Emne til seminar om den offentlige sektor.~
Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 08-11-05 22:45

Hej allesammen. Lige til at starte med vil jeg sige, at jeg ikke er sikker
på om jeg har ramt den rigtige gruppe, men jeg synes ikke jeg kunne finde en
som passer bedre.

Jeg er førsteårsstuderende på handelshøjskolen, og i den forbindelse skal
jeg skrive et seminar på ca. 15 sider med det overordnede emne: "Den
offentlige sektor og arbejdsmarkedet i EU-landene".

Jeg er ikke ret godt inde i den slags ting, derfor har jeg lidt svært ved at
vælge et emne. Det skal jo helst være noget, hvor det er til at finde de
relevante tal, f.eks. hvis det kunne holdes nogenlunde indenfor Danmark,
kunne jeg jo finde det meste inde på www.statistikbanken.dk . Desuden må det
også gerne være et område hvor man kan finde noget information om, hvorfor
der er sket de ændringer der nu er.

Kort sagt, er der nogen herinde som kan hjælpe mig med at vælge et emne,
således at det ikke bliver sværere end nødvendigt at skrive opgaven?

På forhånd tak.

Mvh Morten

Fra : Mikkel Lund

Dato : 09-11-05 14:58

Morten Astrup Christensen wrote:
> [...]
> offentlige sektor og arbejdsmarkedet i EU-landene".
>
> Jeg er ikke ret godt inde i den slags ting,...

Tror du ikke det er en del af opgaven at komme "ind i den slags ting",
så du kan vælge et emne? Du må have noget litteratur fra dit studie du
kan starte med. Ellers findes der nok nogle meget kloge mennesker inde
for emnet på skolen.

Hilsen Mikkel