Putin legaliserer valgfusken i Aserbajdsja~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 10-11-05 13:39

"Jesus-loves-you" skrev
4829 news:x_Qbf.73609$Fe7.250996@news000.worldonline.dk

[ ... valgfusk i Aserbajdsjan ... ]

> Jeg erklærer hermed valget *ugyldigt* ...

News:

=== citat start ===

TV2 TEXT (Norway, P139) Tor 10.nov (2005, CET) 08:26:40

Arkiv 6/10 (News from 9.nov)

Putin hyller aserbajdsjansk valg

Russlands president Vladimir Putin
gratulerer sin kollega Ilham Alijev
med gjennemføringen av valget i
Aserbajdsjan. Dermed styrker Russland
igjen sin støtte til et valg som har
blitt fordømt av opposisjonen og
kritisert av internasjonale
observatører. Tirsdag uttalte det
russiske utenriksdepartementet at
valget var legitimt trass probleme,
melder Associated Press.

=== citat slut ====

Ja Rusland har vi desværre for mange år siden tabt på gulvet ...

1616 news:uqO0c.102431$jf4.6164613@news000.worldonline.dk

> Kilde: Politiken, Mandag den 9. januar 1995
>
> Emne: Russisk hjælp til Iran
>

> NICOSIA - Det russiske energiministerium har indgået en aftale
> om at fuldende opførelsen af et iransk kernekraftværk ved Den
> Persiske Bugt. Direktøren for kraftværket sagde i går, at der er
> tale om en kontrak til fem milliarder kroner. Oprindelig begynd-
> te to tyske firmaer i 1974 under shah-styret på byggeriet af
> Bushehr-værket. Under krigen mellem Irak og Iran blev der anret-
> tet voldsomme ødelæggelser på anlægget. (Reuter)

.... apropos en *overmoden* (dvs. pilrådden) frugt ...

Men måske kan selv præsidenten tales til fornuft under henvisning til de nu
FÆLDENDE *beviser*:

Sent: Wednesday, November 09, 2005 CET 14:58
Subject: Re: Liv-2 hypotesen i relation til åbenbaringsdyret
4842 news:6hncf.73791$Fe7.251688@news000.worldonline.dk
4843 news:Mipcf.73821$Fe7.251768@news000.worldonline.dk
4844 news:lQpcf.74031$Fe7.251531@news000.worldonline.dk
4845 news:lcqcf.74036$Fe7.251781@news000.worldonline.dk

RETURN-address:
4542 news:hMV_e.69309$Fe7.233466@news000.worldonline.dk

> [ ... The Arrival, A Bride *must* smell good, Ca.4,11 ... ]

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk