Anja ikke landstræner AF POLITISKE GRUNDE
Fra : Bo Warming

Dato : 11-11-05 09:24

Fremhævet på Politikens forside fastslås at når Pytlick går af som
kvindehåndboldstræner så er det udelukket at hans overmand Anja
Andersen overtager jobbet, fordi sportsbureaukratiet ønsker et
politisk, diplomatisk kontrollerbart menneske

"Let the best man win" er erstattet med "Lad lydigheden vinde over
fair play og dansk verdensmesterskab"

Med venlig hilsen Bo Warming, cand.scient. gymnasielærer, Bjelkes
Alle 46, 2200 N, 35861000 FORKORT EVT.

Fra : Dopedog

Dato : 11-11-05 09:46

> [...]
> play og dansk verdensmesterskab"
>

> Med venlig hilsen Bo Warming, cand.scient. gymnasielærer, Bjelkes Alle

Ja håndbold er jo nøjagtig det samme som fodbold, ik ? Tumpe !

Fra : BS

Dato : 12-11-05 07:13

Ahh fik lige sat Hr. hjerne død uden liv Bo Warming i min blokkeret afsender
mappe !

Nu bliver det en god weekend afligevel ;)

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-05 20:38

"BS" <saftkongen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ahh fik lige sat Hr. hjerne død uden liv Bo Warming i min blokkeret
> afsender mappe !

Hvorfor finder du det nødvendigt at berette om dette?

--
Med venlig Hilsen - Kim Frederiksen (kim.frederiksen snabela gmail.com)
Nettet er for lille til Netbetjente - gå venligst udenfor

Fra : GB

Dato : 25-11-05 20:54

"Kim Frederiksen" <kim punktum frederiksen snabel-a gmail punktum dk> wrote
in news:43876829$0$41144$14726298@news.sunsite.dk:

> Hvorfor finder du det nødvendigt at berette om dette?

Få lige tjek på din .sig - den er for stor.

GB

Fra : Bo Warming

Dato : 26-11-05 02:44

wrote in message news:43876829$0$41144$14726298@news.sunsite.dk...
> "BS" <saftkongen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>

> Hvorfor finder du det nødvendigt at berette om dette?

Af samme grund som at du svarer ham
og jeg svarer dig.
Vi vil alle gerne vise, hvor skarpe hjerner vi har

Baby på potte der råber til mor "kom og se min pølse" og får beundring
er typisk for Vesten - ikke for Fjernøstens mødre der "følelseskoldt"
og effektivt bare lærer barnet, som bæres i bæresele på moderens krop,
at når det skal, så må det give signal(og holdes så over latrin) og
senere klarer det alt selv, og det fortjener man ikke ros for

Fra : BS

Dato : 03-12-05 13:47

> Hvorfor finder du det nødvendigt at berette om dette?
>

> Nettet er for lille til Netbetjente - gå venligst udenfor

HAHAHAHAHAHAHA

Klasse !!

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-05 14:40

"BS" <saftkongen@hotmail.com> wrote in message

> HAHAHAHAHAHAHA
>
> Klasse !!

Ja LOL,
men -
Danmark for folket , plads til alle der vil
og Internettet for verden - plads til alt undtagen hvad skaber grov
kriminalitet (vold evt pædofili)

Fra : N/A

Dato : 12-11-05 08:35

Fra : Bo Warming

Dato : 12-11-05 08:35

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote in message

> 11 målmænd på hvert hold

Siden Sepp Pionteks afgang har man i DK satset panisk på at undgå
Allan Simonsen og Preben Elkjær individualister og andre Anja-typer

Anja er holdspiller og rager over alle andre, og kunne være inspirator
vedr også fodbold, hvis ikke jantelov og tillært hjælpeløshed var
konge.

Vedr perfide angreb om at Anja er ulykkelig, forpint, sindsyg osv, så
er Astrid Lindgren netop citeret i Politiken for følgende fra Ronja
Røverdatter "Der findes ting man må gøre, selvom det er farligt, for
ellers er man ikke et menneske men bare en lille lort" og om lidelse
som noget uundgåeligt for folk der følger et kald (og hvis Anja ikke
er gladt succesmenneske det meste af tiden) så her et andet dybt citat
fra en digter, der er søgt forfladiget til "for børn" men som netop
ikke stryger os med hårene og derfor har inspiret talrige til god
indsats for fællesskabet - udfra sin indre stemme og ikke udfra det
TV- og børnehave-opreklamerede gruppepres

Nu skal jeg fortælle en historie om LYKKEN KAN
LIGGE I EN PIND"Vi kender alle sammen lykken.nogle ser den år ud, år
ind. andre kun i visse åringer, på en enkelt dag, ja der gives de
mennesker, som kun een eneste gang i deres liv er den, men se den gør
vi alle. HC Andersen

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-11-05 16:21

> Siden Sepp Pionteks afgang har man i DK satset panisk på at undgå
> Allan Simonsen og Preben Elkjær individualister og andre Anja-typer
>
> Anja er holdspiller

Nej. Anja Andersen er individualist, ganske som du selv skriver i afsnittet
herover. Derfor var det problematisk at have hende med i en holdsport, der
fordrer stor solidaritet og "team spirit", for at kunne fungere på topplan.
Hun var således en dårlig håndboldspiller, der havde nogle individuelle,
tekniske kvaliteter, der langt hen ad vejen var irrelevante for holdet. En
lang række trænere fravalgte hende i løbet af hendes aktive karriere, fordi
hun gjorde mere skade end gavn på et elitehold

Nu lever hun af at trække byrådet i Slagelse og Roskilde rundt i næsen, mens
hun ødelægger håndbolden i Danmark.

Allan Simonsen var en gudsbenådet fodboldspiller, der til fulde vidste og
handlede efter, at hans sportsgren var en holdsport. Preben Elkjær var
individualisten, der kan gøre forskellen på et fodboldhold. En
individualist, der alene havde succes, fordi han havde et hold omkring sig,
der bakkede ham op - bl.a. fordi han var holdspiller uden for banen. Den
slags er der _ikke_ plads til i håndbold. hvor man er helt anderledes
afhængige af, at alle tager deres tørn _på_ banen. Man skal være mere end
almindelige sportsblind, hvis man sammenligner Anja Andersen med disse to.

> og rager over alle andre, og kunne være inspirator
> vedr også fodbold, hvis ikke jantelov og tillært hjælpeløshed var
> konge.

Du taler, som du har forstand til. Du har aldrig selv rørt en bold, og
bekræfter med ovenstående vrøvl, at du ikke fatter, hvad spillet rent
faktisk går ud på.

> Vedr perfide angreb om at Anja er ulykkelig, forpint, sindsyg osv,

Hvem har kaldt lebben sindssyg? Projektion igen, Bo Warming?

> [...]
> Røverdatter "Der findes ting man må gøre, selvom det er farligt, for
> ellers er man ikke et menneske men bare en lille lort"

Anja Andersen har valgt at være en stor lort, fordi hun ikke har format til
at nøjes med at være en lille lort. Det har hun og du det åbenbart bedre
med. Jeg synes ikke, det er noget at tragte efter.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/06/05)

Fra : Bo Warming

Dato : 12-11-05 16:37

> Nu lever hun af at trække byrådet i Slagelse og Roskilde rundt i
> næsen, mens hun ødelægger håndbolden i Danmark.
snip
> Anja Andersen har valgt at være en stor lort, fordi hun ikke har
> format til at nøjes med at være en lille lort.

Du glemmerbl.a. hendes fantastiske resultater som træner dvs
inspirator til teamspirit

Selvfølgelig kunne hun som landstræner føre os fra det ene
verdensmesterskab til det andet, men hun ved at nationalsport ejes af
middelmådigheder og hun er for god til landstrænerjobbet

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-11-05 17:25

> Du glemmerbl.a. hendes fantastiske resultater som træner dvs
> inspirator til teamspirit

Hendes "fantastiske resultater"? Giv mig samme sum at arbejde med, og jeg
skal skabe samme "fantastiske resultater" med et kvindeligt håndboldhold.

> Selvfølgelig kunne hun som landstræner føre os fra det ene
> verdensmesterskab til det andet,

Who gives a fuck? Der er rigtig meget andet i livet end verdensmesterskaber
i kvindehåndbold. Du ligger under for, at DR1 og TV2 ikke har samme, lette
adgang til topfodbold som i "gamle dage", og derfor bliver nødt til at
"booste" håndbold op til noget, der reelt ikke er grundlag for.

> men hun ved

Hun ved, at man ikke kan have en landstræner, der skal repræsentere
nationen, som finder det nødvendigt at rende rund med en t-shirt med
påskriften "Fuck janteloven!".

> at nationalsport ejes af
> middelmådigheder og hun er for god til landstrænerjobbet

Håndbold er langt fra nationalsport og er forøvrigt middelmådighedernes
sportsgren, så du rammer igen helt ved siden af - denne gang på flere
planer.

Håndbold - og især kvindehåndbold - giver bønderne mulighed for at have
noget at tage sig til på de lange vinteraftener. Så kan de sidde dér i
landsbyens sportshal med deres klappepuder og følge de lokale helte,
hvorefter de går hjem og puler lillemor, mens de har de lækre, sportstrænede
(lebbe-)pigelår i frisk erindring.

Ingen andre nationer tager (kvinde)håndbold alvorligt, som vi gør her i
Danmark. Det skulle da lige være Norge, men det er jo ikke ligefrem en
kvalitet i sig selv at dele denne interesse med broderlandet?

Fra : Bo Warming

Dato : 12-11-05 17:58

> [...]
> TV2 ikke har samme, lette adgang til topfodbold som i "gamle dage",
> og derfor bliver nødt til at "booste" håndbold op til noget, der

Temmelig mange gives af fuck

Selv vægtløftning gider folk glo på ved Olympiade i håb om nationalt
trofæ

Men at Anja anarkisme fører til verdensmesterskab er STORT

> Hun ved, at man ikke kan have en landstræner, der skal repræsentere
> nationen, som finder det nødvendigt at rende rund med en t-shirt med
> påskriften "Fuck janteloven!".

Du kan godt se at du plumpede i med begge ben

Du mener at lydighed og jantelov er dyder, og når man opponerer har
man sat sig op disse hellige statsdtýder så er det ligegyldigt om man
er fagligt totaloverlegen -så skal man udelukkes fra
nationaltrænerjob, for det handler om at tro på statens underkastende
lydighedsdyder

> [...]
> her i Danmark. Det skulle da lige være Norge, men det er jo ikke
> ligefrem en kvalitet i sig selv at dele denne interesse med

Et sted skal fornyelser komme
I fodbold er det umuligt, for statsmagt sidder tungt internationalt og
tåler ikke kreativitet.

Så godt at to vikingenationer viser vejen

Er du misundelig over Slagelsebøndernes evne til at fantasere om Rikke
Solberg uden tøj og den tålmodige kone?

Jeg fantaserer om at blive bundet af Anja. Men hun er næppe til sådant
pjat

Fra : Nicolai

Dato : 12-11-05 18:29

> Jeg fantaserer om at blive bundet af Anja. Men hun er næppe til sådant pjat

Samme fantasi her. Den fortsætter dog med: Gid hun så aldrig bandt dig op
igen med lod dig være i den mørke kælder i en 30-50 år . . .

Fra : Bo Warming

Dato : 12-11-05 23:57

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message

> Samme fantasi her. Den fortsætter dog med: Gid hun så aldrig bandt
> dig op igen med lod dig være i den mørke kælder i en 30-50 år . . .

Nu er du ikke sød

Kan du ikke bare lade vær at åbne mine indlæg. Kræver det umenneskelig
selvkontrol?
Drages du magnetisk og masochistisk?

Fra : Nicolai

Dato : 13-11-05 02:11

> Nu er du ikke sød
>
> Kan du ikke bare lade vær at åbne mine indlæg. Kræver det umenneskelig
> selvkontrol?
> Drages du magnetisk og masochistisk?

Se nu svarede du sådan næsten menneskeligt.

Nej, det irriterer mig bare du skider på alle udskrevne regler. Men ja,
kill-filter KAN blive sidste udvej - men det ville da være ærgeligt.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-11-05 03:24

> Se nu svarede du sådan næsten menneskeligt.
>
> Nej, det irriterer mig bare du skider på alle udskrevne regler. Men
> ja, kill-filter KAN blive sidste udvej - men det ville da være
> ærgeligt.

Du ER ikke sød.

Hvergang nogen truer mig med killfilter, så sover jeg dårligt en hel
uge

Svar lige på hvorfor du åbner indlæggene?
Fordi du elsker at blive irriteret?
Da Dallas kørte var "J.R." manden folk elskede at hade.
Er det min rolle på usenet - og skal folk ikke have adgang til, hvad
de elsker, incl elsker at hade?

Retter du smed for bager? Overmennesker går forbi,

Tilgiver, har proportionssans og travlt.

Dømmesyge regel-nørder føler sig gode ved at straffe.

Deres indestængte problemer lindres af at rette vrede mod
fjendebilleder. Drivkraften er rastløshed, kedsomhed, mangel på noget
bedre at gå op i.

Anderledes med der Ûbermensch, som ønsker forebyggelse, dvs
overvågning og evt dødsstraf som nødværge - ikke fængsel for
fængselsbureaukraternes skyld, som nu.

Hvis byens eneste smed er morder, og man henretter en gammel bager,
for dem har byen to af, så vidner det om at følelserne styrer og
kræver handling, som flugt fra interne problemer, som opium for
folket.

Rethaveriskhed og forurettelse er livet for kort til.

Hævn og bitterhed har aldrig gavnet.

Ikke een skattekrone bør bruges på hævn, skriver Glistrup - men
terrorist-aflivning behøver ikke kun ske i kampens hede - lad dem
vælge dødsmetode og få dem ud af verden, før deres fri kammerater
tager gidsler for at få dem løsladt.

Muslimer skal udvises så de kan gøre gavn i underbefolkede lande -
ikke gøres til syndebuk for vore selvskabte problemer.

Overskudsmennesket har for travlt til nytteløs aggression, og vælger
og vrager så de bedste udfordringer får al energien. Han GÅR FORBI, og
spilder ikke tid med at rangordne medmennesker og fnidre en bid af
lykkekagen fra A til B - lykke skal øges, ikke fordeles.

Fra : Kim Frandsen

Dato : 13-11-05 09:36

> Hvergang nogen truer mig med killfilter, så sover jeg dårligt en hel
> uge

Dvs. du sover aldrig, eller har hele usenet efterhånden fået dig i
killfilter?

> Da Dallas kørte var "J.R." manden folk elskede at hade.

Jeg holdt nu altid med ham...

> Er det min rolle på usenet - og skal folk ikke have adgang til, hvad de
> elsker, incl elsker at hade?

Jeg er ked af at skuffe dig, jeg tvivler på nogen elsker dig, eller elsker
at hade dig,
eller hader dig, måske nogle har ondt af dig, svært at sige, du er bare en
pestilens.
Usenet er døende, hvilket man kan se på at den tråd der har flest indlæg i
laaang tid,
er en off-topic tråd. Det gælder alle grupper, i forhold til for 7-8 år
siden da jeg var aktiv.

Mvh. Kim Frandsen
You'll Never Walk Alone - Liverpool FC fan
Live Long And Prosper - Star Trek fan
Yahoo MSN ID: piqarddk@yahoo.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-11-05 18:25

> Temmelig mange gives af fuck

Nej. Temmelig mange savner fodbold, og bliver derfor nødt til at tage til
takke med kvindehåndbold. Du ved beviseligt intet om sport, og er derfor
forblændet af kvindehåndbold af seksuelle grunde - ligesom du finder en
lidelsesfælle i Anja Andersen, der deler sin utilpassethed og manglende
accept fra omgivelserne med dig. Hun er således et håndgribeligt bevis for
dig om, at du ikke er alene.

> Selv vægtløftning gider folk glo på ved Olympiade i håb om nationalt
> trofæ

Ja. Her i Danmark er vi ikke så vant til verdensmesterskaber, olympiske
mesterskaber osv. Derfor kaster vi gerne vor kærlighed på obskure
idrætsgrene uden den store konkurrence fra alt for mange andre nationer, der
kombinerer seksuel pirring med muligheden for medaljer. Jeg var dog ikke
bekendt med, at nogle rent faktisk gad se vægtløftning, men skal ikke
afvise, at synet af disse hormonpumpede skabninger kan give dig næse i
bukserne.

> Men at Anja anarkisme fører til verdensmesterskab er STORT

Ja, det skal du da have lov til at synes. Anja er ikke anarkist. Hun er en
stakkel, der skriger på hjælp.

> Du kan godt se at du plumpede i med begge ben

Nej?

> [...]
> er fagligt totaloverlegen -så skal man udelukkes fra
> nationaltrænerjob, for det handler om at tro på statens underkastende

Nej, det mener jeg ikke. Jeg mener, at Anja Andersen er et utilpasset
mennesker, der døjer med en masse personlige problemer, og som forsøger at
gøre det til "samfundets skyld". Ganske som jeg ser dig. Mennesker, der
tager afstand fra janteloven, er sjovt nok ofte mennesker, der har svært ved
at blive accepteret af omgivelserne. Så er det selvfølgelig dejligt at kunne
give noget andet skylden i stedet for at kigge lidt indad.

Og så mener jeg ikke, at faglig kunne alene er nok til at kvalificere én til
et landstrænerjob. Der indgår mange andre egenskaber, der skal være til
stede. Egenskaber, Anja Andersen tydeligvis ikke er i besiddelse af.

> Et sted skal fornyelser komme
> I fodbold er det umuligt, for statsmagt sidder tungt internationalt og
> tåler ikke kreativitet.

Som sagt: Du taler, som du har forstand til. Din viden om fodbold er
ubegrænset og overgåes kun af dit storhedsvanvid og din paranoia, når du
alligevel vælger at kloge dig på området.

> Er du misundelig over Slagelsebøndernes evne til at fantasere om Rikke
> Solberg uden tøj og den tålmodige kone?

Nej. Jeg foretrækker skæg for sig og snot for sig. Har jeg behov for emner
til seksuelle fantasier, finder jeg dem andetsteds end i såkaldt "topsport".
Det siger meget om kvindehåndbold, at det alene er de seksuelle undertoner,
der gør sporten interessant.

> Jeg fantaserer om at blive bundet af Anja. Men hun er næppe til sådant
> pjat

No comments.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-11-05 00:18

> [...]
> ser dig. Mennesker, der tager afstand fra janteloven, er sjovt nok
> ofte mennesker, der har svært ved at blive accepteret af

Som Oscar Wilde lader en gammel dame sige "De der taler negativt om
high society er dem der ikke kan komme ind i det"
Vi gør måske ofte dyd af en nødvendighed som ræven der ikke kunne nå
de velsmagende bær.
Men vi kan godt have fat i en sand pointe , selvom usaglige
drivkræfter blander sig i kritikken

> [...]
> såkaldt "topsport". Det siger meget om kvindehåndbold, at det alene
> er de seksuelle undertoner, der gør sporten interessant.

Gid de spillede uden bluser på. Why not?
Lår er for lidt - og muskuløse piger er smukke, når ikke
bodobuild-deforme
Porno-producenter er fantasiløse, på mange måder, bl.a. at de ikke
viser stripTEASE, teasing plots, sm og sport
Er de betalt af kvindesagen for at levere en dårlig vare, så kvinder
har en chance i konkurrencen med porn?

Fra : Nicolai

Dato : 12-11-05 18:28

> [...]
> Danmark. Det skulle da lige være Norge, men det er jo ikke ligefrem en
> kvalitet i sig selv at dele denne interesse med broderlandet?

Hmm. Respekt. 1-0 til Bruun.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-11-05 00:05

> Hmm. Respekt. 1-0 til Bruun.
Jeg har mødtes med den særdeles kloge og respektable Jens Bruun.
Vi var enige om at anonymitet er svaghedstegn.
Når han er vinder, hvorfor tør han så ikke ringe til mig og udkæmpe en
enkelt hurtig mundtlig dyst om de småting vi er uenige om?

Skammer han sig over snobberi, som han ikke tåler at jeg kommer til at
kaste lys på? Eller? Kom med et bud, en eller anden?

Ovenstående indlæg fra ham lærte jeg meget af - jeg tænkte aldrig over
en konkurrence og points

Fra : Nicolai

Dato : 13-11-05 02:12

> [...]
> Når han er vinder, hvorfor tør han så ikke ringe til mig og udkæmpe en
> enkelt hurtig mundtlig dyst om de småting vi er uenige om?

Fordi han har andet at lave her i livet?

Jeg kunne nok godt komme på ca 17 millioner ting jeg hellere ville end at
betale for et opkald til dig.

> Skammer han sig over snobberi, som han ikke tåler at jeg kommer til at
> kaste lys på? Eller? Kom med et bud, en eller anden?

Bud. Du har lige fået svaret.

> Ovenstående indlæg fra ham lærte jeg meget af - jeg tænkte aldrig over en
> konkurrence og points

Hmm - jeg er imponeret.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-11-05 02:39

> Fordi han har andet at lave her i livet?

En telefonsnak kan vare et minut

> Jeg kunne nok godt komme på ca 17 millioner ting jeg hellere ville
> end at betale for et opkald til dig.

Men du åbner og læser mine indlæg - for at stille dig selv i relief
med kloge svar? Håber du er mig taknemlg

> Bud. Du har lige fået svaret.

Du lyder som Jens Bruun , der lyver at han engang har svaret, når han
flygter fra at svare.

> Hmm - jeg er imponeret.

"Når man ikke længere kan elske, bør man _gå forbi_. Nietzsche (stemme
med fødderne?)

" Når hund og kat går hver til sit bliver der ikke slagsmål.
Kinesisk ordsprog

" Hvor man ikke mere kan elske, der skal man - gå forbi"
Nietzsche

"" Lev sådan med dem, som står under dig, som du selv ville leve
med dem, som står over dig. Lucillius Seneca (B.C. 3-65 A.D)

"Intet menneske har ret til at klandre eller fordømme et andet. I
virkeligheden kender vi ikke nogen andre rigtigt. Emerson

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-11-05 02:59

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi han har andet at lave her i livet?
>
> Jeg kunne nok godt komme på ca 17 millioner ting jeg hellere ville end at
> betale for et opkald til dig.

Det er 2 millioner færre end jeg kunne komme på.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : casper

Dato : 11-11-05 16:39

Bo Warming wrote:
> [...]
> play og dansk verdensmesterskab"
>

> Med venlig hilsen Bo Warming, cand.scient. gymnasielærer, Bjelkes Alle

godt jeg ikke var din elev da jeg gik på gymnasiet...

Fra : Bo Warming

Dato : 11-11-05 17:22

"casper" <casperDELETE@THISman-utdNOW.dk> wrote in message

> godt jeg ikke var din elev da jeg gik på gymnasiet...

Dit indlæg kunne være værd at åbne og svare på, hvis du BEGRUNDEDE

Nu er det meningsløst mudderkast, OT, tidspilde

Jeg gætter at du mener at Anja er for anarkistisk en fri ånd, og vi
skal have mere autoritetstro og vanetænkning, og det skaber for meget
misundelse at folk er kreative, nytænkende og underholdende som Anja?

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-11-05 17:27

> Jeg gætter at du mener at Anja er for anarkistisk en fri ånd, og vi
> skal have mere autoritetstro og vanetænkning, og det skaber for meget
> misundelse at folk er kreative, nytænkende og underholdende som Anja?

Anja Andersen er utilpasset, asocial, illoyal, egoistisk, traumatiseret oma.
Deri ligner hun dig. Kan det være grunden til din næsegruse og kritikløse
beundring af hende og lignende typer?

Fra : Bo Warming

Dato : 11-11-05 18:07

> Anja Andersen er utilpasset, asocial, illoyal, egoistisk,
> traumatiseret oma. Deri ligner hun dig. Kan det være grunden til din
> næsegruse og kritikløse beundring af hende og lignende typer?

Livet er kedeligt uden kreative, nytænkende genier. Jeg plejer at
sammenligne Anja med Glistrup, og er smigret at du ser slægtskab
mellem hende og mig

Men som jeg tidligere har skrevet i denne tråd. GIV BEGRUNDELSER
Vær eksakt om hvordan Anja har været
1.asocial
2. illoyal
3. egoistisk, og/eller
4. traumatiseret
og giv også gerne eksempler vedr mig.
Så bliver dit indlæg FORSTÅELIGT og interessant og ikke stupidt,
kedsommelig mudderkast.

Vedr X-post til dk.sport.fodbold, så er Anja så kæmpestor
internationalt, at politikken vedr hende smitter af på alle meget
populære sportsgrene

Fra : Kim Frandsen

Dato : 11-11-05 18:53

> Vedr X-post til dk.sport.fodbold, så er Anja så >kæmpestor internationalt,
> at politikken vedr hende smitter af på alle meget populære sportsgrene

Hvorfor ikke x-poste alle dine indlæg til samtlige danske nyhedsgrupper? jeg
er overbevist om du nok skal få finde på en relevant årsag til x-post...

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-11-05 18:57

> Livet er kedeligt uden kreative, nytænkende genier.

Ja.

Ser du dig selv som et kreativt, nytænkende geni?

> Jeg plejer at
> sammenligne Anja med Glistrup, og er smigret at du ser slægtskab
> mellem hende og mig

Ja, selvfølgelig er du det. Jeg vil forresten give dig ret i, at Glistrup er
et (miskendt) geni, selvom jeg generelt ikke deler hans politiske
anskuelser. Du, jeg og Anja Andersen når ham ikke til sokkeholderne. Anja
Andersen er i mine øjne en stakkel, man (jeg) ikke kan misunde noget som
helst.

> Men som jeg tidligere har skrevet i denne tråd. GIV BEGRUNDELSER

Gu' vil jeg ej. Du ved udmærket, hvad jeg hentyder til. Desuden har vi to
tidligere diskuteret netop Anja Andersen, så du kender allerede min mening
om hende.

> og giv også gerne eksempler vedr mig.

Det klarer du fint selv.

> Så bliver dit indlæg FORSTÅELIGT og interessant og ikke stupidt,
> kedsommelig mudderkast.

Ligesom du finder din egen familie stupid og mudderkastende? Du ville ikke
kunne genkende asociallitet, illoyalitet, egosisme og traumer, om de så
hoppede op og bed dig i næsen.

> Vedr X-post til dk.sport.fodbold, så er Anja så kæmpestor
> internationalt, at politikken vedr hende smitter af på alle meget
> populære sportsgrene

Pis med dig. Du dokumenterer selv til fulde min påstande om dig.

Fra : Allan Riise

Dato : 11-11-05 19:06

Jens Bruun wrote:
> Pis med dig. Du dokumenterer selv til fulde min påstande om dig.

X-Post til dk.politik fjernet...

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-11-05 19:40

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> X-Post til dk.politik fjernet...

Luk arret, Riise. Ingen ringede til dig.

Fra : Allan Riise

Dato : 11-11-05 20:01

Jens Bruun wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Luk arret, Riise. Ingen ringede til dig.

Tak, du er nok dygtig til at skrive.

Kan ikke se hvad dette indlæg har med politik at gøre, og X-Post er ikke
tilladt ifølge fundatsen, derfor...

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-11-05 20:20

> Tak, du er nok dygtig til at skrive.

Tja. Jeg tænder af på selvhøjtidelige fjolser, der finder det nødvendigt at
skrive et indlæg alene for at fut'e en tråd. Det virker sådan lidt "se mig,
mor, jeg kan også være med"-agtigt - på den ufede måde...

> Kan ikke se hvad dette indlæg har med politik at gøre, og X-Post er
> ikke tilladt ifølge fundatsen, derfor...

Nåh, derfor. Jeg havde ellers en slem mistanke om, at du bare trængte til
lidt opmærksomhed.

> X-Post til dk.politik fjernet...

Nej, ikke længere. Nu går der jo lidt sport i det, om jeg så må sige.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-11-05 10:40

> [...]
> nødvendigt at skrive et indlæg alene for at fut'e en tråd. Det
> virker sådan lidt "se mig, mor, jeg kan også være med"-agtigt - på

Stor ros til Jens Bruun der bidrager til at vi for afsløret hvem der
hader ytringsfrihed og kun er på usenet for at få afløb for smålig
netcop-dømmesyge

-- Anja Andersen vil ikke være landstræner --
Anja Andersen er ikke et emne som landstræner for det kvindelige
danske landshold i håndbold. Efter Jan Pytlick torsdag eftermiddag
offentliggjorde, at han trækker sig fra posten efter VM i december,
har flere peget på, at Anja Andersen kunne være klar til at tage over.
Hun var verdens bedste spiller og har som træner ført Slagelse til to
Champions League-triumfer på stribe, og har derfor de faglige
kvalifikationer.
http://www.jp.dk/sport/artikel:aid=3378546

Fra : Bo Warming

Dato : 11-11-05 20:21

> Ja.
>
> Ser du dig selv som et kreativt, nytænkende geni?

Med fyrtårne som Simon Spies og Glistrup foran sig, er der langt igen

> [...]
> politiske anskuelser. Du, jeg og Anja Andersen når ham ikke til
> sokkeholderne. Anja Andersen er i mine øjne en stakkel, man (jeg)

Nogle genier har et kald og har det ikke sjovt, men er nødt til at
gøre hvad de gør
Jeg ved for lidt om Anja tl at vurdere om hun er sådan
Jeg tror at lykken er at være på vej, og hun har det godt med sin kurs
med stadig stigende successer - der burde suppleres med retfærdigt
tilbud om landstrænerjobbet, som hun nok har for travlt til fordi hun
gør mere gavn i Slagelse mm

> Gu' vil jeg ej. Du ved udmærket, hvad jeg hentyder til. Desuden har
> vi to

"Gu vil jeg ej" sir du...
- NEJ DU KAN IKKE. - Prøv, please
Ingen aner hvad du hentyder til, tror jeg. Hvis mange gør, efter din
mening, så mail privat eller ring 35861000. Vær en mand. Vær åben.

> tidligere diskuteret netop Anja Andersen, så du kender allerede min
> mening om hende.

Også tidligere er du flygtet uden at give det mindste lille argument

> Det klarer du fint selv.

Forklar enkelt og forståeligt.

> Ligesom du finder din egen familie stupid og mudderkastende? Du
> ville ikke

Min åbenhed om min familie er ukritisabel fordi jeg også mailer dem de
samme ord som hvad internet og aviser får. Jeg har bestemt ikke kaldt
dem stupid osv
HVORFOR DIGTER DU

> kunne genkende asociallitet, illoyalitet, egosisme og traumer, om de
> så hoppede op og bed dig i næsen.

Når kommunikation ikke lykkes, kan der være fejl på begge sider. Prøv
du at forklare, hvad måske alle er er nysgerrig om. Selvfølgelig
kender jeg det danske ords normale ord.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-11-05 19:39

On Fri, 11 Nov 2005 20:20:40 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"Gu vil jeg ej" sir du...
> - NEJ DU KAN IKKE. - Prøv, please
>Ingen aner hvad du hentyder til, tror jeg. Hvis mange gør, efter din
>mening, så mail privat eller ring 35861000. Vær en mand. Vær åben.

og det mener du ikke man kan være på news ?

>--
Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Fra : Bo Warming

Dato : 12-11-05 23:26

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> og det mener du ikke man kan være på news ?

Jo, selvfølgelig. Men Jens Bruun mener at han har givet begrundelse
tidligere i en sådan grad, at det vl kede at han gentager sig her.
Jeg mener aldrig han har begrundet.
HVIS han har begrundelse, men ikke vil trætte med dem her, så ku jeg
ha meget lyst til igen at høre hans stemme og føre den hurtige
mundtlige pingpong dialog, som ofte overgår den der går over tastatur
og skærm. Så jeg gentager til ham mit telefonnummer 35861000

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-11-05 00:55

On Sat, 12 Nov 2005 23:25:50 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Jo, selvfølgelig. Men Jens Bruun mener at han har givet begrundelse
>tidligere i en sådan grad, at det vl kede at han gentager sig her.

well .... når man deltager i mange debater så vil man uvilkårligt løbe
ind i at skulle brueg den samme agumentasion igen - det mener jeg ikke
den bliver ringer af ...

>Jeg mener aldrig han har begrundet.

nej det er jo selvfølig trist

> [...]
>ha meget lyst til igen at høre hans stemme og føre den hurtige
>mundtlige pingpong dialog, som ofte overgår den der går over tastatur

jamen så går vi jo glip af den her ?

Fra : Bo Warming

Dato : 13-11-05 01:56

> [...]
> løbe
> ind i at skulle brueg den samme agumentasion igen - det mener jeg

JEg mener at det er kun iJens Bruuns fantasi, at han har fremført det
påetåede logiske ræsonnement

Kommer det en dag, bliver det ikke en gentagelse.

> nej det er jo selvfølig trist

> jamen så går vi jo glip af den her ?

Måske en skriftestol med tavshedsligt er eneste sted man kan få Jens
Bruun ud af busken

Men sandheden-vil-sætte-dig-fri siger Jesus og har Jens vovet at sætte
ord på sine hemmelige tanker i en telefonsnak eller på en bodega i den
indre by, til mig, så vil nok senere usenet beriges af en lettet,
genførdt Jens, og du vil ikke gå glip af noget.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-11-05 07:50

On Sun, 13 Nov 2005 01:56:29 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>JEg mener at det er kun i Jens Bruuns fantasi, at han har fremført det
>påetåede logiske ræsonnement

mao - Jens Bruun vrøvler ?

>Kommer det en dag, bliver det ikke en gentagelse.

du mener Hr Bruun skal uddybe sig ?

>Måske en skriftestol med tavshedsligt er eneste sted man kan få Jens
>Bruun ud af busken

ja hvem ved ? hans veje er uransagelige eller så har han bare ikke
mere på hjertet ?

> [...]
>indre by, til mig, så vil nok senere usenet beriges af en lettet,
>genførdt Jens, og du vil ikke gå glip af noget.

så du siger Jens vil altså enten ringe til dig eller mødes med dig på
en bodega og forløse korisoriumet ?

Fra : Bo Warming

Dato : 13-11-05 10:06

> [...]
> mere på hjertet ?

> så du siger Jens vil altså enten ringe til dig eller mødes med dig

Sådant ku være hyggeligt, og da jeg havde problemer med en lejer,
ville Jens besøge mig og tage en snak med ham , og jeg husker Jens som
et venligt menneske
Mange ting går i hårdknude ved netdebat, og over en øl går det bedre -
måske Jenss har gode ideer til hvordan jeg kan undgå at irritere folk.

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-11-05 11:50

> Mange ting går i hårdknude ved netdebat, og over en øl går det bedre -
> måske Jenss har gode ideer til hvordan jeg kan undgå at irritere folk.

Hehe. Jeg har mange ideer, men det er ikke sikkert, du skal lytte til mig.
Jeg er ikke just kendt for at undgå at irritere folk.

Vi finder et tidspunkt og et neutralt sted med øl. Så kan vi tage snakken
dér.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-11-05 13:38

> Hehe. Jeg har mange ideer, men det er ikke sikkert, du skal lytte
> til mig. Jeg er ikke just kendt for at undgå at irritere folk.

Jeg er meget lidt irritael - og umulig at såre pr ord.

> Vi finder et tidspunkt og et neutralt sted med øl. Så kan vi tage
> snakken dér.

Stefanshus på Stefansgade foreslås. HVis ikke vi sku se filmen Napola
først og så sippe en fadøl på Vesterbrogade. Mit tlfnr=35861000

Apropos øl, men uden relevans for mit nul-rus, nul-afhængihed forhold
til de alkoholiske lækkerier, her et par seje quotes

Jeg drikker for at gøre folk mere interessante. Groucho Marx

Afholdsmand: en svag person, som er faldet for
fristelsen til at fornægte sig selv en nydelse Ambrose Bierce
1842-1914

"En smule gift af og til, det giver behagelige drømme.
Og tilsidst al for meget gift til en behagelig død. Nietzsche

A man shouldn't fool with booze until he's fifty; then he's
a damn fool if he doesn't. William Faulkner 1897 - 1962

An alcoholic is someone you don´t like who drinks as
much as you do. Dylan Thomas, 1914-53

Bacchus has drowned more men than Neptune. Giuseppe
Garibaldi 1807 - 1882

En af ulemperne med vin er, at det får mennesker til
at forveksle ord med tanker. Samuel Johnson

Every form of addiction is bad, no matter whether the
narcotic be alcohol or morphine or idealism. Carl
Gustav Jung

One man's poison ivy is anther man's spinach.
George Ade

To alcohol! The cause of - and solution to - all of
life's problems! Homer Simpson

Ved en sportsbegivenhed drejer det sig ikke, om du
vinder eller taber, men om hvor fuld du bliver. Homer Simpson

Vist er det rigtigt, at alkohol aldrig har helbredt en
mand hans forkølelse, men det har en læge heller aldrig.
Winston Churchill

Vin skerper hjernen, sagde hand, der drak så meget, at
hand fald ned af trappen på hovedet.
Danske Ordsprog

The fact that a believer is happier than a skeptic is
no more to the point than the fact that a drunken man is happier than
a sober one. George Bernard Shaw

.. Words are, of course, the most powerful drug used by
mankind. Rudyard Kipling

En grund til at jeg ikke drikker er, at jeg vil vide
om jeg har det morsomt. Nancy Astor

To store europæiske narkotika: alkohol og kristendom
Nietzsche

Fik man gjort det engelske folk adrieligt kunne man
lukke 9 10 af fængslerne S Coleridge

Barnet er så svagt og truet, at det er nødt til
virkelighedsflugt , så behov for rus opstår tidligt. Finn
Skarderud.norsk psykiater

Det er bedre at drikke en dram selv, end at se sig gal
på at andre gør det. Nils Kjær.

For at gøre samvær med andre udholdeligt, er
velopdragenhed en betingelse. For at gøre det behageligt, må der
desuden alkohol til. Jens Bang

It is a piece of arrogance to dare to be
drunk, because a man showeth himself without a mask
Marquis of Halifax

Wine is credited only with the misdeeds it induces:
the hundreds of good deeds which it causes are forgotten. Wine
excites action: good action in the good, bad in the bad.
Georg Lichtenberg

What is said when drunk has been thought out
beforehand. Flemish proverb

Drukken kone er en engel i sengen, men en djevel i
huset. Danske Ordsprog

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-11-05 21:09

On Sun, 13 Nov 2005 10:05:39 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Sådant ku være hyggeligt,

ja bestemt

> og da jeg havde problemer med en lejer,
>ville Jens besøge mig og tage en snak med ham , og jeg husker Jens som
>et venligt menneske

jamen det er han da også

>Mange ting går i hårdknude ved netdebat

ja det er jo præmissen - nogen gange har de respektive parter i
debaten bare meninger der er uforenlige

>, og over en øl går det bedre -
>måske Jenss har gode ideer til hvordan jeg kan undgå at irritere folk.

som jeg sagde til dig sidst vi talte sammen så kunne du prøve gruppen
dk.velkommen fremlæg alternativt din problematik og spørgsmål der -
der kan man faktiske få både gode kvalitative og sober svar på sine
spørgsmål jeg har ihvertilfælled ikke oplevet andet

Fra : Bo Warming

Dato : 12-11-05 08:04

> Gu' vil jeg ej.

Man kan konkludere, at du har fortrængninger i dit sind, så du ikke
vil se i øjnene at når du irriteres ved mig - eller ved Anja - så er
det ikke fordi du kan sætte fingeren på noget negativt. Det er noget
sygdomsagtigt hos dig, som ville gøre ondt, hvis du søgte at bearbejde
det med logik og facts.

Ja, nu går jeg efter manden -. og tankelæser.
For at klargøre sag=bold.
Men lad mig høre, om nogen har andre forklaringer på at en mor, der
forbyder sit barn at lege uden den lumre flyverdragt på, kun kan sige
"FORDI"?

Fra : Kim Frandsen

Dato : 11-11-05 18:51

> Dit indlæg kunne være værd at åbne og svare på, hvis du BEGRUNDEDE

Det samme kunne man sige om alle dine indlæg.

> Nu er det meningsløst

Det er alle dine indlæg.

> OT,

Det er alle dine indlæg.

>tidspilde

Det er alle dine indlæg.

> Jeg gætter at du mener at Anja er for anarkistisk en fri ånd, og vi skal
> have mere autoritetstro og vanetænkning, og det skaber for meget
> misundelse at folk er kreative, nytænkende og underholdende som Anja?

Personligt har jeg altid godt kunnet lide Anja Andersen, hun er den der har
gjort mest for dansk kvindehåndbold (faktisk ville det stadigt være en lille
sportsgren i Danmark hvis ikke for hende).
Men hvad dit indlæg har at gøre i dk.sport.fodbold, det forstår jeg ikke.
I øvrigt burde du vide at Anja Andersen aldrig ville være interesseret i at
blive landstræner for Danmark.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-11-05 19:57

"Kim Frandsen" <kimela@adslhome.dk> wrote in message

> [...]
> ikke.
> I øvrigt burde du vide at Anja Andersen aldrig ville være
> interesseret i at blive landstræner for Danmark.

Hun burde have tilbuddet - din ros af hende er korrekt

Det er fascistoid hovmodighed at man ikke er retfærdig og giver hende
tilbuddet - hvorefter hun, der er fair og ikke-hoven, vil sige pænt
nej