Hvilken ekstern antenne til T630
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 11-11-05 11:07

Hej!

Jeg bor, som så mange andre, et sted med dårlig mobil dækning (TDC).
Efter lidt søgning tilbage i gruppen, kan jeg se at en trådløst repeater
løsning til en mobil, ikke er at anbefale. Og har fundet ud af, at jeg
også godt ville kunne leve med en løsning, hvor jeg sætter et stik bag i
min mobil når der skal ringes.
Jeg kan godt ikke helt overskue hvilke løsning jeg skal købe når jeg har
bruge en lille antenne, ledning og et stik til mobilen?
Der er et mindre udvalg på: http://korturl.dk/csyMh med de ved de fleste
af dem skal der bruges en "antenne adaptor" som jeg ikke synes at kunne
finde.
Sidst men ikke mindst, skal det være så billigt som muligt da både min
mobil og lejlighed kunne blive udskiftet inden for ikke så lang tid.
--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://ravn-jonsen.net

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 11-11-05 12:29

Hvis du alligevel skal skifte din telefon ud i den nærmeste fremtid, så vil
jeg nok købe en med ext. antenne.

Du skal jo nok regne med, at de alm GSM telefoner der findes på markedet
idag, de bliver værdiløse indenfor en årrække, når 3G netværket slår
igennem.

Så jeg vil anbefale dig at se efter en 3G telefon, og de er ved at være nede
i et prisniveau, hvor alle kan være med.

/F