Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kan man se hvor mange billeder et 20D har ~
Fra : Ulla

Dato : 09-11-05 07:57

Hej NG

Kan man se, hvor mange billeder et Canon eos 20D har på bagen, for jeg vil
gerne vide det præcise tal?
Eller findes der et program der kan det?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Ulla

Fra : Brizz

Dato : 09-11-05 10:29

Ulla wrote:
> Hej NG
>
> Kan man se, hvor mange billeder et Canon eos 20D har på bagen, for jeg vil
> gerne vide det præcise tal?
> Eller findes der et program der kan det?

Mener faktisk ikke selv du kan men på et Canon service værksted kan de
fortælle dig det.

--
Mvh Brian
---

Ved mail sæt et eller andet + @ foran mit domæne.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 09-11-05 17:05

"Ulla" <ul@nejtilmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gerne vide det præcise tal?
> Eller findes der et program der kan det?

Hej.

Jeg ved ikke om man kan med et 20D, men prøv programmet Opanda IExif, som
du kan finde her http://www.opanda.com/en/iexif/download.htm
der står hvor mange billeder det har taget under Total Number of Shutter
Releases for Camera.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Hans Kruse

Dato : 09-11-05 18:23

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969@hotmailNOMORESPAM.com> wrote in message
> [...]
> du kan finde her http://www.opanda.com/en/iexif/download.htm
> der står hvor mange billeder det har taget under Total Number of Shutter

Jeg finder ikke nogen entry, der hedder total number of shutter releases for
camera. Jeg har taget et billede direkte i jpg format direkte fra kameraet.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 13-11-05 18:00

> Jeg finder ikke nogen entry, der hedder total number of shutter releases
> for
> camera. Jeg har taget et billede direkte i jpg format direkte fra
> kameraet.

Ved bare man kan på Nikon D70. Jeg troede slet ikke du kunne se mine
beskeder, men du har måske bare slet ikke haft lyst til det.

Fra : Hans Kruse

Dato : 13-11-05 21:17

> [...]
> >

> Ved bare man kan på Nikon D70. Jeg troede slet ikke du kunne se mine
> beskeder, men du har måske bare slet ikke haft lyst til det.

Hvilke beskeder skulle jeg ikke kunne se? Jeg har ikke set andet det dette
her svar i NG.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 14-11-05 16:19

> Hvilke beskeder skulle jeg ikke kunne se? Jeg har ikke set andet det dette
> her svar i NG.

Der er bare flere gange hvor jeg har kommenteret dine billeder, og spurgt
til noget, hvor du ikke har svaret. Nogle af dem er lang tid siden.

Fra : Hans Kruse

Dato : 14-11-05 18:31

> "Hans Kruse" <hans.kruse@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Der er bare flere gange hvor jeg har kommenteret dine billeder, og spurgt
> til noget, hvor du ikke har svaret. Nogle af dem er lang tid siden.

Det må du undskylde, men det sker at jeg er væk fra NG i en periode og så
samler jeg ikke nødvendigvis op på, hvad der er sket i mellemtiden. Send mig
en mail, his du har spørgsmål, hvor du gerne vil have min mening direkte,
hvis jeg ikke svarer i NG.
Mvh, Hans

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 17-11-05 18:13

> [...]
> mig
> en mail, his du har spørgsmål, hvor du gerne vil have min mening direkte,

Hej Hans.

Du har nok bare ikke kunnet se dem. Du har nemlig svaret på nogle indlæg
lige før og efter mine. Jeg tænkte at jeg måske var kommet i dit killfilter,
men det kunne jeg jo heller ikke forstå