problemer med mobilen
Fra : Martin

Dato : 09-11-05 16:55

jeg har 3 problemer (måske flere jeg ikke kende til)

1. min tlf skriver tit ved udgående opkald "opkaldet ikke tilladt" efter 1-3
forsøg kommer igennem

2. min tlf melder optaget når man ringer op til den(nogle gange op til 7-10
gange på et tidsrum på ca. 30 min)

3. jeg falder tit ud i tlf'en når jeg snakker,altså ikke afbrudt,men
svingende lyd,fra normal>stille og mange ord kommer ikke igennem eks. "jeg
er hos min *** kommer du ***** i aften kl *** så kan vi gøre *** vi ***
om"

er dette et problem med min tlf eller teleselskab ??

jeg har tele2 men der står sonofon på min mobil (det er vel pga det er deres
net/operatør) jeg har en 3230 købt 1/6 så der er stadig garanti,skal bare
vide hvad problemet er da jeg ikke vil sende min tlf ind hvis problemet er
tele2

Martin

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 09-11-05 18:53

Det kan være du bor i et område, hvor din teleoperatør ikke dækker helt godt
(yderområde).

By the way, hvem er din teleoperatør ?

/F

Fra : Martin

Dato : 09-11-05 20:24

"(6400) Futte" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan være du bor i et område, hvor din teleoperatør ikke dækker helt
> godt (yderområde).
>
> By the way, hvem er din teleoperatør ?

øøhhh det skrev jeg jo ....

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 10-11-05 07:03

Hvis du bruger Sonofon/Tele2, og du bor i et sted i landet, hvor de ikke
dækker skide godt, så er det derfor.

Vil/kan anbefale dig at skifte til en TDC relateret udbyder, da TDC har ry
for at være bedst dækkende i DK.
- Men det er op til dig selv...

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-11-05 09:35

(6400) Futte skrev:

snip

> TDC
> har ry for at være bedst dækkende i DK.

I fx. byen Klint v. Nykøbing Sjælland (hvor jeg opholder mig et par uger om
året) er dækningen meget, meget ringe hos TDC
Hans

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 10-11-05 10:25

Der er jo selvfølgelig områder i DK, hvor TDC heller ikke dækker 100%.

Der er ingen mobiludbyder, der dækker 100% i DK, der vil altid være nogle
områder hvor der ikke er nogen/dårlig dækning.

Der er flere steder på Nordals, hvor der slet ikke er nogen dæking -
ligemeget hvilken operatør du har.

/F

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-11-05 11:11

(6400) Futte skrev:

> Der er flere steder på Nordals, hvor der slet ikke er nogen dæking -
> ligemeget hvilken operatør du har.

Weird!
Hans

Fra : Martin

Dato : 10-11-05 17:26

> [...]

jeg bor i korsør,stadig mulighed for at det er min operatør ? eller kan det
være min tlf ?

Martin

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-11-05 00:27

Martin skrev:

> jeg bor i korsør,stadig mulighed for at det er min operatør ? eller
> kan det være min tlf ?

Kan du ikke se på displayet hvor meget signal du har - dér hvor jeg har
problemer har jeg kun 1 streg ud af 5 som jeg husker det.

Lån evt. osse en fon af en makker for at se om det er *din* mobil der er
noget galt med
Hans