Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital foto udprintning hvilken Printer ~
Fra : Preben Larsen

Dato : 10-06-01 14:47

Hej
et spørgsmål ...
Jeg har anskaffet et digital kamera G1, hvilken farveprinter skal på
indkøbslisten?
nok mest til fotoudprint... Jeg har laserprinter til dokumenterne
Noget fra HP eller er der andre med gode egenskaber..
Skal helst mache Canon G1 kameraets data nogenlunde...

mvh Preben Larsen

Fra : Henrik Larsen

Dato : 10-06-01 15:23

"Preben Larsen" <oz2boh@vestnet.dk> wrote in message
> [...]
> Noget fra HP eller er der andre med gode egenskaber..
> Skal helst mache Canon G1 kameraets data nogenlunde...

HP PhotoSmart 1000, den laver ihvertfald kanon A4 billeder fra mit G1.
Husk du behøver ikke at købe HP fotopapir til mange kroner arket, Kodak
Premium Ultra Glossy til 300 Kr. for 10 pakker med 15 ark i hver giver samme
resultat.
Du ka forøvrigt på HP´s site bestille et prøveprint fra alle de printere du
synes ser interresente ud.

Henrik

Fra : me

Dato : 11-06-01 12:49

> Husk du behøver ikke at købe HP fotopapir til mange kroner arket, Kodak
> Premium Ultra Glossy til 300 Kr. for 10 pakker med 15 ark i hver giver
samme
> resultat.

Hej Henrik,

Hvor kan man købe det papir henne (gerne internet).

mvh
osse en Henrik

Fra : Henrik Larsen

Dato : 11-06-01 18:15

"me" <notme@dot.com> wrote in message news:9g2b61$dki$1@news.cybercity.dk...
> samme
>
> Hej Henrik,
>
> Hvor kan man købe det papir henne (gerne internet).
>
> mvh
> osse en Henrik

Computercity har haft det til den pris i et par måneder.

Fra : me

Dato : 11-06-01 21:10

> Computercity har haft det til den pris i et par måneder.

Takker

mvh
ha

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 21-07-01 13:00

"Henrik Larsen" <hbl@stubnet.dk> skrev i en meddelelse

> Husk du behøver ikke at købe HP fotopapir til mange kroner arket, Kodak
> Premium Ultra Glossy til 300 Kr. for 10 pakker med 15 ark i hver giver
samme
> resultat.

Hej

Nu har jeg ledt i 45min. men kan ikke finde Kodak papir til den pris. Hvor
køber man det billigst ?

Med venlig hilsen
Niels
http://dk.photos.yahoo.com/niels_k_jacobsen

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 21-07-01 15:30

Sat, 21 Jul 2001 13:59:31 +0200, skrev "Niels Jacobsen"
<niels.k.jacobsen@oncable.dk> :

>Nu har jeg ledt i 45min. men kan ikke finde Kodak papir til den pris. Hvor
>køber man det billigst ?

Jeg har købt mit i Computer City, der ligger på Roskildevej i
Glostrup. Jeg ved ikke, om de også sender på postordre !!??

--
Gitte Sørensen gitte@superbruger.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.worldonline.dk/~cgsorens

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 21-07-01 21:06

> [...]
>
> Jeg har købt mit i Computer City, der ligger på Roskildevej i
> Glostrup. Jeg ved ikke, om de også sender på postordre !!??

Det var også der jeg købte mit, men det er snart flere måneder siden.

Henrik

Fra : Karsten Olesen

Dato : 10-06-01 21:06

"Preben Larsen" <oz2boh@vestnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Noget fra HP eller er der andre med gode egenskaber..
> Skal helst mache Canon G1 kameraets data nogenlunde...

Hewlett Packard DeskJet 990 Cxi...

Hurtig til store fotos og god billedkvalitet...

Men mon ikke snart de kommer med en PhotoRett 4 teknik ??
Nuværende PhotoRett III har kørt i en "menneskealder".

MVH