|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Anja ikke landstræner AF POLITISKE GRUNDE Fra : Bo Warming
 | 
 Dato :  11-11-05 09:24
 | 
 |  | Fremhævet på Politikens forside fastslås at når Pytlick går af som
 kvindehåndboldstræner så er det udelukket at hans overmand Anja
 Andersen overtager jobbet, fordi sportsbureaukratiet ønsker et
 politisk, diplomatisk kontrollerbart menneske
 
 "Let the best man win" er erstattet med "Lad lydigheden vinde over
 fair play og dansk verdensmesterskab"
 
 
 Med venlig hilsen Bo Warming, cand.scient. gymnasielærer,  Bjelkes
 Alle 46, 2200 N, 35861000 FORKORT EVT.
 
 
 
 
 |  |  | 
  Dopedog (11-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Dopedog
 | 
 Dato :  11-11-05 09:46
 | 
 |  | > Fremhævet på Politikens forside fastslås at når Pytlick går af som
 > kvindehåndboldstræner så er det udelukket at hans overmand Anja Andersen
 > overtager jobbet, fordi sportsbureaukratiet ønsker et politisk,
 > diplomatisk kontrollerbart menneske
 >
 > "Let the best man win" er erstattet med "Lad lydigheden vinde over fair
 > play og dansk verdensmesterskab"
 >
 >
 > Med venlig hilsen Bo Warming, cand.scient. gymnasielærer,  Bjelkes Alle
 > 46, 2200 N, 35861000 FORKORT EVT.
 
 Ja håndbold er jo nøjagtig det samme som fodbold, ik ? Tumpe !
 
 
 
 
 |  |  | 
  BS (12-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : BS
 | 
 Dato :  12-11-05 07:13
 | 
 |  | Ahh fik lige sat Hr. hjerne død uden liv Bo Warming i min blokkeret afsender
 mappe !
 
 Nu bliver det en god weekend afligevel ;)
 
 
 
 
 |  |  | 
   Ukendt (25-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  25-11-05 20:38
 | 
 |  | 
 
            "BS" <saftkongen@hotmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:437587a3$0$41140$14726298@news.sunsite.dk...
 > Ahh fik lige sat Hr. hjerne død uden liv Bo Warming i min blokkeret 
 > afsender mappe !
 >
 Hvorfor finder du det nødvendigt at berette om dette?
 -- 
 Med venlig Hilsen - Kim Frederiksen  (kim.frederiksen snabela gmail.com)
 Nettet er for lille til Netbetjente - gå venligst udenfor
www.piratgruppen.org  - Netværk for elektroniske fælleder
http://www.mozilla.org/products/firefox/  - Hurtigere og sikrere internet med 
 Firefox
            
             |  |  | 
    GB (25-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : GB
 | 
 Dato :  25-11-05 20:54
 | 
 |  | "Kim Frederiksen" <kim punktum frederiksen snabel-a gmail punktum dk> wrote
 in news:43876829$0$41144$14726298@news.sunsite.dk:
 
 > Hvorfor finder du det nødvendigt at berette om dette?
 
 Få lige tjek på din .sig - den er for stor.
 
 --
 Med venlig hilsen
 GB
 
 
 |  |  | 
    Bo Warming (26-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo Warming
 | 
 Dato :  26-11-05 02:44
 | 
 |  | 
 
            "Kim Frederiksen" <kim punktum frederiksen snabel-a gmail punktum dk> 
 wrote in message news:43876829$0$41144$14726298@news.sunsite.dk...
 > "BS" <saftkongen@hotmail.com> skrev i en meddelelse 
 > news:437587a3$0$41140$14726298@news.sunsite.dk...
 >> Ahh fik lige sat Hr. hjerne død uden liv Bo Warming i min blokkeret 
 >> afsender mappe !
 >>
 >
 > Hvorfor finder du det nødvendigt at berette om dette?
 Af samme grund som at du svarer ham
 og jeg svarer dig.
 Vi vil alle gerne vise, hvor skarpe hjerner vi har   Baby på potte der råber til mor "kom og se min pølse" og får beundring 
 er typisk for Vesten - ikke for Fjernøstens mødre der "følelseskoldt" 
 og effektivt bare lærer barnet, som bæres i bæresele på moderens krop, 
 at når det skal, så må det give signal(og holdes så over latrin) og 
 senere klarer det alt selv, og det fortjener man ikke ros for 
            
             |  |  | 
    BS (03-12-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : BS
 | 
 Dato :  03-12-05 13:47
 | 
 |  | > Hvorfor finder du det nødvendigt at berette om dette?
 >
 >
 > Nettet er for lille til Netbetjente - gå venligst udenfor
 
 
 HAHAHAHAHAHAHA
 
 Klasse !!
 
 
 
 
 |  |  | 
     Bo Warming (03-12-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo Warming
 | 
 Dato :  03-12-05 14:40
 | 
 |  | "BS" <saftkongen@hotmail.com> wrote in message
 news:439193c9$0$15790$14726298@news.sunsite.dk...
 >> Hvorfor finder du det nødvendigt at berette om dette?
 >>
 >>
 >> Nettet er for lille til Netbetjente - gå venligst udenfor
 >
 >
 > HAHAHAHAHAHAHA
 >
 > Klasse !!
 
 Ja LOL,
 men -
 Danmark for folket , plads til alle der vil
 og Internettet for verden - plads til alt undtagen hvad skaber grov
 kriminalitet (vold evt pædofili)
 
 
 
 
 |  |  | 
  N/A (12-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : N/A
 | 
 Dato :  12-11-05 08:35
 | 
 |  | 
 
 
 |  |  | 
   Bo Warming (12-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo Warming
 | 
 Dato :  12-11-05 08:35
 | 
 |  | 
 
            "Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote in message 
 news:xn0e9mesjephu0000@dtext01.news.tele.dk...
 > Dopedog skrev:
 >
 >>Ja håndbold er jo nøjagtig det samme som fodbold, ik ? Tumpe !
 >
 > 11 målmænd på hvert hold    Siden Sepp Pionteks afgang har man i DK satset panisk på at undgå 
 Allan Simonsen og Preben Elkjær individualister og andre Anja-typer
 Anja er holdspiller og rager over alle andre, og kunne være inspirator 
 vedr også fodbold, hvis ikke jantelov og tillært hjælpeløshed var 
 konge.
 Vedr perfide angreb om at Anja er ulykkelig, forpint, sindsyg osv, så 
 er Astrid Lindgren netop citeret i Politiken for følgende fra Ronja 
 Røverdatter "Der findes ting man må gøre, selvom det er farligt, for 
 ellers er man ikke et menneske men bare en  lille lort" og om lidelse 
 som noget uundgåeligt for folk der følger et kald (og hvis Anja ikke 
 er gladt succesmenneske det meste af tiden) så her et andet dybt citat 
 fra en digter, der er søgt forfladiget til "for børn" men som netop 
 ikke stryger os med hårene og derfor har inspiret talrige til god 
 indsats for fællesskabet - udfra sin indre stemme og ikke udfra det 
 TV- og børnehave-opreklamerede gruppepres
                    Nu skal jeg fortælle en historie om LYKKEN KAN 
 LIGGE I EN PIND"Vi kender alle sammen lykken.nogle ser den år ud, år 
 ind. andre kun i visse åringer, på en enkelt dag, ja der gives de 
 mennesker, som kun een eneste gang i deres liv er den, men se den gør 
 vi alle. HC Andersen
            
             |  |  | 
    Jens Bruun (12-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jens Bruun
 | 
 Dato :  12-11-05 16:21
 | 
 |  | 
 
            "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
 news:uWgdf.4$nl1.1@fe83.usenetserver.com
 > Siden Sepp Pionteks afgang har man i DK satset panisk på at undgå
 > Allan Simonsen og Preben Elkjær individualister og andre Anja-typer
 >
 > Anja er holdspiller
 Nej. Anja Andersen er individualist, ganske som du selv skriver i afsnittet 
 herover. Derfor var det problematisk at have hende med i en holdsport, der 
 fordrer stor solidaritet og "team spirit", for at kunne fungere på topplan. 
 Hun var således en dårlig håndboldspiller, der havde nogle individuelle, 
 tekniske kvaliteter, der langt hen ad vejen var irrelevante for holdet. En 
 lang række trænere fravalgte hende i løbet af hendes aktive karriere, fordi 
 hun gjorde mere skade end gavn på et elitehold
 Nu lever hun af at trække byrådet i Slagelse og Roskilde rundt i næsen, mens 
 hun ødelægger håndbolden i Danmark.
 Allan Simonsen var en gudsbenådet fodboldspiller, der til fulde vidste og 
 handlede efter, at hans sportsgren var en holdsport. Preben Elkjær var 
 individualisten, der kan gøre forskellen på et fodboldhold. En 
 individualist, der alene havde succes, fordi han havde et hold omkring sig, 
 der bakkede ham op - bl.a. fordi han var holdspiller uden for banen. Den 
 slags er der _ikke_ plads til i håndbold. hvor man er helt anderledes 
 afhængige af, at alle tager deres tørn _på_ banen. Man skal være mere end 
 almindelige sportsblind, hvis man sammenligner Anja Andersen med disse to.
 > og rager over alle andre, og kunne være inspirator
 > vedr også fodbold, hvis ikke jantelov og tillært hjælpeløshed var
 > konge.
 Du taler, som du har forstand til. Du har aldrig selv rørt en bold, og 
 bekræfter med ovenstående vrøvl, at du ikke fatter, hvad spillet rent 
 faktisk går ud på.
 > Vedr perfide angreb om at Anja er ulykkelig, forpint, sindsyg osv,
 Hvem har kaldt lebben sindssyg? Projektion igen, Bo Warming?
 > så
 > er Astrid Lindgren netop citeret i Politiken for følgende fra Ronja
 > Røverdatter "Der findes ting man må gøre, selvom det er farligt, for
 > ellers er man ikke et menneske men bare en  lille lort"
 Anja Andersen har valgt at være en stor lort, fordi hun ikke har format til 
 at nøjes med at være en lille lort. Det har hun og du det åbenbart bedre 
 med. Jeg synes ikke, det er noget at tragte efter.
 -- 
 -Jens B.
http://www.fotolog.dk  - My photo diary (Last updated 11/06/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003  - My photo gallery 
            
             |  |  | 
     Bo Warming (12-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo Warming
 | 
 Dato :  12-11-05 16:37
 | 
 |  | "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
 news:43760858$0$78283$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 
 > Nu lever hun af at trække byrådet i Slagelse og Roskilde rundt i
 > næsen, mens hun ødelægger håndbolden i Danmark.
 snip
 > Anja Andersen har valgt at være en stor lort, fordi hun ikke har
 > format til at nøjes med at være en lille lort.
 
 Du glemmerbl.a. hendes fantastiske resultater som træner dvs
 inspirator til teamspirit
 
 Selvfølgelig kunne hun som landstræner føre os fra det ene
 verdensmesterskab til det andet, men hun ved at nationalsport ejes af
 middelmådigheder og hun er for god til landstrænerjobbet
 
 
 
 
 |  |  | 
      Jens Bruun (12-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jens Bruun
 | 
 Dato :  12-11-05 17:25
 | 
 |  | 
 
            "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
 news:J_ndf.11282$ca3.9930@fe75.usenetserver.com
 > Du glemmerbl.a. hendes fantastiske resultater som træner dvs
 > inspirator til teamspirit
 Hendes "fantastiske resultater"? Giv mig samme sum at arbejde med, og jeg 
 skal skabe samme "fantastiske resultater" med et kvindeligt håndboldhold.
 > Selvfølgelig kunne hun som landstræner føre os fra det ene
 > verdensmesterskab til det andet,
 Who gives a fuck? Der er rigtig meget andet i livet end verdensmesterskaber 
 i kvindehåndbold. Du ligger under for, at DR1 og TV2 ikke har samme, lette 
 adgang til topfodbold som i "gamle dage", og derfor bliver nødt til at 
 "booste" håndbold op til noget, der reelt ikke er grundlag for.
 > men hun ved
 Hun ved, at man ikke kan have en landstræner, der skal repræsentere 
 nationen, som finder det nødvendigt at rende rund med en t-shirt med 
 påskriften "Fuck janteloven!".
 > at nationalsport ejes af
 > middelmådigheder og hun er for god til landstrænerjobbet
 Håndbold er langt fra nationalsport og er forøvrigt middelmådighedernes 
 sportsgren, så du rammer igen helt ved siden af - denne gang på flere 
 planer.
 Håndbold - og især kvindehåndbold - giver bønderne mulighed for at have 
 noget at tage sig til på de lange vinteraftener. Så kan de sidde dér i 
 landsbyens sportshal med deres klappepuder og følge de lokale helte, 
 hvorefter de går hjem og puler lillemor, mens de har de lækre, sportstrænede 
 (lebbe-)pigelår i frisk erindring.
 Ingen andre nationer tager (kvinde)håndbold alvorligt, som vi gør her i 
 Danmark. Det skulle da lige være Norge, men det er jo ikke ligefrem en 
 kvalitet i sig selv at dele denne interesse med broderlandet?
 -- 
 -Jens B.
http://www.fotolog.dk  - My photo diary (Last updated 11/06/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003  - My photo gallery 
            
             |  |  | 
       Bo Warming (12-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo Warming
 | 
 Dato :  12-11-05 17:58
 | 
 |  | "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
 news:4376173f$0$78281$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 > "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
 
 >> Selvfølgelig kunne hun som landstræner føre os fra det ene
 >> verdensmesterskab til det andet,
 >
 > Who gives a fuck? Der er rigtig meget andet i livet end
 > verdensmesterskaber i kvindehåndbold. Du ligger under for, at DR1 og
 > TV2 ikke har samme, lette adgang til topfodbold som i "gamle dage",
 > og derfor bliver nødt til at "booste" håndbold op til noget, der
 > reelt ikke er grundlag for.
 
 Temmelig mange gives af fuck
 
 Selv vægtløftning gider folk glo på ved Olympiade i håb om nationalt
 trofæ
 
 Men at Anja anarkisme fører til verdensmesterskab er STORT
 
 >> men hun ved
 >
 > Hun ved, at man ikke kan have en landstræner, der skal repræsentere
 > nationen, som finder det nødvendigt at rende rund med en t-shirt med
 > påskriften "Fuck janteloven!".
 
 Du kan godt se at du plumpede i med begge ben
 
 Du mener at lydighed og jantelov er dyder, og når man opponerer har
 man sat sig op disse hellige statsdtýder så er det ligegyldigt om man
 er fagligt totaloverlegen -så skal man udelukkes fra
 nationaltrænerjob, for det handler om at tro på statens underkastende
 lydighedsdyder
 
 >> at nationalsport ejes af
 >> middelmådigheder og hun er for god til landstrænerjobbet
 >
 > Håndbold er langt fra nationalsport og er forøvrigt
 > middelmådighedernes sportsgren, så du rammer igen helt ved siden
 > af - denne gang på flere planer.
 >
 > Håndbold - og især kvindehåndbold - giver bønderne mulighed for at
 > have noget at tage sig til på de lange vinteraftener. Så kan de
 > sidde dér i landsbyens sportshal med deres klappepuder og følge de
 > lokale helte, hvorefter de går hjem og puler lillemor, mens de har
 > de lækre, sportstrænede (lebbe-)pigelår i frisk erindring.
 >
 > Ingen andre nationer tager (kvinde)håndbold alvorligt, som vi gør
 > her i Danmark. Det skulle da lige være Norge, men det er jo ikke
 > ligefrem en kvalitet i sig selv at dele denne interesse med
 > broderlandet?
 
 Et sted skal fornyelser komme
 I fodbold er det umuligt, for statsmagt sidder tungt internationalt og
 tåler ikke kreativitet.
 
 Så godt at to vikingenationer viser vejen
 
 Er du misundelig over Slagelsebøndernes evne til at fantasere om Rikke
 Solberg uden tøj og den tålmodige kone?
 
 Jeg fantaserer om at blive bundet af Anja. Men hun er næppe til sådant
 pjat
 
 
 
 
 |  |  | 
        Nicolai (12-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Nicolai
 | 
 Dato :  12-11-05 18:29
 | 
 |  | > Jeg fantaserer om at blive bundet af Anja. Men hun er næppe til sådant pjat
 
 Samme fantasi her. Den fortsætter dog med: Gid hun så aldrig bandt dig op
 igen med lod dig være i den mørke kælder i en 30-50 år . . .
 
 
 
 
 |  |  | 
         Bo Warming (12-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo Warming
 | 
 Dato :  12-11-05 23:57
 | 
 |  | "Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message
 news:43762645$0$2085$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >> Jeg fantaserer om at blive bundet af Anja. Men hun er næppe til
 >> sådant pjat
 >
 > Samme fantasi her. Den fortsætter dog med: Gid hun så aldrig bandt
 > dig op igen med lod dig være i den mørke kælder i en 30-50 år . . .
 
 Nu er du ikke sød
 
 Kan du ikke bare lade vær at åbne mine indlæg. Kræver det umenneskelig
 selvkontrol?
 Drages du magnetisk og masochistisk?
 
 
 
 
 |  |  | 
          Nicolai (13-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Nicolai
 | 
 Dato :  13-11-05 02:11
 | 
 |  | > Nu er du ikke sød
 >
 > Kan du ikke bare lade vær at åbne mine indlæg. Kræver det umenneskelig
 > selvkontrol?
 > Drages du magnetisk og masochistisk?
 
 Se nu svarede du sådan næsten menneskeligt.
 
 Nej, det irriterer mig bare du skider på alle udskrevne regler. Men ja,
 kill-filter KAN blive sidste udvej - men det ville da være ærgeligt.
 
 
 
 
 |  |  | 
           Bo Warming (13-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo Warming
 | 
 Dato :  13-11-05 03:24
 | 
 |  | 
 
            "Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message 
 news:4376928d$0$2109$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >> Nu er du ikke sød
 >>
 >> Kan du ikke bare lade vær at åbne mine indlæg. Kræver det 
 >> umenneskelig selvkontrol?
 >> Drages du magnetisk og masochistisk?
 >
 > Se nu svarede du sådan næsten menneskeligt.
 >
 > Nej, det irriterer mig bare du skider på alle udskrevne regler. Men 
 > ja, kill-filter KAN blive sidste udvej - men det ville da være 
 > ærgeligt.
 Du ER ikke sød.
 Hvergang nogen truer mig med killfilter, så sover jeg dårligt en hel 
 uge   Svar lige på hvorfor du åbner indlæggene?
 Fordi du elsker at blive irriteret?
 Da Dallas kørte var "J.R." manden folk elskede at hade.
 Er det min rolle på usenet - og skal folk ikke have adgang til, hvad 
 de elsker, incl elsker at hade?
 ...................
 Retter du smed for bager? Overmennesker går forbi,
 Tilgiver, har proportionssans og travlt.
 Dømmesyge regel-nørder føler sig gode ved at straffe.
 Deres indestængte problemer lindres af at rette vrede mod 
 fjendebilleder. Drivkraften er rastløshed, kedsomhed, mangel på noget 
 bedre at gå op i.
 Anderledes med der Ûbermensch, som ønsker forebyggelse, dvs 
 overvågning og evt dødsstraf som nødværge - ikke fængsel for 
 fængselsbureaukraternes skyld, som nu.
 Hvis byens eneste smed er morder, og man henretter en gammel bager, 
 for dem har byen to af, så vidner det om at følelserne styrer og 
 kræver handling, som flugt fra interne problemer, som opium for 
 folket.
 Rethaveriskhed og forurettelse er livet for kort til.
 Hævn og bitterhed har aldrig gavnet.
 Ikke een skattekrone bør bruges på hævn, skriver Glistrup - men 
 terrorist-aflivning behøver ikke kun ske i kampens hede - lad dem 
 vælge dødsmetode og få dem ud af verden, før deres fri kammerater 
 tager gidsler for at få dem løsladt.
 Muslimer skal udvises så de kan gøre gavn i underbefolkede lande - 
 ikke gøres til syndebuk for vore selvskabte problemer.
 Overskudsmennesket har for travlt til nytteløs aggression, og vælger 
 og vrager så de bedste udfordringer får al energien. Han GÅR FORBI, og 
 spilder ikke tid med at rangordne medmennesker og fnidre en bid af 
 lykkekagen fra A til B - lykke skal øges, ikke fordeles.
            
             |  |  | 
            Kim Frandsen (13-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Frandsen
 | 
 Dato :  13-11-05 09:36
 | 
 |  | 
 
            > Hvergang nogen truer mig med killfilter, så sover jeg dårligt en hel 
 > uge   Dvs. du sover aldrig, eller har hele usenet efterhånden fået dig i 
 killfilter?
 > Da Dallas kørte var "J.R." manden folk elskede at hade.
 Jeg holdt nu altid med ham...
 > Er det min rolle på usenet - og skal folk ikke have adgang til, hvad de 
 > elsker, incl elsker at hade?
 Jeg er ked af at skuffe dig, jeg tvivler på nogen elsker dig, eller elsker 
 at hade dig,
 eller hader dig, måske nogle har ondt af dig, svært at sige, du er bare en 
 pestilens.
 Usenet er døende, hvilket man kan se på at den tråd der har flest indlæg i 
 laaang tid,
 er en off-topic tråd. Det gælder alle grupper, i forhold til for 7-8 år 
 siden da jeg var aktiv.
 -- 
 ------------------------------------------------------
 Mvh. Kim Frandsen
 You'll Never Walk Alone - Liverpool FC fan
 Live Long And Prosper - Star Trek fan
 Yahoo MSN ID: piqarddk@yahoo.dk 
            
             |  |  | 
        Jens Bruun (12-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jens Bruun
 | 
 Dato :  12-11-05 18:25
 | 
 |  | 
 
            "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
 news:8apdf.2215$4y1.2018@fe82.usenetserver.com
 > Temmelig mange gives af fuck
 Nej. Temmelig mange savner fodbold, og bliver derfor nødt til at tage til 
 takke med kvindehåndbold. Du ved beviseligt intet om sport, og er derfor 
 forblændet af kvindehåndbold af seksuelle grunde - ligesom du finder en 
 lidelsesfælle i Anja Andersen, der deler sin utilpassethed og manglende 
 accept fra omgivelserne med dig. Hun er således et håndgribeligt bevis for 
 dig om, at du ikke er alene.
 > Selv vægtløftning gider folk glo på ved Olympiade i håb om nationalt
 > trofæ
 Ja. Her i Danmark er vi ikke så vant til verdensmesterskaber, olympiske 
 mesterskaber osv. Derfor kaster vi gerne vor kærlighed på obskure 
 idrætsgrene uden den store konkurrence fra alt for mange andre nationer, der 
 kombinerer seksuel pirring med muligheden for medaljer. Jeg var dog ikke 
 bekendt med, at nogle rent faktisk gad se vægtløftning, men skal ikke 
 afvise, at synet af disse hormonpumpede skabninger kan give dig næse i 
 bukserne.
 > Men at Anja anarkisme fører til verdensmesterskab er STORT
 Ja, det skal du da have lov til at synes. Anja er ikke anarkist. Hun er en 
 stakkel, der skriger på hjælp.
 > Du kan godt se at du plumpede i med begge ben
 Nej?
 > Du mener at lydighed og jantelov er dyder, og når man opponerer har
 > man sat sig op disse hellige statsdtýder så er det ligegyldigt om man
 > er fagligt totaloverlegen -så skal man udelukkes fra
 > nationaltrænerjob, for det handler om at tro på statens underkastende
 > lydighedsdyder
 Nej, det mener jeg ikke. Jeg mener, at Anja Andersen er et utilpasset 
 mennesker, der døjer med en masse personlige problemer, og som forsøger at 
 gøre det til "samfundets skyld". Ganske som jeg ser dig. Mennesker, der 
 tager afstand fra janteloven, er sjovt nok ofte mennesker, der har svært ved 
 at blive accepteret af omgivelserne. Så er det selvfølgelig dejligt at kunne 
 give noget andet skylden i stedet for at kigge lidt indad.
 Og så mener jeg ikke, at faglig kunne alene er nok til at kvalificere én til 
 et landstrænerjob. Der indgår mange andre egenskaber, der skal være til 
 stede. Egenskaber, Anja Andersen tydeligvis ikke er i besiddelse af.
 > Et sted skal fornyelser komme
 > I fodbold er det umuligt, for statsmagt sidder tungt internationalt og
 > tåler ikke kreativitet.
 Som sagt: Du taler, som du har forstand til. Din viden om fodbold er 
 ubegrænset og overgåes kun af dit storhedsvanvid og din paranoia, når du 
 alligevel vælger at kloge dig på området.
 > Er du misundelig over Slagelsebøndernes evne til at fantasere om Rikke
 > Solberg uden tøj og den tålmodige kone?
 Nej. Jeg foretrækker skæg for sig og snot for sig. Har jeg behov for emner 
 til seksuelle fantasier, finder jeg dem andetsteds end i såkaldt "topsport". 
 Det siger meget om kvindehåndbold, at det alene er de seksuelle undertoner, 
 der gør sporten interessant.
 > Jeg fantaserer om at blive bundet af Anja. Men hun er næppe til sådant
 > pjat
 No comments.
 -- 
 -Jens B.
http://www.fotolog.dk  - My photo diary (Last updated 11/06/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003  - My photo gallery 
            
             |  |  | 
         Bo Warming (13-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo Warming
 | 
 Dato :  13-11-05 00:18
 | 
 |  | "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
 news:43762578$0$78288$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 > "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
 
 >> Du mener at lydighed og jantelov er dyder, og når man opponerer har
 >> man sat sig op disse hellige statsdtýder så er det ligegyldigt om
 >> man
 >> er fagligt totaloverlegen -så skal man udelukkes fra
 >> nationaltrænerjob, for det handler om at tro på statens
 >> underkastende
 >> lydighedsdyder
 >
 > Nej, det mener jeg ikke. Jeg mener, at Anja Andersen er et
 > utilpasset mennesker, der døjer med en masse personlige problemer,
 > og som forsøger at gøre det til "samfundets skyld". Ganske som jeg
 > ser dig. Mennesker, der tager afstand fra janteloven, er sjovt nok
 > ofte mennesker, der har svært ved at blive accepteret af
 > omgivelserne.
 
 Som Oscar Wilde lader en gammel dame sige "De der taler negativt om
 high society er dem der ikke kan komme ind i det"
 Vi gør måske ofte  dyd af en nødvendighed som ræven der ikke kunne nå
 de velsmagende bær.
 Men vi kan godt have fat i en sand pointe , selvom usaglige
 drivkræfter blander sig i kritikken
 
 >> Er du misundelig over Slagelsebøndernes evne til at fantasere om
 >> Rikke
 >> Solberg uden tøj og den tålmodige kone?
 >
 > Nej. Jeg foretrækker skæg for sig og snot for sig. Har jeg behov for
 > emner til seksuelle fantasier, finder jeg dem andetsteds end i
 > såkaldt "topsport". Det siger meget om kvindehåndbold, at det alene
 > er de seksuelle undertoner, der gør sporten interessant.
 
 Gid de spillede uden bluser på. Why not?
 Lår er for lidt  - og muskuløse piger er smukke, når ikke
 bodobuild-deforme
 Porno-producenter er fantasiløse, på mange måder, bl.a. at de ikke
 viser stripTEASE, teasing plots, sm og sport
 Er de betalt af kvindesagen for at levere en dårlig vare, så kvinder
 har en chance i konkurrencen med porn?
 
 
 
 
 |  |  | 
       Nicolai (12-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Nicolai
 | 
 Dato :  12-11-05 18:28
 | 
 |  | > Hun ved, at man ikke kan have en landstræner, der skal repræsentere
 > nationen, som finder det nødvendigt at rende rund med en t-shirt med
 > påskriften "Fuck janteloven!".
 >
 >> at nationalsport ejes af
 >> middelmådigheder og hun er for god til landstrænerjobbet
 >
 > Håndbold er langt fra nationalsport og er forøvrigt middelmådighedernes
 > sportsgren, så du rammer igen helt ved siden af - denne gang på flere
 > planer.
 >
 > Håndbold - og især kvindehåndbold - giver bønderne mulighed for at have
 > noget at tage sig til på de lange vinteraftener. Så kan de sidde dér i
 > landsbyens sportshal med deres klappepuder og følge de lokale helte,
 > hvorefter de går hjem og puler lillemor, mens de har de lækre,
 > sportstrænede (lebbe-)pigelår i frisk erindring.
 >
 > Ingen andre nationer tager (kvinde)håndbold alvorligt, som vi gør her i
 > Danmark. Det skulle da lige være Norge, men det er jo ikke ligefrem en
 > kvalitet i sig selv at dele denne interesse med broderlandet?
 >
 > --
 > -Jens B.
 
 Hmm. Respekt. 1-0 til Bruun.
 
 
 
 
 |  |  | 
        Bo Warming (13-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo Warming
 | 
 Dato :  13-11-05 00:05
 | 
 |  | "Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message
 news:43762607$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >> Hun ved, at man ikke kan have en landstræner, der skal repræsentere
 >> nationen, som finder det nødvendigt at rende rund med en t-shirt
 >> med påskriften "Fuck janteloven!".
 >>
 >>> at nationalsport ejes af
 >>> middelmådigheder og hun er for god til landstrænerjobbet
 >>
 >> Håndbold er langt fra nationalsport og er forøvrigt
 >> middelmådighedernes sportsgren, så du rammer igen helt ved siden
 >> af - denne gang på flere planer.
 >>
 >> Håndbold - og især kvindehåndbold - giver bønderne mulighed for at
 >> have noget at tage sig til på de lange vinteraftener. Så kan de
 >> sidde dér i landsbyens sportshal med deres klappepuder og følge de
 >> lokale helte, hvorefter de går hjem og puler lillemor, mens de har
 >> de lækre, sportstrænede (lebbe-)pigelår i frisk erindring.
 >>
 >> Ingen andre nationer tager (kvinde)håndbold alvorligt, som vi gør
 >> her i Danmark. Det skulle da lige være Norge, men det er jo ikke
 >> ligefrem en kvalitet i sig selv at dele denne interesse med
 >> broderlandet?
 >>
 >> --
 >> -Jens B.
 >
 > Hmm. Respekt. 1-0 til Bruun.
 Jeg har mødtes med den særdeles kloge og respektable Jens Bruun.
 Vi var enige om at anonymitet er svaghedstegn.
 Når han er vinder, hvorfor tør han så ikke ringe til mig og udkæmpe en
 enkelt hurtig mundtlig dyst om de småting vi er uenige om?
 
 Skammer han sig over snobberi, som han ikke tåler at jeg kommer til at
 kaste lys på? Eller? Kom med et bud, en eller anden?
 
 Ovenstående indlæg fra ham lærte jeg meget af - jeg tænkte aldrig over
 en konkurrence og points
 
 
 
 
 |  |  | 
         Nicolai (13-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Nicolai
 | 
 Dato :  13-11-05 02:12
 | 
 |  | >> Hmm. Respekt. 1-0 til Bruun.
 > Jeg har mødtes med den særdeles kloge og respektable Jens Bruun.
 > Vi var enige om at anonymitet er svaghedstegn.
 > Når han er vinder, hvorfor tør han så ikke ringe til mig og udkæmpe en
 > enkelt hurtig mundtlig dyst om de småting vi er uenige om?
 
 Fordi han har andet at lave her i livet?
 
 Jeg kunne nok godt komme på ca 17 millioner ting jeg hellere ville end at
 betale for et opkald til dig.
 
 > Skammer han sig over snobberi, som han ikke tåler at jeg kommer til at
 > kaste lys på? Eller? Kom med et bud, en eller anden?
 
 Bud. Du har lige fået svaret.
 
 > Ovenstående indlæg fra ham lærte jeg meget af - jeg tænkte aldrig over en
 > konkurrence og points
 
 Hmm - jeg er imponeret.
 
 
 
 
 |  |  | 
          Bo Warming (13-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo Warming
 | 
 Dato :  13-11-05 02:39
 | 
 |  | "Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message
 news:437692d4$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >>> Hmm. Respekt. 1-0 til Bruun.
 >> Jeg har mødtes med den særdeles kloge og respektable Jens Bruun.
 >> Vi var enige om at anonymitet er svaghedstegn.
 >> Når han er vinder, hvorfor tør han så ikke ringe til mig og udkæmpe
 >> en enkelt hurtig mundtlig dyst om de småting vi er uenige om?
 >
 > Fordi han har andet at lave her i livet?
 
 En telefonsnak kan vare et minut
 
 > Jeg kunne nok godt komme på ca 17 millioner ting jeg hellere ville
 > end at betale for et opkald til dig.
 
 Men du åbner og læser mine indlæg - for at stille dig selv i relief
 med kloge svar? Håber du er mig taknemlg
 
 >> Skammer han sig over snobberi, som han ikke tåler at jeg kommer til
 >> at kaste lys på? Eller? Kom med et bud, en eller anden?
 >
 > Bud. Du har lige fået svaret.
 
 Du lyder som Jens Bruun , der lyver at han engang har svaret, når han
 flygter fra at svare.
 
 >> Ovenstående indlæg fra ham lærte jeg meget af - jeg tænkte aldrig
 >> over en konkurrence og points
 >
 > Hmm - jeg er imponeret.
 
 
 "Når man ikke længere kan elske, bør man _gå forbi_. Nietzsche (stemme
 med fødderne?)
 
 "         Når hund og kat går hver til sit bliver der ikke slagsmål.
 Kinesisk ordsprog
 
 "             Hvor man ikke mere kan elske, der skal man - gå forbi"
 Nietzsche
 
 ""     Lev sådan med dem, som står under dig, som du selv ville leve
 med dem, som står over dig.     Lucillius Seneca (B.C. 3-65 A.D)
 
 "Intet menneske har ret til at klandre eller fordømme et andet. I
 virkeligheden kender vi ikke nogen andre rigtigt. Emerson
 
 
 
 
 |  |  | 
          Kim Larsen (13-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Larsen
 | 
 Dato :  13-11-05 02:59
 | 
 |  | "Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
 news:437692d4$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >>> Hmm. Respekt. 1-0 til Bruun.
 >> Jeg har mødtes med den særdeles kloge og respektable Jens Bruun.
 >> Vi var enige om at anonymitet er svaghedstegn.
 >> Når han er vinder, hvorfor tør han så ikke ringe til mig og udkæmpe en
 >> enkelt hurtig mundtlig dyst om de småting vi er uenige om?
 >
 > Fordi han har andet at lave her i livet?
 >
 > Jeg kunne nok godt komme på ca 17 millioner ting jeg hellere ville end at
 > betale for et opkald til dig.
 
 Det er 2 millioner færre end jeg kunne komme på.
 
 --
 Kim Larsen
 
 Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
 Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
 Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.
 
 Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)
 
 
 
 
 
 |  |  | 
  casper (11-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : casper
 | 
 Dato :  11-11-05 16:39
 | 
 |  | Bo Warming wrote:
 > Fremhævet på Politikens forside fastslås at når Pytlick går af som
 > kvindehåndboldstræner så er det udelukket at hans overmand Anja Andersen
 > overtager jobbet, fordi sportsbureaukratiet ønsker et politisk,
 > diplomatisk kontrollerbart menneske
 >
 > "Let the best man win" er erstattet med "Lad lydigheden vinde over fair
 > play og dansk verdensmesterskab"
 >
 >
 > Med venlig hilsen Bo Warming, cand.scient. gymnasielærer,  Bjelkes Alle
 > 46, 2200 N, 35861000 FORKORT EVT.
 >
 
 
 godt jeg ikke var din elev da jeg gik på gymnasiet...
 
 
 |  |  | 
  Bo Warming (11-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo Warming
 | 
 Dato :  11-11-05 17:22
 | 
 |  | "casper" <casperDELETE@THISman-utdNOW.dk> wrote in message
 news:4374bb1f$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
 > Bo Warming wrote:
 >> Fremhævet på Politikens forside fastslås at når Pytlick går af som
 >> kvindehåndboldstræner så er det udelukket at hans overmand Anja
 >> Andersen overtager jobbet, fordi sportsbureaukratiet ønsker et
 >> politisk, diplomatisk kontrollerbart menneske
 >> "Let the best man win" er erstattet med "Lad lydigheden vinde over
 >> fair play og dansk verdensmesterskab"
 
 > godt jeg ikke var din elev da jeg gik på gymnasiet...
 
 Dit indlæg kunne være værd at åbne og svare på, hvis du BEGRUNDEDE
 
 Nu er det meningsløst mudderkast, OT, tidspilde
 
 Jeg gætter at du mener at Anja er for anarkistisk en fri ånd, og vi
 skal have mere autoritetstro og vanetænkning, og det skaber for meget
 misundelse at folk er kreative, nytænkende og underholdende som Anja?
 
 
 
 
 |  |  | 
   Jens Bruun (11-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jens Bruun
 | 
 Dato :  11-11-05 17:27
 | 
 |  | 
 
            "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
 news:Zy3df.4$yN3.2@fe73.usenetserver.com
 > Jeg gætter at du mener at Anja er for anarkistisk en fri ånd, og vi
 > skal have mere autoritetstro og vanetænkning, og det skaber for meget
 > misundelse at folk er kreative, nytænkende og underholdende som Anja?
 Anja Andersen er utilpasset, asocial, illoyal, egoistisk, traumatiseret oma. 
 Deri ligner hun dig. Kan det være grunden til din næsegruse og kritikløse 
 beundring af hende og lignende typer?
 -- 
 -Jens B.
http://www.fotolog.dk  - My photo diary (Last updated 11/06/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003  - My photo gallery 
            
             |  |  | 
    Bo Warming (11-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo Warming
 | 
 Dato :  11-11-05 18:07
 | 
 |  | "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
 news:4374c647$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
 > "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
 > news:Zy3df.4$yN3.2@fe73.usenetserver.com
 >
 >> Jeg gætter at du mener at Anja er for anarkistisk en fri ånd, og vi
 >> skal have mere autoritetstro og vanetænkning, og det skaber for
 >> meget
 >> misundelse at folk er kreative, nytænkende og underholdende som
 >> Anja?
 >
 > Anja Andersen er utilpasset, asocial, illoyal, egoistisk,
 > traumatiseret oma. Deri ligner hun dig. Kan det være grunden til din
 > næsegruse og kritikløse beundring af hende og lignende typer?
 
 Livet er kedeligt uden kreative, nytænkende genier. Jeg plejer at
 sammenligne Anja med Glistrup, og er smigret at du ser slægtskab
 mellem hende og mig
 
 Men som jeg tidligere har skrevet i denne tråd. GIV BEGRUNDELSER
 Vær eksakt om hvordan Anja har været
 1.asocial
 2. illoyal
 3. egoistisk, og/eller
 4. traumatiseret
 og giv også gerne eksempler vedr mig.
 Så bliver dit indlæg FORSTÅELIGT og interessant og ikke stupidt,
 kedsommelig mudderkast.
 
 Vedr X-post til dk.sport.fodbold, så er Anja så kæmpestor
 internationalt, at politikken vedr hende smitter af på alle meget
 populære sportsgrene
 
 
 
 
 |  |  | 
     Kim Frandsen (11-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Frandsen
 | 
 Dato :  11-11-05 18:53
 | 
 |  | > Vedr X-post til dk.sport.fodbold, så er Anja så >kæmpestor internationalt,
 > at politikken vedr hende smitter af på alle meget populære sportsgrene
 
 Hvorfor ikke x-poste alle dine indlæg til samtlige danske nyhedsgrupper? jeg
 er overbevist om du nok skal få finde på en relevant årsag til x-post...
 
 
 
 
 |  |  | 
     Jens Bruun (11-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jens Bruun
 | 
 Dato :  11-11-05 18:57
 | 
 |  | 
 
            "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
 news:Xc4df.2$dg.1@fe56.usenetserver.com
 > Livet er kedeligt uden kreative, nytænkende genier.
 Ja.
 Ser du dig selv som et kreativt, nytænkende geni?
 > Jeg plejer at
 > sammenligne Anja med Glistrup, og er smigret at du ser slægtskab
 > mellem hende og mig
 Ja, selvfølgelig er du det. Jeg vil forresten give dig ret i, at Glistrup er 
 et (miskendt) geni, selvom jeg generelt ikke deler hans politiske 
 anskuelser. Du, jeg og Anja Andersen når ham ikke til sokkeholderne. Anja 
 Andersen er i mine øjne en stakkel, man (jeg) ikke kan misunde noget som 
 helst.
 > Men som jeg tidligere har skrevet i denne tråd. GIV BEGRUNDELSER
 Gu' vil jeg ej. Du ved udmærket, hvad jeg hentyder til. Desuden har vi to 
 tidligere diskuteret netop Anja Andersen, så du kender allerede min mening 
 om hende.
 > og giv også gerne eksempler vedr mig.
 Det klarer du fint selv.
 > Så bliver dit indlæg FORSTÅELIGT og interessant og ikke stupidt,
 > kedsommelig mudderkast.
 Ligesom du finder din egen familie stupid og mudderkastende? Du ville ikke 
 kunne genkende asociallitet, illoyalitet, egosisme og traumer, om de så 
 hoppede op og bed dig i næsen.
 > Vedr X-post til dk.sport.fodbold, så er Anja så kæmpestor
 > internationalt, at politikken vedr hende smitter af på alle meget
 > populære sportsgrene
 Pis med dig. Du dokumenterer selv til fulde min påstande om dig.
 -- 
 -Jens B.
http://www.fotolog.dk  - My photo diary (Last updated 11/06/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003  - My photo gallery 
            
             |  |  | 
      Allan Riise (11-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Allan Riise
 | 
 Dato :  11-11-05 19:06
 | 
 |  | Jens Bruun wrote:
 > Pis med dig. Du dokumenterer selv til fulde min påstande om dig.
 
 X-Post til dk.politik fjernet...
 
 --
 Allan Riise
 Life is like a box of Chocolates
 Ved Odin's skæg, Valhal venter !
 
 
 
 
 |  |  | 
       Jens Bruun (11-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jens Bruun
 | 
 Dato :  11-11-05 19:40
 | 
 |  |  |  |  | 
        Allan Riise (11-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Allan Riise
 | 
 Dato :  11-11-05 20:01
 | 
 |  | Jens Bruun wrote:
 > "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
 > news:4374dd62$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
 >
 >> X-Post til dk.politik fjernet...
 >
 > Luk arret, Riise. Ingen ringede til dig.
 
 Tak, du er nok dygtig til at skrive.
 
 Kan ikke se hvad dette indlæg har med politik at gøre, og X-Post er ikke
 tilladt ifølge fundatsen, derfor...
 
 X-Post til dk.politik fjernet...
 
 --
 Allan Riise
 Life is like a box of Chocolates
 Ved Odin's skæg, Valhal venter !
 
 
 
 
 |  |  | 
         Jens Bruun (11-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jens Bruun
 | 
 Dato :  11-11-05 20:20
 | 
 |  | 
 
            "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
 news:4374ea2d$0$2098$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
 > Tak, du er nok dygtig til at skrive.
 Tja. Jeg tænder af på selvhøjtidelige fjolser, der finder det nødvendigt at 
 skrive et indlæg alene for at fut'e en tråd. Det virker sådan lidt "se mig, 
 mor, jeg kan også være med"-agtigt - på den ufede måde...
 > Kan ikke se hvad dette indlæg har med politik at gøre, og X-Post er
 > ikke tilladt ifølge fundatsen, derfor...
 Nåh, derfor. Jeg havde ellers en slem mistanke om, at du bare trængte til 
 lidt opmærksomhed.
 > X-Post til dk.politik fjernet...
 Nej, ikke længere. Nu går der jo lidt sport i det, om jeg så må sige.
 -- 
 -Jens B.
http://www.fotolog.dk  - My photo diary (Last updated 11/06/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003  - My photo gallery 
            
             |  |  | 
          Bo Warming (12-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo Warming
 | 
 Dato :  12-11-05 10:40
 | 
 |  | 
 
            "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message 
 news:4374eefd$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 >
 > Tja. Jeg tænder af på selvhøjtidelige fjolser, der finder det 
 > nødvendigt at skrive et indlæg alene for at fut'e en tråd. Det 
 > virker sådan lidt "se mig, mor, jeg kan også være med"-agtigt - på 
 > den ufede måde...
 Stor ros til Jens Bruun der bidrager til at vi for afsløret hvem der 
 hader ytringsfrihed og kun er på usenet for at få afløb for smålig 
 netcop-dømmesyge
 -- Anja Andersen vil ikke være landstræner -- 
 Anja Andersen er ikke et emne som landstræner for det kvindelige 
 danske landshold i håndbold. Efter Jan Pytlick torsdag eftermiddag 
 offentliggjorde, at han trækker sig fra posten efter VM i december, 
 har flere peget på, at Anja Andersen kunne være klar til at tage over. 
 Hun var verdens bedste spiller og har som træner ført Slagelse til to 
 Champions League-triumfer på stribe, og har derfor de faglige 
 kvalifikationer.
http://www.jp.dk/sport/artikel:aid=3378546 |  |  | 
      Bo Warming (11-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo Warming
 | 
 Dato :  11-11-05 20:21
 | 
 |  | "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
 news:4374db8a$0$78284$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 > "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
 > news:Xc4df.2$dg.1@fe56.usenetserver.com
 >
 >> Livet er kedeligt uden kreative, nytænkende genier.
 >
 > Ja.
 >
 > Ser du dig selv som et kreativt, nytænkende geni?
 
 Med fyrtårne som Simon Spies og Glistrup foran sig, er der langt igen
 
 >> Jeg plejer at
 >> sammenligne Anja med Glistrup, og er smigret at du ser slægtskab
 >> mellem hende og mig
 >
 > Ja, selvfølgelig er du det. Jeg vil forresten give dig ret i, at
 > Glistrup er et (miskendt) geni, selvom jeg generelt ikke deler hans
 > politiske anskuelser. Du, jeg og Anja Andersen når ham ikke til
 > sokkeholderne. Anja Andersen er i mine øjne en stakkel, man (jeg)
 > ikke kan misunde noget som helst.
 
 Nogle genier har et kald og har det ikke sjovt, men er nødt til at
 gøre hvad de gør
 Jeg ved for lidt om Anja tl at vurdere om hun er sådan
 Jeg tror at lykken er at være på vej, og hun har det godt med sin kurs
 med stadig stigende successer - der burde suppleres med retfærdigt
 tilbud om landstrænerjobbet, som hun nok har for travlt til fordi hun
 gør mere gavn i Slagelse mm
 
 
 >> Men som jeg tidligere har skrevet i denne tråd. GIV BEGRUNDELSER
 >
 > Gu' vil jeg ej. Du ved udmærket, hvad jeg hentyder til. Desuden har
 > vi to
 
 "Gu vil jeg ej" sir du...
 - NEJ DU KAN IKKE. - Prøv, please
 Ingen aner hvad du hentyder til, tror jeg. Hvis mange gør, efter din
 mening, så mail privat eller ring 35861000. Vær en mand. Vær åben.
 
 
 > tidligere diskuteret netop Anja Andersen, så du kender allerede min
 > mening om hende.
 
 Også tidligere er du flygtet uden at give det mindste lille argument
 
 >> og giv også gerne eksempler vedr mig.
 >
 > Det klarer du fint selv.
 
 Forklar enkelt og forståeligt.
 
 >> Så bliver dit indlæg FORSTÅELIGT og interessant og ikke stupidt,
 >> kedsommelig mudderkast.
 >
 > Ligesom du finder din egen familie stupid og mudderkastende? Du
 > ville ikke
 
 Min åbenhed om min familie er ukritisabel fordi jeg også mailer dem de
 samme ord som hvad internet og aviser får. Jeg har bestemt ikke kaldt
 dem stupid osv
 HVORFOR DIGTER DU
 
 > kunne genkende asociallitet, illoyalitet, egosisme og traumer, om de
 > så hoppede op og bed dig i næsen.
 
 Når kommunikation ikke lykkes, kan der være fejl på begge sider. Prøv
 du at forklare, hvad måske alle er er nysgerrig om. Selvfølgelig
 kender jeg det danske ords normale ord.
 
 
 
 
 
 |  |  | 
       Bo M Mogensen (12-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo M Mogensen
 | 
 Dato :  12-11-05 19:39
 | 
 |  | On Fri, 11 Nov 2005 20:20:40 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:
 
 >"Gu vil jeg ej" sir du...
 > - NEJ DU KAN IKKE. - Prøv, please
 >Ingen aner hvad du hentyder til, tror jeg. Hvis mange gør, efter din
 >mening, så mail privat eller ring 35861000. Vær en mand. Vær åben.
 
 og det mener du ikke man kan være på news ?
 
 >--
 Mv.
 Bo M Mogensen
 When he hears you speak And says, "How does it feel
 To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965
 
 
 |  |  | 
        Bo Warming (12-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo Warming
 | 
 Dato :  12-11-05 23:26
 | 
 |  | "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message
 news:mddcn1htk4jatmvlu2cohiutvjhshh8tn7@4ax.com...
 > On Fri, 11 Nov 2005 20:20:40 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk>
 > wrote:
 >
 >>"Gu vil jeg ej" sir du...
 >> - NEJ DU KAN IKKE. - Prøv, please
 >>Ingen aner hvad du hentyder til, tror jeg. Hvis mange gør, efter din
 >>mening, så mail privat eller ring 35861000. Vær en mand. Vær åben.
 >
 > og det mener du ikke man kan være på news ?
 
 Jo, selvfølgelig. Men Jens Bruun mener at han har givet begrundelse
 tidligere i en sådan grad, at det vl kede at han gentager sig her.
 Jeg mener aldrig han har begrundet.
 HVIS han har begrundelse, men ikke vil trætte med dem her, så ku jeg
 ha meget lyst til igen at høre hans stemme og føre den hurtige
 mundtlige pingpong dialog, som ofte overgår den der går over tastatur
 og skærm. Så jeg gentager til ham mit telefonnummer 35861000
 
 
 
 
 |  |  | 
         Bo M Mogensen (13-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo M Mogensen
 | 
 Dato :  13-11-05 00:55
 | 
 |  | On Sat, 12 Nov 2005 23:25:50 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:
 
 
 >>>"Gu vil jeg ej" sir du...
 >>> - NEJ DU KAN IKKE. - Prøv, please
 >>>Ingen aner hvad du hentyder til, tror jeg. Hvis mange gør, efter din
 >>>mening, så mail privat eller ring 35861000. Vær en mand. Vær åben.
 >>
 >> og det mener du ikke man kan være på news ?
 >
 >Jo, selvfølgelig. Men Jens Bruun mener at han har givet begrundelse
 >tidligere i en sådan grad, at det vl kede at han gentager sig her.
 
 well .... når man deltager i mange debater så vil man uvilkårligt løbe
 ind i at skulle brueg den samme agumentasion igen - det mener jeg ikke
 den bliver ringer af ...
 
 >Jeg mener aldrig han har begrundet.
 
 nej det er jo selvfølig trist
 
 >HVIS han har begrundelse, men ikke vil trætte med dem her, så ku jeg
 >ha meget lyst til igen at høre hans stemme og føre den hurtige
 >mundtlige pingpong dialog, som ofte overgår den der går over tastatur
 >og skærm.
 
 jamen så går vi jo glip af den her ?
 
 >Så jeg gentager til ham mit telefonnummer 35861000
 >
 
 >--
 Mv.
 Bo M Mogensen
 When he hears you speak And says, "How does it feel
 To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965
 
 
 |  |  | 
          Bo Warming (13-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo Warming
 | 
 Dato :  13-11-05 01:56
 | 
 |  | "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message
 news:j20dn19qio8a0i0dm2epo6vipu7p9tjh2h@4ax.com...
 > On Sat, 12 Nov 2005 23:25:50 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk>
 > wrote:
 >
 >
 >>>>"Gu vil jeg ej" sir du...
 >>>> - NEJ DU KAN IKKE. - Prøv, please
 >>>>Ingen aner hvad du hentyder til, tror jeg. Hvis mange gør, efter
 >>>>din
 >>>>mening, så mail privat eller ring 35861000. Vær en mand. Vær åben.
 >>>
 >>> og det mener du ikke man kan være på news ?
 >>
 >>Jo, selvfølgelig. Men Jens Bruun mener at han har givet begrundelse
 >>tidligere i en sådan grad, at det vl kede at han gentager sig her.
 >
 > well .... når man deltager i mange debater så vil man uvilkårligt
 > løbe
 > ind i at skulle brueg den samme agumentasion igen - det mener jeg
 > ikke
 > den bliver ringer af ...
 
 JEg mener at det er kun iJens Bruuns fantasi, at han har fremført det
 påetåede logiske ræsonnement
 
 Kommer det en dag, bliver det ikke en gentagelse.
 
 >>Jeg mener aldrig han har begrundet.
 >
 > nej det er jo selvfølig trist
 >
 >>HVIS han har begrundelse, men ikke vil trætte med dem her, så ku jeg
 >>ha meget lyst til igen at høre hans stemme og føre den hurtige
 >>mundtlige pingpong dialog, som ofte overgår den der går over
 >>tastatur
 >>og skærm.
 >
 > jamen så går vi jo glip af den her ?
 
 Måske en skriftestol med tavshedsligt er eneste sted man kan få Jens
 Bruun ud af busken
 
 Men sandheden-vil-sætte-dig-fri siger Jesus og har Jens vovet at sætte
 ord på sine hemmelige tanker i en telefonsnak eller på en bodega i den
 indre by, til mig, så vil nok senere usenet beriges af en lettet,
 genførdt Jens, og du vil ikke gå glip af noget.
 
 
 
 
 |  |  | 
           Bo M Mogensen (13-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo M Mogensen
 | 
 Dato :  13-11-05 07:50
 | 
 |  | On Sun, 13 Nov 2005 01:56:29 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:
 
 >>>Jo, selvfølgelig. Men Jens Bruun mener at han har givet begrundelse
 >>>tidligere i en sådan grad, at det vl kede at han gentager sig her.
 >>
 >> well .... når man deltager i mange debater så vil man uvilkårligt
 >> løbe
 >> ind i at skulle brueg den samme agumentasion igen - det mener jeg
 >> ikke
 >> den bliver ringer af ...
 >
 >JEg mener at det er kun i Jens Bruuns fantasi, at han har fremført det
 >påetåede logiske ræsonnement
 
 mao - Jens Bruun vrøvler ?
 
 >
 >Kommer det en dag, bliver det ikke en gentagelse.
 
 du mener Hr Bruun skal uddybe sig ?
 
 >
 >>>Jeg mener aldrig han har begrundet.
 >>
 >> nej det er jo selvfølig trist
 >>
 >>>HVIS han har begrundelse, men ikke vil trætte med dem her, så ku jeg
 >>>ha meget lyst til igen at høre hans stemme og føre den hurtige
 >>>mundtlige pingpong dialog, som ofte overgår den der går over
 >>>tastatur
 >>>og skærm.
 >>
 >> jamen så går vi jo glip af den her ?
 >
 >Måske en skriftestol med tavshedsligt er eneste sted man kan få Jens
 >Bruun ud af busken
 
 ja hvem ved ? hans veje er uransagelige eller så har han bare ikke
 mere på hjertet ?
 
 >Men sandheden-vil-sætte-dig-fri siger Jesus og har Jens vovet at sætte
 >ord på sine hemmelige tanker i en telefonsnak eller på en bodega i den
 >indre by, til mig, så vil nok senere usenet beriges af en lettet,
 >genførdt Jens, og du vil ikke gå glip af noget.
 
 så du siger Jens vil altså enten ringe til dig eller mødes med dig på
 en bodega og forløse korisoriumet ?
 >
 
 >--
 Mv.
 Bo M Mogensen
 When he hears you speak And says, "How does it feel
 To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965
 
 
 |  |  | 
            Bo Warming (13-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo Warming
 | 
 Dato :  13-11-05 10:06
 | 
 |  | "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message
 news:2bodn19ptmlllsuaqn0erjj3ksrj3g8jj3@4ax.com...
 > On Sun, 13 Nov 2005 01:56:29 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk>
 > wrote:
 >
 >>>>Jo, selvfølgelig. Men Jens Bruun mener at han har givet
 >>>>begrundelse
 >>>>tidligere i en sådan grad, at det vl kede at han gentager sig her.
 >>>
 >>> well .... når man deltager i mange debater så vil man uvilkårligt
 >>> løbe
 >>> ind i at skulle brueg den samme agumentasion igen - det mener jeg
 >>> ikke
 >>> den bliver ringer af ...
 >>
 >>JEg mener at det er kun i Jens Bruuns fantasi, at han har fremført
 >>det
 >>påetåede logiske ræsonnement
 >
 > mao - Jens Bruun vrøvler ?
 >
 >>
 >>Kommer det en dag, bliver det ikke en gentagelse.
 >
 > du mener Hr Bruun skal uddybe sig ?
 >
 >>
 >>>>Jeg mener aldrig han har begrundet.
 >>>
 >>> nej det er jo selvfølig trist
 >>>
 >>>>HVIS han har begrundelse, men ikke vil trætte med dem her, så ku
 >>>>jeg
 >>>>ha meget lyst til igen at høre hans stemme og føre den hurtige
 >>>>mundtlige pingpong dialog, som ofte overgår den der går over
 >>>>tastatur
 >>>>og skærm.
 >>>
 >>> jamen så går vi jo glip af den her ?
 >>
 >>Måske en skriftestol med tavshedsligt er eneste sted man kan få Jens
 >>Bruun ud af busken
 >
 > ja hvem ved ? hans veje er uransagelige eller så har han bare ikke
 > mere på hjertet ?
 >
 >>Men sandheden-vil-sætte-dig-fri siger Jesus og har Jens vovet at
 >>sætte
 >>ord på sine hemmelige tanker i en telefonsnak eller på en bodega i
 >>den
 >>indre by, til mig, så vil nok senere usenet beriges af en lettet,
 >>genførdt Jens, og du vil ikke gå glip af noget.
 >
 > så du siger Jens vil altså enten ringe til dig eller mødes med dig
 > på
 > en bodega og forløse korisoriumet ?
 
 Sådant ku være hyggeligt, og da jeg havde problemer med en lejer,
 ville Jens besøge mig og tage en snak med ham , og jeg husker Jens som
 et venligt menneske
 Mange ting går i hårdknude ved netdebat, og over en øl går det bedre -
 måske Jenss har gode ideer til hvordan jeg kan undgå at irritere folk.
 
 
 
 
 |  |  | 
             Jens Bruun (13-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jens Bruun
 | 
 Dato :  13-11-05 11:50
 | 
 |  | 
 
            "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
 news:ElDdf.18509$FP2.317@fe45.usenetserver.com
 > Mange ting går i hårdknude ved netdebat, og over en øl går det bedre -
 > måske Jenss har gode ideer til hvordan jeg kan undgå at irritere folk.
 Hehe. Jeg har mange ideer, men det er ikke sikkert, du skal lytte til mig. 
 Jeg er ikke just kendt for at undgå at irritere folk.
 Vi finder et tidspunkt og et neutralt sted med øl. Så kan vi tage snakken 
 dér.
 -- 
 -Jens B.
http://www.fotolog.dk  - My photo diary (Last updated 11/06/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003  - My photo gallery 
            
             |  |  | 
              Bo Warming (13-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo Warming
 | 
 Dato :  13-11-05 13:38
 | 
 |  | "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
 news:43771a65$0$78281$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 > "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
 > news:ElDdf.18509$FP2.317@fe45.usenetserver.com
 >
 >> Mange ting går i hårdknude ved netdebat, og over en øl går det
 >> bedre -
 >> måske Jenss har gode ideer til hvordan jeg kan undgå at irritere
 >> folk.
 >
 > Hehe. Jeg har mange ideer, men det er ikke sikkert, du skal lytte
 > til mig. Jeg er ikke just kendt for at undgå at irritere folk.
 
 Jeg er meget lidt irritael - og umulig at såre pr ord.
 
 > Vi finder et tidspunkt og et neutralt sted med øl. Så kan vi tage
 > snakken dér.
 
 Stefanshus på Stefansgade foreslås. HVis ikke vi sku se filmen Napola
 først og så sippe en fadøl på Vesterbrogade. Mit tlfnr=35861000
 
 Apropos øl, men uden relevans for mit nul-rus, nul-afhængihed forhold
 til de alkoholiske lækkerier, her et par seje quotes
 
 Jeg drikker for at gøre folk mere interessante.  Groucho Marx
 
 Afholdsmand: en svag person, som er faldet for
 fristelsen til at fornægte sig selv en nydelse  Ambrose Bierce
 1842-1914
 
 "En smule gift af og til, det giver behagelige drømme.
 Og tilsidst al for meget gift til en behagelig død. Nietzsche
 
 A man shouldn't fool with booze until he's fifty; then he's
 a damn fool if he doesn't. William Faulkner 1897 - 1962
 
 An alcoholic is someone you don´t like who drinks as
 much as you do.      Dylan Thomas, 1914-53
 
 Bacchus has drowned more men than Neptune. Giuseppe
 Garibaldi 1807 - 1882
 
 En af ulemperne med vin er, at det får mennesker til
 at forveksle ord med tanker.        Samuel Johnson
 
 Every form of addiction is bad, no matter whether the
 narcotic be alcohol or morphine or idealism.                   Carl
 Gustav Jung
 
 One man's poison ivy is anther man's spinach.
 George Ade
 
 To alcohol! The cause of - and solution to - all of
 life's problems! Homer Simpson
 
 Ved en sportsbegivenhed drejer det sig ikke, om du
 vinder eller taber, men om hvor fuld du bliver. Homer Simpson
 
 Vist er det rigtigt, at alkohol aldrig har helbredt en
 mand hans forkølelse, men det har en læge heller aldrig.
 Winston Churchill
 
 Vin skerper hjernen, sagde hand, der drak så meget, at
 hand fald ned af trappen på hovedet.
 Danske Ordsprog
 
 The fact that a believer is happier than a skeptic is
 no more to the point than the fact that a drunken man is happier than
 a sober one.                            George Bernard Shaw
 
 ..               Words are, of course, the most powerful drug used by
 mankind.                          Rudyard Kipling
 
 En grund til at jeg ikke drikker er, at jeg vil vide
 om jeg  har det morsomt.                            Nancy Astor
 
 To store europæiske narkotika: alkohol og kristendom
 Nietzsche
 
 Fik man gjort det engelske folk adrieligt kunne man
 lukke 9 10 af fængslerne                       S Coleridge
 
 Barnet er så svagt og truet, at det er nødt til
 virkelighedsflugt , så behov for rus opstår tidligt. Finn
 Skarderud.norsk psykiater
 
 Det er bedre at drikke en dram selv, end at se sig gal
 på at andre gør det. Nils Kjær.
 
 For at gøre samvær med andre udholdeligt, er
 velopdragenhed en betingelse.  For at gøre det behageligt, må der
 desuden alkohol til.                                 Jens Bang
 
 It  is  a  piece  of   arrogance   to   dare  to  be
 drunk,  because  a  man  showeth himself  without  a  mask
 Marquis  of  Halifax
 
 Wine is credited only with the misdeeds it induces:
 the hundreds of good deeds which it causes are forgotten.  Wine
 excites action: good action in the good, bad in the bad.
 Georg Lichtenberg
 
 What is said when drunk has been thought out
 beforehand.                  Flemish proverb
 
 Drukken kone er en engel i sengen, men en djevel i
 huset.                      Danske Ordsprog
 
 
 
 
 
 
 |  |  | 
             Bo M Mogensen (13-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo M Mogensen
 | 
 Dato :  13-11-05 21:09
 | 
 |  | On Sun, 13 Nov 2005 10:05:39 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:
 
 >>>ord på sine hemmelige tanker i en telefonsnak eller på en bodega i
 >>>den
 >>>indre by, til mig, så vil nok senere usenet beriges af en lettet,
 >>>genførdt Jens, og du vil ikke gå glip af noget.
 >>
 >> så du siger Jens vil altså enten ringe til dig eller mødes med dig
 >> på
 >> en bodega og forløse korisoriumet ?
 >
 >Sådant ku være hyggeligt,
 
 ja bestemt
 
 > og da jeg havde problemer med en lejer,
 >ville Jens besøge mig og tage en snak med ham , og jeg husker Jens som
 >et venligt menneske
 
 jamen det er han da også
 
 >Mange ting går i hårdknude ved netdebat
 
 ja det er jo præmissen - nogen gange har de respektive parter i
 debaten  bare meninger der er uforenlige
 
 >, og over en øl går det bedre -
 >måske Jenss har gode ideer til hvordan jeg kan undgå at irritere folk.
 
 som jeg sagde til dig sidst vi talte sammen så kunne du prøve gruppen
 dk.velkommen fremlæg alternativt din problematik og spørgsmål der -
 der kan man faktiske få både gode kvalitative og sober svar på sine
 spørgsmål jeg har ihvertilfælled ikke oplevet andet
 
 >--
 Mv.
 Bo M Mogensen
 When he hears you speak And says, "How does it feel
 To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965
 
 
 |  |  | 
      Bo Warming (12-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo Warming
 | 
 Dato :  12-11-05 08:04
 | 
 |  | "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
 news:4374db8a$0$78284$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 > "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
 
 >> Men som jeg tidligere har skrevet i denne tråd. GIV BEGRUNDELSER
 >
 > Gu' vil jeg ej.
 
 Man kan konkludere, at du har fortrængninger i dit sind, så du ikke
 vil se i øjnene at når du irriteres ved mig - eller ved Anja - så er
 det ikke fordi du kan sætte fingeren på noget negativt. Det er noget
 sygdomsagtigt hos dig, som ville gøre ondt, hvis du søgte at bearbejde
 det med logik og facts.
 
 Ja, nu går jeg efter manden -. og tankelæser.
 For at klargøre sag=bold.
 Men lad mig høre, om nogen har andre forklaringer på at en mor, der
 forbyder sit barn at lege uden den lumre flyverdragt på, kun kan sige
 "FORDI"?
 
 
 
 
 |  |  | 
   Kim Frandsen (11-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Frandsen
 | 
 Dato :  11-11-05 18:51
 | 
 |  | > Dit indlæg kunne være værd at åbne og svare på, hvis du BEGRUNDEDE
 
 Det samme kunne man sige om alle dine indlæg.
 
 > Nu er det meningsløst
 
 Det er alle dine indlæg.
 
 > OT,
 
 Det er alle dine indlæg.
 
 >tidspilde
 
 Det er alle dine indlæg.
 
 > Jeg gætter at du mener at Anja er for anarkistisk en fri ånd, og vi skal
 > have mere autoritetstro og vanetænkning, og det skaber for meget
 > misundelse at folk er kreative, nytænkende og underholdende som Anja?
 
 Personligt har jeg altid godt kunnet lide Anja Andersen, hun er den der har
 gjort mest for dansk kvindehåndbold (faktisk ville det stadigt være en lille
 sportsgren i Danmark hvis ikke for hende).
 Men hvad dit indlæg har at gøre i dk.sport.fodbold, det forstår jeg ikke.
 I øvrigt burde du vide at Anja Andersen aldrig ville være interesseret i at
 blive landstræner for Danmark.
 
 
 --
 ------------------------------------------------------
 Mvh. Kim Frandsen
 You'll Never Walk Alone - Liverpool FC fan
 Live Long And Prosper - Star Trek fan
 Yahoo MSN ID: piqarddk@yahoo.dk
 
 
 
 
 |  |  | 
    Bo Warming (11-11-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo Warming
 | 
 Dato :  11-11-05 19:57
 | 
 |  | 
 "Kim Frandsen" <kimela@adslhome.dk> wrote in message
 news:4374da07$0$211$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 >> Dit indlæg kunne være værd at åbne og svare på, hvis du BEGRUNDEDE
 >
 > Det samme kunne man sige om alle dine indlæg.
 >
 >> Nu er det meningsløst
 >
 > Det er alle dine indlæg.
 >
 >> OT,
 >
 > Det er alle dine indlæg.
 >
 >>tidspilde
 >
 > Det er alle dine indlæg.
 >
 >> Jeg gætter at du mener at Anja er for anarkistisk en fri ånd, og vi
 >> skal have mere autoritetstro og vanetænkning, og det skaber for
 >> meget misundelse at folk er kreative, nytænkende og underholdende
 >> som Anja?
 >
 > Personligt har jeg altid godt kunnet lide Anja Andersen, hun er den
 > der har gjort mest for dansk kvindehåndbold (faktisk ville det
 > stadigt være en lille sportsgren i Danmark hvis ikke for hende).
 > Men hvad dit indlæg har at gøre i dk.sport.fodbold, det forstår jeg
 > ikke.
 > I øvrigt burde du vide at Anja Andersen aldrig ville være
 > interesseret i at blive landstræner for Danmark.
 
 Hun burde have tilbuddet - din ros af hende er korrekt
 
 Det er fascistoid hovmodighed at man ikke er retfærdig og giver hende
 tilbuddet - hvorefter hun, der er fair og ikke-hoven, vil sige pænt
 nej
 
 
 
 
 |  |  | 
 |  |