Headsæt og ringetone
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 09-11-05 14:55

Jeg har en N6230I og et Logitech bluetooth headsæt, kan det laves så når det
er koblet sammen, så ringer den på tlf´en og ikke i headsætten, altså noget
i stilen med at alt lyd bortset fra tale kommer ud fra tlf´en

Mvh Jesper

Fra : Rander

Dato : 09-11-05 23:05

Wed, 9 Nov 2005 14:55:08 +0100 brugte Jesper Pedersen 8 linier på at
fortælle dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Jeg har en N6230I og et Logitech bluetooth headsæt, kan det laves så når det
>er koblet sammen, så ringer den på tlf´en og ikke i headsætten, altså noget
>i stilen med at alt lyd bortset fra tale kommer ud fra tlf´en

Gør den ikke det som standard? Min 6230i med Nokia headset kan jeg da fint
høre ringe fra telefonen - men den gør det så både fra telefonen og i
headsettet...

http://rander.dk (temporarily down!)

En god politiker i et demokrati er lige så utænkelig som en ærlig indbrudstyv. (Henry Louis Mencken)

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 10-11-05 07:59

> Gør den ikke det som standard? Min 6230i med Nokia headset kan jeg da fint
> høre ringe fra telefonen - men den gør det så både fra telefonen og i
> headsettet...

Den ringer kun i Headsættet, og har ikke kunne finde en indstilling der hvor
det kan laves om

Mvh Jesper