Sær forestilling af Serenity i Odense?
Fra : PerX ...

Dato : 11-11-05 23:41

Ifølge biobooking.dk så har de en enkelt forestilling af Serenity
allerede på tirsdag - er der mange Firefly fans i Odense måske? :)

Fra : Peter B. Juul

Dato : 12-11-05 01:09

PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> writes:

> Ifølge biobooking.dk så har de en enkelt forestilling af Serenity
> allerede på tirsdag - er der mange Firefly fans i Odense måske? :)

Der er skam også en i Palads i København. Det var ikke svært at komme
af med de bestilte billetter.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Man skal ikke dø en lineær død."
The RockBear. ((^)) - Birksted

Fra : PerX ...

Dato : 12-11-05 01:49

In article <m2fyq2ral4.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk>, p4@enzym.rnd.uni-c.dk
says...

> Der er skam også en i Palads i København. Det var ikke svært at komme
> af med de bestilte billetter.

Men svært at bestille biletter når de ikke skriver det på websitet.
Eller har de allerede udsolgt så de ikke gider skriver københavn på?

Er det også en lille sal?

Fra : Mogens L

Dato : 13-11-05 02:22

> Er det også en lille sal?

Da jeg bestilte billet fik jeg at vide at der var 16 rækker (jeg fik 12.
midtfor, yehaa !!), så helt lille kan den ikke være.

Tit er disse snigpremierer ikke på websitet, men kun tilbudt biozonen
vip-medlemmer via e-mail. Det var ihvertfald sådan jeg fik mine...

Uha...glæder mig, det bliver stort...

Mogens L.
"live long and prosper"

Fra : Peter B. Juul

Dato : 13-11-05 14:38

> [...]

> Men svært at bestille biletter når de ikke skriver det på websitet.
> Eller har de allerede udsolgt så de ikke gider skriver københavn på?

Det blev annonceret til biozonens medlemmer (VIP-medlemmer?)

Jeg ringede for at bestille på åbningsdagen 9.28. Da var der tlf.svar
på.

Ringede igen 9.31 og fik en optaget-ting.

9.33: blev sat på hold indtil 9.37, hvor der var nogle pladser på
række 4 midt eller række 7 i siden. Så det er gået rapt.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Det handler alt sammen om at tage hensyn til
The RockBear. ((^)) sine medmennesker, selv når de er åbentlyst

Fra : HC

Dato : 13-11-05 16:01

Selv venter jeg spændt på dvd-udgivelsen i næste måned

HC

Fra : PerX ...

Dato : 14-11-05 17:26

In article <43775534$0$8826$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
admin@coolcomics.dk says...
> Selv venter jeg spændt på dvd-udgivelsen i næste måned

Hvad du skal da også opleve den på den lille 20 personers sal i Palads?
*g*

Fra : Peter B. Juul

Dato : 14-11-05 20:23

PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> writes:

> Hvad du skal da også opleve den på den lille 20 personers sal i Palads?

Snigpremieren er i bio 9, som er en hæderlig - om ikke vidunderlig - sal.

--
Peter B. Juul, o.-.o "All great epics come to an end. The Iliad. The
The RockBear. ((^)) Odyssey. War and Peace. Buffy the Vampire Slayer.

Fra : PerX ...

Dato : 15-11-05 19:24

In article <m2u0efniew.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk>, p4@enzym.rnd.uni-c.dk
says...

> Snigpremieren er i bio 9, som er en hæderlig - om ikke vidunderlig - sal.

vi afventer boblende anmeldelser :)