Enhedslistens valgplakater...
Fra : GB

Dato : 10-11-05 16:45

Man kan vist godt se, hvem de deler tankegods med, hva'?

http://www.uriasposten.net/pics/KV2005-EnhedslistenKbn.jpg

GB

Fra : Allan Riise

Dato : 10-11-05 16:47

GB wrote:
> Man kan vist godt se, hvem de deler tankegods med, hva'?
>
> http://www.uriasposten.net/pics/KV2005-EnhedslistenKbn.jpg

Næ, jeg kan se hvem de ønsker skal deltage i demokratiske valg, du ved det
samme som U.S.A. er gået i krig for, siger de!!

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates

Fra : Knud Larsen

Dato : 10-11-05 18:30

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Næ, jeg kan se hvem de ønsker skal deltage i demokratiske valg, du ved det
> samme som U.S.A. er gået i krig for, siger de!!

Jeg troede at araberne holdt valg i Irak og ikke i København?

"voresby.nu"

Fra : Allan Riise

Dato : 10-11-05 19:57

Knud Larsen wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Jeg troede at araberne holdt valg i Irak og ikke i København?
>
> "voresby.nu"

Nå ja, jeg glemte at du ikke mener at demokratiet gælder fremmedetniske
Danskere!!

Fra : Bo Warming

Dato : 10-11-05 23:51

> Nå ja, jeg glemte at du ikke mener at demokratiet gælder
> fremmedetniske Danskere!!

Kan nogen argumentere for at vi giver stemmeret til personer der ikke
har optjent dansk statsborgerskab?

Fra : Kim2000

Dato : 11-11-05 12:43

> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Kan nogen argumentere for at vi giver stemmeret til personer der ikke har
> optjent dansk statsborgerskab?

Jeg er faktisk nødt til at give dig ret og det burde alle gøre. Om man så er
enig i hvornår man har optjent statsborgerskabet er så en helt anden snak.

Fra : Allan Riise

Dato : 11-11-05 12:51

Kim2000 wrote:

> Jeg er faktisk nødt til at give dig ret og det burde alle gøre. Om
> man så er enig i hvornår man har optjent statsborgerskabet er så en
> helt anden snak.

En person som f.eks har et firma i Danmark, sine børn og benytter sig af de
samme goder som andre i kommunen, og som samtidigt også lægger penge i
kommunekassen, skal vel have lov til at vælge de personer ind i kommunen som
varetager hans/hendes interesser bedst.

Og da man ikke kan diskriminere p.g.a. indkomst eller arbejde, så er der 2
muligheder, enten kan de få lov til at stemme, og ønsker derfor at komme til
landet fordi de får medbestemmelse, eller de må ikke stemme, og færre
entreprenører kommer til!

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-11-05 13:52

Allan Riise wrote:

> [...]
> penge i kommunekassen, skal vel have lov til at vælge de personer ind
> i kommunen som varetager hans/hendes interesser bedst.

Det samme kunne du jo sige vedr. folketingsvalg. Den holder ikke
medmindre du vil give fuld og hel stemmeret til alle udlændinge i
Danmark, hvis de har en forretning kørende. Men hvad så med dem, der
ikke har .. er du ude i noget med, at stemmeretten til udlændinge kun
skal gives, hvis de giver overskud i kassen? Det princip går du vel så
også ind for at overføre til danskere?

Så er du havnet derovre, hvor stemmeret følger pengene uanset
statsborgerskab.

Fra : Allan Riise

Dato : 11-11-05 14:02

Henrik Svendsen wrote:

> Det samme kunne du jo sige vedr. folketingsvalg.

Nej, her er der tale om nærdemokrati, på samme måde som en Amerikaner kan
være medlem af en Dansk skolebestyrelse, hvis han har et barn i samme skole.

> [...]
> også ind for at overføre til danskere?
>
> Så er du havnet derovre, hvor stemmeret følger pengene uanset

Du kunne jo bare lade være med at fjerne afsnit 2, der giver jeg jo udtryk
for at man ikke kan sige at A må stemme fordi han bidrager, men B må ikke,
da han er en udgift.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-11-05 14:11

Allan Riise wrote:

> Nej, her er der tale om nærdemokrati, på samme måde som en Amerikaner
> kan være medlem af en Dansk skolebestyrelse, hvis han har et barn i
> samme skole.

Jo, for din præmis for stemmeret taler om at lægge penge i kassen og
dermed have ret til indflydelse på, hvordan de bliver brugt.

> Du kunne jo bare lade være med at fjerne afsnit 2, der giver jeg jo
> udtryk for at man ikke kan sige at A må stemme fordi han bidrager,
> men B må ikke, da han er en udgift.

Ja, jeg så med vilje bort fra afsnit 2 for der ophævede du præmissen
(penge i kassen) som udslagsgivende. Og enten mener du, at penge i
kassen er en betydende præmis eller også gør du ikke. Men det kan kun du
svare på - hvad er det?

Fra : Allan Riise

Dato : 11-11-05 14:23

Henrik Svendsen wrote:

> [...]
> (penge i kassen) som udslagsgivende. Og enten mener du, at penge i
> kassen er en betydende præmis eller også gør du ikke. Men det kan kun

Hvis man vil have gode, sunde, og arbejdsstærke folk til landet, hvilket jo
bliver nødvendigt, så skal de også have indflydelse på deres hverdag og
daglige liv, og da man ikke kan diskriminere så skal det gælde alle.

Det drejer sig som sådan ikke om penge, men om at hvis man vil have noget
fra tilflytterne, må man også give tilbage.

Hvad er det du ikke forstår!??

Fra : Kim2000

Dato : 11-11-05 21:13

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til landet fordi de får medbestemmelse, eller de må ikke stemme, og færre

Nu skal du ikke bilde mig ind at stemmeretten til et kommunevalg så meget
som indgår i overvejelserne, når en højtuddannede vælger at skifte land. Og
hvis denne højtuddannede iøvrigt ikke forstår et ord dansk og er nødt til at
få budskaberne serveret på sit eget sprog, så har personen også afskrevet
sig fra at deltage i demokratiet. Er der forresten nogen der kan læse hvad
der står på plakaten?

Fra : Allan Riise

Dato : 11-11-05 21:18

Kim2000 wrote:

> [...]
> har personen også afskrevet sig fra at deltage i demokratiet. Er der
> forresten nogen der kan læse hvad der står på plakaten?

Vi skal skam også bruge ganske alm. håndværkere og andre alm. prod. arb. med
den relevante, eller nærliggende udd.
De højtudd. skal vi slet ikke bruge så mage af, i forhold til hvad jeg lige
har påpeget.

Fra : Kim2000

Dato : 12-11-05 20:05

> [...]
> med den relevante, eller nærliggende udd.
> De højtudd. skal vi slet ikke bruge så mage af, i forhold til hvad jeg

Eller måske skulle ví bare ansætte en af ´27% af de arbejdsløse i den
arbejdsduelige alder som vi har i landet, mere end 900.000 mennesker -
pensionister undtaget - er udenfor arbejdsmarkedet, så jeg forstår ikke
hvorfor alle er så interesseret i at få flere hænder til landet.

Og igen tror du at den polske murer så meget som skænker et kommunevalg en
tanke inden personen rykker teltpælene op? Det tror jeg ikke på, men det er
jo svært at bevise vis påstand der er rigtig

mvh
Kim

--
Her kan du finde blade, bøger og hæfter, noget skal du betale for, men det
meste er gratis.

Fra : Knud Larsen

Dato : 10-11-05 23:59

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Nå ja, jeg glemte at du ikke mener at demokratiet gælder fremmedetniske
> Danskere!!

Nå da, jeg har da ellers stemt på sådanne både til kommune og amtsvalg (men
de kunne begge tale dansk), i næste uge går min stemme dog til en
gammeldansk SF'er.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-11-05 02:03

Knud Larsen wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Nå da, jeg har da ellers stemt på sådanne både til kommune og
> amtsvalg (men de kunne begge tale dansk), i næste uge går min stemme
> dog til en gammeldansk SF'er.

Hvad! Sig det' løgn.

Så stemmer du jo for den indvandrings/flygtningepolitik, du i flere år
har haft mildest talt mange og dybe reservationer overfor. Eller har jeg
bare misforstået dig totalt igennem de sidste fire år?

Jeg er rystet.

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-11-05 07:24

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> [...]
> har haft mildest talt mange og dybe reservationer overfor. Eller har jeg
> bare misforstået dig totalt igennem de sidste fire år?

Det er jo et kommunevalg vi taler om, her er det mere personerne end
landspartiets politik, der betyder noget.
Jeg ville ellers gerne stemme personligt på Kamal Qureishi eller på Naser
Khader, hvis de havde valgt nogle andre partier, - de er begge modige nok
til at gå imod "baglandets" bagtalelser og had. Qureishi havde jødisk kalot
på i går, og går med i bøsseparader, det er flot.

Er det iøvrigt ikke kun De Radikale og Enhedslisten, som mener vi skal åbne
grænserne?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-11-05 12:33

Knud Larsen wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Det er jo et kommunevalg vi taler om, her er det mere personerne end
> landspartiets politik, der betyder noget.

Meget tolerant må man sige. Hvad stemmer du så til Folketingsvalget?
Radikalt - fordi de alligevel ingen indflydelse har?

> [...]
> modige nok til at gå imod "baglandets" bagtalelser og had. Qureishi
> havde jødisk kalot på i går, og går med i bøsseparader, det er flot.

Hvad er det flotte ved det? Intet af de to ting er imod den fortsatte
multificering af landet. Tværtimod. Det er jo ikke andet end det
sædvanlige politisk korrekte mindretalslefleri. Qureishi lever af at
være politisk korrekt, selvfølgelig går han da med i sådan noget.

> Er det iøvrigt ikke kun De Radikale og Enhedslisten, som mener vi
> skal åbne grænserne?

Det er da alle partierne i Folketinget minus DF, der har ansvaret for
miseren. Socialdemokraterne er ikke bedre end de Radikale eller
Enhedslisten på det punkt, og SF er slet ikke bedre, og det var under
Schlüter-regeringen, at problemet eksploderede fordi de borgerlige var
så vilde med taburetter og titler, at de ville skide højt og flot på den
demografiske udvikling. Minus Ninn Hansen der så bare blev skoddet, da
det kom frem, at han havde gjort, hvad han kunne.

Fra : jodem

Dato : 11-11-05 12:48

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> demografiske udvikling. Minus Ninn Hansen der så bare blev skoddet, da
> det kom frem, at han havde gjort, hvad han kunne.

Korrektion: ... at han havde brudt loven
Kan du ikke gå i fred for tamilerne deroppe?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-11-05 13:24

jodem wrote:

> Korrektion: ... at han havde brudt loven

Der er ikke noget at korrigere. Jeg ved skam udmærket, at han brød den
landsforræderiske familiesammenføringslov. Det var det eneste effektive
han kunne gøre - bortset fra at lade stå til og bare nyde sit lækre
ministerliv.

> Kan du ikke gå i fred for tamilerne deroppe?

Sagtens, der er ingen tamiler i Lemvig. Men bare fordi jeg bor så
priviligeret, så glemmer jeg da ikke resten af landet.

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-11-05 12:50

> Meget tolerant må man sige. Hvad stemmer du så til Folketingsvalget?
> Radikalt - fordi de alligevel ingen indflydelse har?

Jeg HAR faktisk tidligere stemt på De Radikale, men ikke efter at det var
klart, hvordan de stod i forhold til indvandring. Jeg stemte sidste gang på
De Konservative.

> [...]
> sædvanlige politisk korrekte mindretalslefleri. Qureishi lever af at
> være politisk korrekt, selvfølgelig går han da med i sådan noget.

Derfor stemmer jeg heller ikke på SF til folketinget, - Qureishi lever ikke
af at være politisk korrekt, han kunne sagtens holde sig fra jøder og
bøsser/lesbiske og så bevare et godt forhold til "baglandet", nu bliver han
naturligvis hængt ud blandt pakistanere, og det er ikke omkostningsfrit.

> [...]
> demografiske udvikling. Minus Ninn Hansen der så bare blev skoddet, da
> det kom frem, at han havde gjort, hvad han kunne.

Socialdemokraterne har da nu ændret deres politik, de kommer ikke mere til
at gå ind for "åbne" grænser. I fortiden gjorde de sig jo alle skyld i
mangel på "rettidig omhu", og levede af ønsketænkning. Som man var enige om
dengang: "cigarer kommer fra Cuba, og kartofler fra Sydamerika" derfor ER vi
allerede et multikulturelt samfund, og det er såre godt og vel. Nu kan vel
selv en blind og døv se, at der er faretruende rev forude, og at den
overskuelige fremtid vil være fyldt med evindelige konflikter.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-11-05 13:44

Knud Larsen wrote:

> Jeg HAR faktisk tidligere stemt på De Radikale, men ikke efter at det
> var klart, hvordan de stod i forhold til indvandring. Jeg stemte
> sidste gang på De Konservative.

Det er jo også bare et af de partier, der har den allerstørste foragt
for DF. Med folk som Per Stig og Bent Bendtsen er der ingen betydende
ideologisk forskel på de konservative og de radikale. Det ligger
efterhånden et par generationer tilbage, at de konservative var et
nationaltsindet parti.

Per Stig's ideologiske vraggods i forhold til Danmark og danskerne, kan
vi jo finde i hans forfatterskab, hvor han er så fuldkommen sindssyg, at
han i ramme alvor plæderer for, at danskere skal forbydes at gifte sig
og få børn med hinanden. At alt og alle bogstaveligt talt skal
bastardiseres og ethvert nationalt dansk særpræg skal udslettes.

At den mand er en gallionsfigur og minister for de konservative siger
alt om det parti. Det er lige til at åbne og ..... i.

> [...]
> fra jøder og bøsser/lesbiske og så bevare et godt forhold til
> "baglandet", nu bliver han naturligvis hængt ud blandt pakistanere,

Selvfølgelig lever Qureishi af at være politisk korrekt. Alt hvad han
siger og gør drejer sig om at være politisk korrekt. Har du et eneste
eksempel på noget politisk ukorrekt, som han har støttet?

> Socialdemokraterne har da nu ændret deres politik, de kommer ikke
> mere til at gå ind for "åbne" grænser.

Ren snak og valgflæsk. Nyrup snakkede også om at returnere somaliere.
Ingen blev returneret. Kend socialdemokraterne på det, de har gjort og
det de gør - ikke på det, de siger. De er fulde af løgn og bedrag, hvis
de tror, det kan tjene deres sag. Husk bare efterlønnen.

> [...]
> det er såre godt og vel. Nu kan vel selv en blind og døv se, at der
> er faretruende rev forude, og at den overskuelige fremtid vil være

Som socialdemokraterne ikke har et eneste seriøst bud på at løse. De
snakker om integration, og det hjælper jo ikke en hujende hattefis. Det
er forsøgt de sidste tyve år, og tingene er kun blevet værre og værre.

Fra : Per Hagemann

Dato : 11-11-05 21:18

> [...]
> bastardiseres og ethvert nationalt dansk særpræg skal udslettes.
>
> At den mand er en gallionsfigur og minister for de konservative siger

Erik Ninn-Hansen er den formelt ansvarlige for 1983-katastrofeloven, mens
Palle Simonsen som Arbejdsgiverforeningens repræsentant i Folketinget
sikkert var den reelt ansvarlige for at en ændring af udlændingeloven efter
mange års syltning under Anker Jørgensens regeringer blev draget frem af
mølposen lige efter at Poul Schlüter kom til.

Per Stig Møller spillede ingen rolle i 1983, men det er rigtigt at han nok
er en af de mest antinationale danskere. Fra hans ungdom er følgende indlæg
i Weekendavisens forgænger gravet frem af en ukendt:

citat start

Da Adam Smith mødte Mao
af Per Stig Møller

Oprindelig trykt i Berlingske Aftenavis 24.9. 1970. I 1973 optrykt i
essaysamlingen "København-Paris t/r" (Stig Vendelkærs forlag).
De konservative er i gang med at udforme et partiprogram, der skal danne
basis for 70'ernes politik. Men meget i det tyder på, at det ikke kan leve
ret langt ind i fremtiden. Dertil har man udelukket for mange af de moderne
erfaringer og holdt sig for meget til den traditionelle konservatisme. Værst
gør det sig gælden­de inden for afsnittet om kulturpolitik, hvor man
fortsæt­ter den socialdemokratiske tradition fra 60'erne, hvorefter
kulturpolitik er lig kunstpolitik. Et virkeligt forsøg på at skabe eller
fremme kulturlivet i befolkningen findes ikke i programmet.

Konservatismens forudsætning synes stadig at være liberalisten Adam Smith
med nogen tilsætning af statskonservatisme, som Christmas Møller og Aksel
Møller formulerede den i 1930'erne. Konservatismen bør lære af de dårlige
erfaringer med liberalismen og vende sig mod Mao og kollektivismen efter ny
inspiration. Den ny generations verden er ikke begrænset til Hellas og
Nazareth, men tværtimod åben mod Peking og Dakar.

Man kan vove den påstand, at liberalismen ikke er i overensstemmelse med
demokratiet. Det er nemlig ikke demokrati, at nogle få har alle muligheder
for at udbytte de mange. Det er ikke demokrati, at nogle magtkoncentrationer
og personer afgør væsentlige dele af samfundslivet uden nogen sinde at have
fået mandat dertil og uden nogen sinde at kunne underkastes kontrol. Vi
tror, vi vælger en regering, men vi vælger kun en del af den faktiske
regering. Tag finanspolitikken, hvor banker, importører og organisationsfolk
i realiteten opstiller rammerne for en finanspolitik. Det er hvert andet år
nogle få organisationsfolk, der mødes for at afgøre hele folkets økonomiske
status. Det er banker, der er uden for samfundets kontrol, der afgør, om de
vil begrænse pengemængden eller på trods af henstillinger øge den. Det er
importører, der afgør valutakassens stilling og handelsforbindelsernes art.
Det er handelsforbindelsernes art, der i stor udstrækning afgør
udenrigspolitikken. Tyge Dahlgaard sagde det, og blev fyret. Men politikken
er stadig den samme. Det viser Sydafrika, Rhodesia, Grækenland og Spanien.

Det er nogle få, der kan gøre de mange arbejdsløse. En arving kan overtage
en fabrik og gøre 100 mand arbejdsløse ved uduelighed, eller han kan sælge
den til amerikanere, tyskere, som han vil. I tilfælde af arbejdsløshed har
arbejderne og funktionærerne ingen chancer for at modsætte sig og landet
endnu mindre. Ved salg til udlandet begrænses den udenrigspolitiske frihed.
Der er endda arvinger eller aktionærer, der ansætter nogle
skrivemaskine-kulier til at udtrykke en bestemt samfundsopfattelse eller
politik. Derigennem påvirker de befolkningen, som ikke aner, den påvirkes.
Den får sine informationer gennem aviserne og ved ikke i hvor høj grad de er
beskårede eller fordrejede. Alligevel tror læseren at tage stilling til det
samme problem som hans kammerat, der holder et andet blad og får en anden
udlæning af nyhederne.

Dette er nogle af liberalismens dårlige sider, og der er flere. Nu kommer så
Mao og belærer os om hele tiden at tage vore hellige meninger op til kritik
og revision, til hele tiden at bryde med de institutioner, som i det øjeblik
de har overlevet sig selv kvæler os, til at tage mere hensyn til flertallet
end til den enkelte, til at se kultur som udtryk for de økonomiske og
politiske forhold, til at forhindre, at snyderi betaler sig, til at
forhindre at nogen kan manipulere i det skjulte med os. Og her tager jeg
ikke stilling til, om disse maximer virkelig overholdes i Kina, men kun til
dem som politiske ideer.

Det er med disse ideer, Mao bør inspirere den moderne konservatisme, således
at Adam Smith 200 år efter sin "Inquiry into the nature and causes of the
wealth of Nations" bringes til overensstemmelse med Maos lille røde. Den
moderne konservatisme vil få sin store betydning ved at bygge samfundet op
på en balanceakt og en samordning af disse to politiske systemer. Balancen
bør ikke være, således som det så ofte fremføres, mellem staten og
individet, for staten kan være udtryk for nogle få eller for nogle, vi ikke
kender, som det i høj grad er tilfældet i dag, men mellem flertallet og den
enkelte. Flertallet bør ikke kunne kvæle eneren, men den liberalistiske ener
bør ikke kunne gøre flertallet til slaver. Ved at forlange
handelsregnskaberne åbnet vil befolkningen kunne se, om den bliver
manipuleret udenrigspolitisk og finanspolitisk. Det er folket, der skal
afgøre, om vi skal bindes til andre lande, og ikke de få, der kan tjene
millioner på det og derefter slå sig ned i Schweiz. Bankernes
nationalisering kan heller ikke være nogen utopisk tanke for den
nykonservative, for han må ikke acceptere, at en så stærk pengemagt er ude
af befolkningens kontrol.

I uddannelsen må der lægges vægt på de færdigheder, som det samfund, man
bevidst søger at realisere, måtte kræve. Skolen har altid tjent samfundet og
betænkningerne udtrykker mere eller mindre explicit og bevidst dette
forhold. At sensibilitetskurser og gruppedynamik er kommet ind i
uddannelsessektoren er det europæiske menneskes tribut til det orientalske
og afrikanske. Her har hovedvægten været lagt på fællesskabsudfoldelse
fremfor individualudfoldelse, og dette er, ifølge Sedar Senghor, grunden
til, at man ikke kender ret mange ældre afrikanske kunstnere af navn. De er
gået op i fællesskabet og har ikke følt noget behov for en individuel frelse
ved historiens domstol. Alene sociologernes erfaringer om det såkaldte
"ensomme massemenneske" skulle underbygge nødvendigheden af optræning til
kollektivitet. Og samtidig skal man nødvendigvis bevare menneskets evne til
individuel udfoldelse, til selvstændig vurdering og stillingtagen. For til
syvende og sidst er vi i et demokrati dårligt hjulpet, hvis ingen af sig
selv kan tage stilling til informationer og valgsituationer, og hvis ingen
uden et kollektiv kan tage ansvaret for en handling. Her skal balancen igen
søges mellem kollektivismen og liberalismen. Der er f. eks. ingen løsning i
Studenterrådets forslag om en 12-årig enhedsskole, for uanset hvor meget
man - uden bevismateriale - hævder, at vi alle er født ens, har ikke alle
samme hang til bogen og det disciplinerede skoleliv. Mange vil simpelt lien
ud og prøve andet end skolen. Man burde nok hellere kombinere
lærlingeuddannelsen med en videreførelse på højskoler, således at kræfterne
prøves og den fri tilegnelse på ny finder sted, men på et andet og mere
erfaringsbetonet grundlag end skolens. Og man kunne til den anden side
afskaffe filosofikum og indføre højskolen, således at differentieringen ikke
sætter sine befolkningsskel.

For at modvirke den private dagspresses manipulation med demokratiet kunne
staten oprette et nyhedsformidlende statsorgan, så alle fik mulighed for at
tage stilling på samme grundlag, og den private dagspresse havde så
synspunkterne, den personlige kommentar og ikke direkte informativt stof som
sit domæne. Det ville ikke give magt til autoriteter, som ikke er
autoriteter.

Hvis den moderne konservatisme vil det virkelige demokrati, må den tænke i
andre baner, når den færdiggør sit partiprogram, og den gør nok klogt i at
lade Adam Smith møde Mao. Ved at hæge for meget om fortiden, kan et parti
ikke gå ind i fremtiden. Ved at skele for meget til sine gamle støtter, kan
det ikke finde nye. Den eneste politiske vej går over "enhed - kritik og
selvkritik - enhed", således som formand Mao forresten sagde det.

citat slut

Fra : hanzen

Dato : 10-11-05 17:49

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Man kan vist godt se, hvem de deler tankegods med, hva'?

> [...]

Der står: "Gratis bomber til alle" Ønsker Enhedslisten Kbh i vores by
nu.
--
hilzen
hanzen

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 11-11-05 04:00

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message

> Man kan vist godt se, hvem de deler tankegods med, hva'?

> [...]

Hvad står der på plakaten ?

Thorkild

Fra : GB

Dato : 11-11-05 15:16

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in

> Hvad står der på plakaten ?

"Dræb de vantro!" ???

GB

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 12-11-05 04:26

> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in

> "Dræb de vantro!" ???

Jeg ser intet galt i disse valgplakater, ganske vist har Enhedslisten et mål
med at provokere, herre gud, vi provokerer også.

Så vidt jeg har hørt er budskabet noget i retning af:

Arbejde
bolig
respekt

Og det kan vel ingen have noget imod.

Thorkild

Fra : Allan Riise

Dato : 11-11-05 15:20

Thorkild Poulsen wrote:
> "GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message

> Hvad står der på plakaten ?

Stem på Enheslisten, en stemme du kan bruge!???

Fra : Jim

Dato : 11-11-05 15:55

> Stem på Enheslisten, en stemme du kan bruge!???

And shove it up your ass.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 12-11-05 04:29

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Stem på Enheslisten, en stemme du kan bruge!???

Lidt ærgerligt indvandrere spilder deres stemme på den ekstreme venstrefløj
der er så marginaliseret og ekstremistisk, den reelt argumenterer for at
indvandrerne skal råbe sammen med 2 % af befolkningen i stedet for at blive
en del af samfundet.

Thorkild