Intensive Care
Fra : Petrold

Dato : 10-11-05 16:21

Hej NG..

Er der andre end mig, der har hørt "Intensive Care" og synes den adskiller
sig lidt fra det herren ellers plejer at lave? Og det er ment på den bedst
tænkelige måde..

mvh
PETROLD

Fra : Steen Jensen

Dato : 10-11-05 17:23

Petrold <Petrold@snyd.dk> wrote:

> Er der andre end mig, der har hørt "Intensive Care" og synes den adskiller
> sig lidt fra det herren ellers plejer at lave? Og det er ment på den bedst
> tænkelige måde..

Jeg har hørt den, og for mit vedkommende adskiller den sig på den måde,
at jeg /næsten/ kunne holde ud og høre hele skiven.

Fra : Karina

Dato : 10-11-05 18:02

> Jeg har hørt den, og for mit vedkommende adskiller den sig på den måde,
> at jeg /næsten/ kunne holde ud og høre hele skiven.

Hvis du ikke plejer at kunne holde ud at høre på hans musik, hvorfor har
du
så alligevel lyttet til den nyeste?

Og nej - jeg har ikke selv hørt den endnu, men jeg vil rigtig gerne have
den
hjem til samlingen

Mvh
Karina

Fra : Jacob E.

Dato : 10-11-05 18:09

Karina wrote:

> Hvis du ikke plejer at kunne holde ud at høre på hans musik, hvorfor
> har du
> så alligevel lyttet til den nyeste?

Det er jo ikke noget, man altid selv bestemmer!!!
Jeg var f.eks. tvunget til at lytte til hele "Swing"-albummet, imens jeg
ventede på at komme igennem til Tele2 kundeservice!
Og hvad nu, hvis de spiller den hos frisøren??

Nææh... Ham Robbie skal man passe på med...

/Jacob

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-11-05 18:21

Jacob E. skrev:

>Jeg var f.eks. tvunget til at lytte til hele "Swing"-albummet, imens jeg
>ventede på at komme igennem til Tele2 kundeservice!

fantastisk kundeservice, bare det at komme igennem er fantastisk, ikke
ligesom tdc webspeed når man ringer og vil brokke sig over at der ikke er
forbindelse igennem lortet pga. dårlig kabelføring hen til mit
antennestik, som ikke virkede når det var varmt, og man får besked om at
de har lukket og man kan finde oplysninger på deres hjemmeside, ja go'dav
do!

>Og hvad nu, hvis de spiller den hos frisøren??

Ørepropper

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Steen Jensen

Dato : 10-11-05 19:20

Karina <khjorth@FJERNoncable.dk> wrote:

> Hvis du ikke plejer at kunne holde ud at høre på hans musik, hvorfor har
> du
> så alligevel lyttet til den nyeste?

Fornyer du dig aldrig?
Gaffa hypede skiven for et godt stykke tid siden, og kaldte den Robbie's
Reggae Skive. Derfor hørte jeg den, og blev grundigt skuffet.

Fra : AJC

Dato : 10-11-05 22:05

steen@rudekuvert.dk (Steen Jensen) wrote in news:1h5ts46.1bxys5sqhvzokN%
steen@rudekuvert.dk:

> Fornyer du dig aldrig?
> Gaffa hypede skiven for et godt stykke tid siden, og kaldte den Robbie's
> Reggae Skive. Derfor hørte jeg den, og blev grundigt skuffet.

Gaffa har f.eks. altid kun givet The Corrs' albums 2 eller 3 stjerner ud af
6 mulige. Sådan en side skal og kan derfor ikke tages seriøst!

Jeg anbefaler iøvrigt at købe The Corrs - Home, som er gruppens nyeste
udgivelse og som er ganske fremragende. At albummet end ikke har opnået at
komme ind på den officielle album top 40 her i Danmark er uforståeligt.

Fra : Karina

Dato : 10-11-05 23:29

> Fornyer du dig aldrig?

Ork jo.. men når man først er blevet negativt stillet overfor én kunstner,
synes jeg, det plejer at være svært at komme "ud" af det igen...

Mvh
Karina

Fra : Steen Jensen

Dato : 11-11-05 07:41

Karina <khjorth@FJERNoncable.dk> wrote:

> Ork jo.. men når man først er blevet negativt stillet overfor én kunstner,
> synes jeg, det plejer at være svært at komme "ud" af det igen...

Mnjah. Willie Nelson har jeg altid haft et antrengt forhold til, men jeg
har da købt hans nye plade - den er nemlig fyldt til randen med
autentisk reggae....og den er FED!

Fra : Petrold

Dato : 11-11-05 11:47

"Steen Jensen" <steen@rudekuvert.dk> skrev i en meddelelse

> Fornyer du dig aldrig?
> Gaffa hypede skiven for et godt stykke tid siden, og kaldte den Robbie's
> Reggae Skive. Derfor hørte jeg den, og blev grundigt skuffet.

jeg kan godt more mig lidt over den betegnelse af hans nye album.. og kan da
sagtens forstå du er blevet skuffet efter at have læst sådan en udmelding..
Reggae synes jeg absolut ikke det er. Men jeg synes den er god. Det
tidligere han har lavet er også godt, men det er mere.. hvordan skal jeg
sige det.. atså på de tidligere albums synes jeg altid man har været klar
over hvilket/hvilke der ville gå hen og score mest spilletid i radioen. Der
var sange man med det samme vidste ville blive sådan nogle 15årige piger
hører om og om igen når de har kærestesorger (og det er der ikke noget galt
i - jeg prøver bare at forklare mig), hvorimod på det nye album kan hvilket
som helst af numrene blive ens favorit. Der er ikke nogen der sådan springer
i øjnene på samme måde som "angel" som jeg tror de færreste var i tvivl om
ville ville spillet ufatteligt meget i radioen, da den kom. På den nye er
det nok mere op til den der lytter at udvælge sin favorit, og det kan jeg
faktisk godt lide.
Blandt andet derfor synes jeg cd'en skiller sig ud.. og så fordi den
simpelthen bliver bedre og bedre for hver gang jeg høre den

Men trist den fik klistret reggae mærkat på af Gaffa... det må unægteligt
have skuffet andre end dig..

Fra : Lars Rindsig

Dato : 10-11-05 17:31

Petrold wrote:

> Er der andre end mig, der har hørt "Intensive Care" og synes den adskiller
> sig lidt fra det herren ellers plejer at lave? Og det er ment på den bedst
> tænkelige måde..

Hvem er der tale om? (Så, nej, jeg hra ikke hørt den, men man kan jo
stadig være nysgerrig).

Lars

--
Hail Freedonia

Fra : Dopedog

Dato : 10-11-05 17:59

> Hvem er der tale om? (Så, nej, jeg hra ikke hørt den, men man kan jo
> stadig være nysgerrig).

Robbie Williams