Spil server til MOHAA
Fra : Mythos

Dato : 11-11-05 18:23

Hej rødder

Hvis jeg godt ville have mig en ekstern spilleserver, hvor skal jeg så lede
efter en sådan, og hvad koster det ?
Det skal være til MOHAA, og kun det. Det kan vel ikke koste en bondegård ?

Mythos

Fra : TommyF

Dato : 11-11-05 23:43

On Fri, 11 Nov 2005 18:22:44 +0100, "Mythos" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>efter en sådan, og hvad koster det ?
>Det skal være til MOHAA, og kun det. Det kan vel ikke koste en bondegård ?

Regn med ca 600- og opad.
Vores koster Ca 1300 for 3 måneder, med 20 slots.

---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/

Fra : Mythos

Dato : 12-11-05 01:55

> Regn med ca 600- og opad.
> Vores koster Ca 1300 for 3 måneder, med 20 slots.
>
> ---
> Brøndby
> http://tommy-friis.dk/

Har du en adresse ?