Hviket testsæt?
Fra : Carsten Gall

Dato : 10-06-01 13:39

Jeg skal ud og investere i et testsæt af en art. Men hvilket?
Jeg havde tænkt mig et sæt hvor alle de vigtige er med, og meget gerne flere
andre.
Det skal bruges til saltvand.

Sidste sommer var her lidt snak om et Sera sæt der ikke var godt nok,
hvilket et var det??

Carsten

Fra : Tom Manczak

Dato : 10-06-01 20:54

> Sidste sommer var her lidt snak om et Sera sæt der ikke var godt nok,
> hvilket et var det??

Jeg har haft OK erfaringer med interpets easy test nitrit, den er ok.
Koster 66kr for 20 tabletter i planten. Lidt dyrt. Det måler 0.1, 0.25,
0.5, 2.0, 4.0 mg/L. Om det er nok til saltvand, ved jeg ikke, men pakken
siger at den egner sig til det marine.

--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak, Copenhagen, Denmark

Fra : Carsten Gall

Dato : 10-06-01 21:31

Tom Manczak <tom_manczak@mobilixnet.dk> skrev i en

> [...]
> Koster 66kr for 20 tabletter i planten. Lidt dyrt. Det måler 0.1, 0.25,
> 0.5, 2.0, 4.0 mg/L. Om det er nok til saltvand, ved jeg ikke, men pakken

Sadån et har jeg købt, det jeg nu mere tænkte på var den hvor man både
kan måle NO2, NO3, NH, CU og PH,
altså de kufferter man kan købe.

Carsten

Fra : Tom Manczak

Dato : 10-06-01 22:19

> Sadån et har jeg købt, det jeg nu mere tænkte på var den hvor man
både
> kan måle NO2, NO3, NH, CU og PH,
> altså de kufferter man kan købe.

Jeg tror zoocity har nogle, men jeg kan ikke huske hvad slags det er .
Men det er en kuffert.