Hvilket kabel?
Fra : ----PS

Dato : 10-11-05 20:18

Har netop købt en Nokia 6230i som skal afløse en 3510i.
FIndes der mon et kabel som passer til begge - til brug for overførsel af
adressebog osv. via pc? (eller direkte mellem telefonerne, for den sags
skyld)?
Preben

Fra : Thomas Andersen

Dato : 10-11-05 22:11

Hej !
Der findes ikke et kabel som passer til dem begge.
Til din 6230i skal du bruge et DKU-2
Ellers findes der mange forskellige til 3510/3510i

Mvh Thomas
www.CellShoppen.dk

Fra : ----PS

Dato : 11-11-05 00:43

Hm, øv.
Er der andre måder, jeg kan få ført f.eks. min adressebog fra 3510i`eren
over til den nye, uden et kabel?
Preben

Fra : Odin

Dato : 11-11-05 06:04

ja .. send alle kontakterne som visitkort via sms ..
Mvh
Odin

Fra : ----PS

Dato : 11-11-05 09:46

> ja .. send alle kontakterne som visitkort via sms ..
> Mvh
> Odin

Visitkort...så langt er jeg ikke nået i manualen endnu ! Men det skal
prøves. Tak for tippet.
Prebne

Fra : ----PS

Dato : 11-11-05 12:28

> Visitkort...så langt er jeg ikke nået i manualen endnu ! Men det skal
> prøves. Tak for tippet.
> Prebne
og dog - det er jo den anden vej, altså fra 3510i`eren til 6230i`eren der
skal flyttes, og 3510i har ikke noget der hedder visitkort, så vidt jeg kan
finde...
preben