Hjælp Godt og blivende hjem til lille hund
Fra : jette rasmussen

Dato : 10-11-05 11:59

På grund af allergi skal jeg nu af med minne katte og min lille hund.
Den lille søde hund hedder dino
og er 7mdr gammel den er blanding af en
Dansk/svensk gårdhund/foxterie
utrolig smuk kærlig legesyg, jeg bider ikke noget i stykker
og er god til at være alene hjemme
og elsker katte det er mine bedste legekameratter
Hvorfor min mor beder jer om hjælp er fordet hun kan se i er gode og glade
for jeres elskede dyr
Kan i hjælpe min mor til at finde et trygt og blivende hjem til lille mig
Venlig hilsen
Dino,s mor
Ps:svar kun hvis i mener i vil havde mig,og ikke pludselig sender mig videre
Jette rasmussen
3000 Nordsjælland

Fra : pwh

Dato : 10-11-05 12:18

jette rasmussen wrote:
> På grund af allergi skal jeg nu af med minne katte og min lille hund.
> Den lille søde hund hedder dino

Prøv i markedsgruppen i stedet for, der har du nok større chanche.

/Jens

Fra : driver

Dato : 10-11-05 15:04

"jette rasmussen" <jette.rasmussen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Venlig hilsen
> Dino,s mor
> Ps:svar kun hvis i mener i vil havde mig,og ikke pludselig sender mig

Hej Jette.
Hvis jeg jeg sagde at jeg vil ha dig, ville jeg da ikke sende dig videre til
en anden. Men der er bare det ved det, at hvis jeg tog dig i huset ville min
kone gøre vrøvl. ( Ja, hun ER nærtagende, det er vi enige i). Så
desværre.... :))
mvh
driver

Fra : Jørgen L.

Dato : 12-11-05 11:56

> Ps:svar kun hvis i mener i vil havde mig,og ikke pludselig sender mig
> videre
> Jette rasmussen
> 3000 Nordsjælland

Hej Jette jeg har lige sendt dig en mail.

Hilsen Jørgen

Fra : jette rasmussen

Dato : 15-11-05 13:34

Min søde hund har fået et nyt og blivende godt hjem
Venlig hilsen
jette rasmussen