Anonymitet bør tillades meget mere. Eller ~
Fra : Bo Warming

Dato : 11-11-05 02:41

Ser man TV-serier får man ideer vedr hvad er ens eget liv
uvedkommende.
Jeg kunne forestille mig at mange kan reddes hvis man kunne losse dem
af på skadestuen uden at blive registreret.
Chr4 indførte at piger kunne aflevere deres nyfødte til børnehjemmet i
en dertil indrettet hittebørnskassse ved indgangen, som hyppigt
tjækkedes indefra af de børneprofessionelle
Har man i slagsmål slået en person bevidstløs, kan det være farligt at
tilkalde ambulance og blive pågrebet og få justitsmord-dom.
Så lar man folk ligge og dø.
Bedre at få offeret reddet og tage let på opklaring

Fra : Petersen_Michael

Dato : 12-11-05 12:22

In news:AEScf.608$g63.18@fe32.usenetserver.com,
Bo Warming <bwng@bwng.dk> Typed:
> [...]
> Så lar man folk ligge og dø.
> Bedre at få offeret reddet og tage let på opklaring

Hvad gik der galt siden du kunne formulere dig så kortfattet?

--
Assumption is the mother of all fuck ups

Fra : Bo Warming

Dato : 12-11-05 12:43

"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> wrote
in message news:4375d052$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> In news:AEScf.608$g63.18@fe32.usenetserver.com,
> Bo Warming <bwng@bwng.dk> Typed:
>

> Hvad gik der galt siden du kunne formulere dig så kortfattet?

> Assumption is the mother of all fuck ups

Som du korrekt slutter, så er antagelser kilde til fejl. Søger man
sandheden, må man acceptere at ting er komplicerede og klares ikke med
en saftig oneliner-vits

Undertiden kan man nå godt rundt om et emne ved kort indlæg som
ovenstående. Andre gange nåes kun en brainstormings pissen territoriet
af, og så kan folk modsige og spørge, og man kan dykke ned i detalje
senere.Bodegasnak hvor man bøvser et par sætninger med signalværdi og
ringe indhold, er ikke mig - men mange på usenet foretrækker dette og
det respekterer jeg og Nietzsche(Hvor der er lykke, er der glæde ved
vrøvl, skrev han, tolerant)

"The truth is rarely pure and never simple.
Oscar Wilde

"What we know is not much. What we do not know is immense."
Pierre-Simon Laplace

.. Sandhedens modstandere kan aldrig udryddes,
men de dør efterhånden ud. Max Planck Planck (1858-1947)German
Physicist

Advokatreglen. Spørg ikke om hvordan virkeligheden er, for den er på
tusind måder. Spørg om hvordan du sprogligt kan fremstille
virkeligheden på den måde som gavner din sag bedst. Klaus
Kjøller

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 12-11-05 16:40

Bo Warming wrote:

Hvordan gik retssagen, er den færdig?

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Bo Warming

Dato : 12-11-05 17:30

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> wrote in message
> Bo Warming wrote:
>
> Hvordan gik retssagen, er den færdig?

Min meget grundige sagfører har beordret politiet at forske, således
som de har monopol på
Så de der vil høre en grotesk justitsmordsag må vente til 1 feb 2006
retssal 2 stutterigade kl 1100

Når påstand mod påstand burde sagen slet ikke være rejst- det er en
parodi der smadrer respekt for dansk retspleje, og viser at
kvindesagen ønsker flest mulig justitsmord mod de grimme
mandschauvinister og det betyder enhver mand, som en kvinde
falskanmelder.

Antag at der var sandhed i blottelse
Who cares?
Prioriter vold, tyveri og bedrag