bruge statens penge på
private gaver ?

Svend

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 12-11-05 15:45

> Hvilken del af det var det du ikke forstod med at bruge statens penge på
> private gaver ?

Hvilken del af flueknepperi var det du ikke forstod ?

At røde professorer stiller sig op i hylekoret giver jeg ikke ret meget for.

Thorkild

Fra : Svend Poulsen

Dato : 12-11-05 17:04

> [...]
>
> Hvilken del af flueknepperi var det du ikke forstod ?
>
> At røde professorer stiller sig op i hylekoret giver jeg ikke ret meget

Nåe, du mener de professorer der ikke kan finde ud af at de altså bare har
at holde kæft og har at have samme mening som dig. Var også Stalins, Lenins,
og er Bush og Kim Jong Il politik i dag, point du har meget tilfælles med
diktatorene.

Svend

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 12-11-05 19:39

> [...]
> at holde kæft og har at have samme mening som dig. Var også Stalins,
> Lenins, og er Bush og Kim Jong Il politik i dag, point du har meget

Næ, lad endelig de røde professorer råbe, jeg giver bare ikke meget for det.

Thorkild

Fra : Egon Stich

Dato : 12-11-05 18:27

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken del af "flueknepperi" var det du ikke forstod ?
>
> Thorkild

Man må forstå, at for mennesker med Thorkilds politiske holdninger, er JP
exponent for det mest røde han kan tænke sig..
Selv ligger han laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt ude på højrefløjen.

Egon

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 13-11-05 02:45

> [...]
> exponent for det mest røde han kan tænke sig..
> Selv ligger han laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt ude på højrefløjen.

Næsten lige så langt ude som der hvor de har en labour regering.

Thorkild

Fra : Svend Poulsen

Dato : 13-11-05 03:41

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> exponent for det mest røde han kan tænke sig..
> Selv ligger han laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt ude på højrefløjen.

Ja, sådan er det med ekstremister.

Svend

Fra : Tveskaeg

Dato : 12-11-05 12:48

On Sat, 12 Nov 2005 09:04:50 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Hvis oppositionen er lig med J-P har du da ret, men du læste åbenbart ikke
>artiklen, hvor det klart fremgår, at det er gavebilag som J-P har fået
>aktindsigt i.

Det mest interessante er nu hvem der har fået JP til at søge
aktsindsigt i bilagene.

Jeg tror at man finde personen(erne) i Søren Pinds egne rækker.

Geertsen som tabte folketingsvalget til Søren Pind kunne være en
mulighed, han har selv været en del af inderkredsen på rådhuset
og burde om nogen vide hvor Pind gemmer sit snavsede vasketøj.

Venstre på christiansborg er en anden mulighed, Pind provokerede op
til et landsmøde for et års tid siden med sine 10 teser som tydeligt
ireterrede venstres top og han har været lagt is i venstres
folketingsgruppe siden han vandt en folketingsmandat.

Som det ser ud nu leveres der ammunition til et opgør med pind efter
kommunalvalget, sprøgsmålet er så hvem der overtager ledelsen af
venstre i københavn når pind er væk.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 12-11-05 11:27

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> on lørdag 12.
november 2005 at 3:44 +0100 wrote:
>Det er godt nok nogen store filosofiske og ideologisk velfunderede sager
>oppositionen kommer med, det vidner om stor indsigt og vejen frem for
>København.

Uanset om der er tale om store eller små sager, såer du vel enig i at
skatteydernes penge ikke skal bruges på personlige gaver?
Du plejer da at have ganske ondt af det, når skattekronerne bruges i strid
med hensigten?
Din milde fremfærd i forhold til Pind kan da selvfølgelig ikke skyldes, at
han repræsenterer nogle politiske synspunkter som du godt kan lide.
Eller er det virkelig sådan at kravet om rent trav kun gælder for dine
politiske modstandere? Det kan jeg næsten ikke tro…

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 12-11-05 15:47

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message

> [...]
> Eller er det virkelig sådan at kravet om rent trav kun gælder for dine
> politiske modstandere? Det kan jeg næsten ikke tro.

Ærlig talt har jeg ikke sat mig synderligt ind i gaverne, men har vanskeligt
ved at forestille mig der er meget føde på den historie.

Thorkild

Fra : Svend Poulsen

Dato : 12-11-05 17:22

> [...]
>>

> Ærlig talt har jeg ikke sat mig synderligt ind i gaverne, men har
> vanskeligt ved at forestille mig der er meget føde på den historie.

Kan nu godt forstå at du ikke ved meget om hvad der forgår i virkeligheden,
siden du indrømmer, igen at du udtaler dig om noget du kun har forestillet
dig og ikke vil sætte sig bare lidt ind i !!!

Indtil nu måske ?

Svend

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 12-11-05 19:42

> [...]
> virkeligheden, siden du indrømmer, igen at du udtaler dig om noget du kun
> har forestillet dig og ikke vil sætte sig bare lidt ind i !!!

Ja ja Svend, jeg tror godt gruppens læsere ved hvor viden er mellem os to.

Thorkild

Fra : Svend Poulsen

Dato : 13-11-05 03:43

> "Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> wrote in message

> Ja ja Svend, jeg tror godt gruppens læsere ved hvor viden er mellem os to.
>
> Thorkild

Er jeg også.

Svend

Fra : Svend Poulsen

Dato : 12-11-05 17:09

> [...]
>>

> Ærlig talt har jeg ikke sat mig synderligt ind i gaverne, men har
> vanskeligt ved at forestille mig der er meget føde på den historie.

Hmm, nu begynder du at trække i land, det er måske ikke i orden alligevel at
politikere bruger statens penge til private gaver ?
Selv om at det er Konservative eller Venstre politikere ?

Svend

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 12-11-05 19:41

> Hmm, nu begynder du at trække i land, det er måske ikke i orden alligevel
> at politikere bruger statens penge til private gaver ?
> Selv om at det er Konservative eller Venstre politikere ?

Jeg trækker overhovedet ikke i land, jeg finder blot hele historien
latterlig i helhedsperspektivet.

Men herre gud, har du fundet en sag du kan overskue, så fortsæt da endelig.

Thorkild

Fra : Svend Poulsen

Dato : 13-11-05 03:46

> [...]
> latterlig i helhedsperspektivet.
>
> Men herre gud, har du fundet en sag du kan overskue, så fortsæt da

Det vil sige, at først er det ok for borgelige at bruge statens penge til
private gaver, så er det ikke iorden og nu er det iorden igen.
Hmm, må indrømme at jeg ikke kan følge den vendekåbe argumentation du kommer
med.

Svend

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 13-11-05 04:15

> [...]
> private gaver, så er det ikke iorden og nu er det iorden igen.
> Hmm, må indrømme at jeg ikke kan følge den vendekåbe argumentation du

Nuancer er ikke din skarpe side.

Thorkild

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 14-11-05 10:00

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> on mandag 14.
november 2005 at 0:40 +0100 wrote:
> [...]
>du
>tror de røde er bedre skal jeg gerne give dig en liste.

Det er jo ikke spørgsmålet om håndører eller ej, der er det interessante.
Det interessante er om en politiker bruger det offentliges penge til
privateformål - og der er jeg forresten ligeglad med, om det er den ene
eller anden fløj der gør det. I min optik er det lige forkasteligt.
Omd et er få eller mange penge - tjaaa, det er jo en interessant
perspektivering, som jeg glæder mig til at se anvendt i andre sammenhænge

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 14-11-05 12:58

> [...]
> Omd et er få eller mange penge - tjaaa, det er jo en interessant
> perspektivering, som jeg glæder mig til at se anvendt i andre sammenhænge

Har jeg sagt noget andet ?

Min tese er det er pedantisk at beskæftige sig med den slags, der findes
myndigheder der gennemgår det og tager affære, for folketinget er det
rigsadvokaturen, for byrødder er der kommunale tilsynsmyndigheder.

Thorkild

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 14-11-05 09:55

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn@get2net.dk> on søndag 13. november 2005 at
3:19 +0100 wrote:
>Tilsyneladende har politiske ledere beføjelser til at sende gaver til
>diverse
>personer som en del af deres politiske embeder, hvor de selv er ansvarlige
>for at afgøre om det er relevant for embedet eller ej - præcist på samme
>måde
>som ledere i erhverslivet kan sende gaver til personer og organisationer
>som de mener deres virksomhed bør have gode relationer med.

Sådan som jeg forstår det, er reglerne egentlig ganske klare: Man kan give
gaver til personer institutioner, som har nogee med ens eget resort område
at gøre. Giver man gaver betalt af det offentlige til sine private venner,
så er den gal.

>Hvis man så er utilfreds med hvorledes politkerne bruger det hertil
>beregnede budget,
>burde man så ikke enten lave klare regler som fratager dem beføjelserne
>til
>at bruge
>penge på den slags overhovedet eller overlader det til vælgenerne at
>afgøre
>om de
>mener den aktuelle politiker har anvendt de til gaver/representation
>afsatte
>midler
>fornuftigt eller ej ?

Hvis reglerne ikke er klare nok, skal de selvfølgelig gøre klare.

>Hvis man mener en organisation i det hele taget skal dyrke gode forhold
>med
>andre
>ved at give gaver er det da ikke fornuftigt at lade ledelsean afgøre hvem
>det er relevant
>at give smågaver ?

Joda - er heller ikke det jeg anfægter - når det er sådan det foregår er
det jo relevant for organisationen/forvaltningen. Men det er da ikke
relevant at bruge organisationens/forvaltningens penge på private gaver
eller gaver der har privat karakter.
At der så er redaktører og journalister der har modtaget gaver, er
forkasteligt - ikke så meget at Pind har givet dem, men at redaktører og
journalister har modtaget dem.

>Hvem skulle det ellers være ?

Ingen andre - reglerne skal blot være klare og præcise.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 14-11-05 10:15

november 2005 at 9:59 +0100 wrote:
>Nej kære Svend, jeg snakker ikke udenom. Alene nepotismen mellem
>fagbevægelsen og Socialdemokratiet overstiger dette med mange længder.

At en part begår noget forkasteligt gør ikke modpartens handlinger mere
rigtige.
Derfor er det heller ikke relevant som forsvar.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 14-11-05 12:56

> At en part begår noget forkasteligt gør ikke modpartens handlinger mere
> rigtige.
> Derfor er det heller ikke relevant som forsvar.

Frank, jeg kunne ønske mig du læser havd jeg har skrevet i denne tråd.
Ingenlunde forsvarer jeg misbrug af de privilegier man har som politiker,
jeg påpeger blot det er pedantisk i helhedsbilledet og populistisk i
øjebliksbilledet.

Thorkild

Fra : Svend Poulsen

Dato : 14-11-05 17:24

> [...]
> Ingenlunde forsvarer jeg misbrug af de privilegier man har som politiker,
> jeg påpeger blot det er pedantisk i helhedsbilledet og populistisk i

Nej, Thorkild det passer ikke, du har taget politikere i forsvar for misbrug
af privilegier, som du kalder det nu, hmm det var fjerde gang du ændrede
mening
Jamen så har vi der er imod at bruge statens penge på private gaver da
populisme tilfælles med Fogh.

Svend

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 14-11-05 18:05

> [...]
>>

> Nej, Thorkild det passer ikke, du har taget politikere i forsvar for
> misbrug af privilegier, som du kalder det nu, hmm det var fjerde gang du

Vrøvl, tværtimod. Men jeg har kaldt det pedantisk at beskæftige sig med det.
Lær nu at læse hvad jeg skriver Svend.

> Jamen så har vi der er imod at bruge statens penge på private gaver da
> populisme tilfælles med Fogh.

Måske du snarere skulle tage et læsekursus.

Thorkild

Fra : T.Liljeberg

Dato : 15-11-05 06:23

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 14-11-05 14:13

november 2005 at 12:58 +0100 wrote:

>"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message

>interessante.
>sammenhænge
>>

>Har jeg sagt noget andet ?

Tjoeh, mere eller mindre. Du laver jo et pudsigt stunt i ovenstående, der
kunne antyde noget sådan, ikke?

>Min tese er det er pedantisk at beskæftige sig med den slags, der findes
>myndigheder der gennemgår det og tager affære, for folketinget er det
>rigsadvokaturen, for byrødder er der kommunale tilsynsmyndigheder.

Det sete er jo altid afhængig af øjnene der ser. Jeg synes da eksempelvis
at du selv kan være ganske pedantisk, når det gælder handlinger fra
personer du ikke er enig med. Fair nok i mine øjne.
Jeg ved skam fint hvam der tager sig af hvad - det er vel ikke et kriterie
for debat om der er en eller anden myndighed, der tager sig af sagen.
Det vil da alt andet lige give en ganske sjov debat om eksempelskattesager
- ikk'?

Dertil kommer at netop en kommunalvalgkamp i ekstrem grad er blevet et
spersonspørgsmål(hvilkt jeg synes er ærgerligt, det skygger for den
politiske debat, men det er en anden sag), og der betyder jo netop den
slags ting en hel del.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 14-11-05 15:08

> Tjoeh, mere eller mindre. Du laver jo et pudsigt stunt i ovenstående, der
> kunne antyde noget sådan, ikke?

Hvor ?

> [...]
> for debat om der er en eller anden myndighed, der tager sig af sagen.
> Det vil da alt andet lige give en ganske sjov debat om eksempelskattesager

Jeg taler ikke om enkeltskattesager, jeg forholder mig til helhedsbilledet.

> [...]
> spersonspørgsmål(hvilkt jeg synes er ærgerligt, det skygger for den
> politiske debat, men det er en anden sag), og der betyder jo netop den

Hvis du synes det er ærgerligt noget sådant skygger for den politiske debat
er du måske enig med mig når det kommer til stykket.

Thorkild

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 14-11-05 15:27

november 2005 at 15:07 +0100 wrote:
>der
>
>Hvor ?

Her:

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 14-11-05 17:45

> Her:

Hvor står jeg finder det i orden at bruge offentlige midler til private
formål ? Læs dog hvad jeg har skrevet i tråden.

Og nu har jeg brugt tid nok på det pladder.

--
Mvh,
Thorkild Poulsen

The best argument against democracy is a five minute conversation with the
average voter. Winston Churchill

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 14-11-05 15:29

> [...]
>debat
>er du måske enig med mig når det kommer til stykket.

Det er muligt - det er blot ikke det du skriver. Du skriver nemlig ikke om
hvorvidt det er forkasteligt eller ej. Du skriver heller ikke om at det er
trælse personfnidderfnadder.
Du skriver derimod at det er forkasteligt, for i næste åndedrag at meddele
at du kan lave en liste over de røde. Det er da alt andet lige støj på
linien, hvilket resten af tråden vel også vidner om.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 14-11-05 17:46

> [...]
> at du kan lave en liste over de røde. Det er da alt andet lige støj på
> linien, hvilket resten af tråden vel også vidner om.

Tænk dig nu lidt om Frank.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 14-11-05 21:20

november 2005 at 17:45 +0100 wrote:
>Tænk dig nu lidt om Frank.

Ved du hvad Thorkild? det gør keh faktisk og jeg begår åbenbart
helligbrøde ved ikke at mene det samme som dig. Det er muligt at du har
forstand på økonomi, men kommunikation, det er sgutte din stærkste side

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 15-11-05 03:18

> Ved du hvad Thorkild? det gør keh faktisk og jeg begår åbenbart
> helligbrøde ved ikke at mene det samme som dig. Det er muligt at du har
> forstand på økonomi, men kommunikation, det er sgutte din stærkste side

Mon ikke du blot burde læse hvad jeg skriver og forholde dig til det.

Thorkild

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 14-11-05 21:21

november 2005 at 18:02 +0100 wrote:
>Jeg forholder mig såmænd til fakta, når de er relevante.

Men ellers ikke????????

Arh, undskyld, men den var for oplagt!

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 15-11-05 03:14

> Men ellers ikke????????
>
> Arh, undskyld, men den var for oplagt!

Det er et faktum det er tirsdag i skrivende stund, det er bare irrelevant
for diskussionen. På samme måde er andre fremlagte fakta irrelevante.

Thorkild

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 14-11-05 21:22

november 2005 at 18:10 +0100 wrote:
> [...]
>neddroslet
>støtten. Pr. konduite har industrien fulgt trop.

Det kan du ganske enkelt ikke bevise - eller skal industien kun forstås
som industriens organisationer?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 15-11-05 03:16

> Det kan du ganske enkelt ikke bevise - eller skal industien kun forstås
> som industriens organisationer?

Nu stiller jeg dig to spørgsmål:

1. Er du i tvivl om at støtten fra fagforeningerne til socialdemokratiet
oversteg støtten fra arbejdsgiverne til de borgerlige ? (Altså inden LO
kappede båndene til S)

2. Er du i tvivl om at arbejdsgiverne pr. konduite har fulgt trop ?

Thorkild

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 15-11-05 04:46

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> on tirsdag 15.
november 2005 at 3:16 +0100 wrote:
>1. Er du i tvivl om at støtten fra fagforeningerne til socialdemokratiet
>oversteg støtten fra arbejdsgiverne til de borgerlige ? (Altså inden LO
>kappede båndene til S)

Ja, det er jeg faktisk i tvivl om - afhænger af hvem du definerer som
arbejdsgiverne - organisationerne eller?

>2. Er du i tvivl om at arbejdsgiverne pr. konduite har fulgt trop ?

JA, det er jeg helt sikker på, men afhænger igen af hvem du definerer som
arbejdsgiverne.
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 15-11-05 09:42

> Ja, det er jeg faktisk i tvivl om - afhænger af hvem du definerer som
> arbejdsgiverne - organisationerne eller?

Organisationer, ja.

> JA, det er jeg helt sikker på, men afhænger igen af hvem du definerer som
> arbejdsgiverne.

Organisationer.

Thorkild