Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Helt ærligt....
Fra : Bo Hellum

Dato : 07-11-05 09:33

Kan vi ikk begynde at opføre os som voksne mennesker, og så bare ignorere
alle de indlæg som vi selv synes er platte og irriterende. Det er sku
efterhånden blevet en gruppe hvor det handler mere om at svare på NRE's svar
end det handler om at give en kritik af et billede pos som neg. Han har hans
meninger om et billede og det har manden jo fuldstændig ret til, ligesom os
andre. Så svar på det der spørges om, og glem alt det andet muderkastning.

Ha en go dag alle.

Bo

Fra : Søren Andersen

Dato : 07-11-05 12:33

> [...]
> har hans meninger om et billede og det har manden jo fuldstændig ret til,
> ligesom os andre. Så svar på det der spørges om, og glem alt det andet

Der kommer hele tiden nye til gruppen. Nogle bliver måske ikke særlig længe
(I wonder why...) , men når NRE udruller sit kritiske talent til ære for en
nyankommen, synes jeg da nok at det er på sin plads at gøre vedkommende
opmærksom på at den opførsel ikke er repræsentativ for gruppen som helhed.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 07-11-05 12:55

"Søren Andersen"

> [...]
> opmærksom på at den opførsel ikke er repræsentativ for gruppen som helhed.

Niels er ikke problemet - det er som Bo siger, dem der skræpper
op i kølvandet på hans indlæg der generer støj..

Der er en fast gruppe der føler de må kommentere alt der kommer
fra Niels, og desværre er der ind imellem nye der hopper med på
vognen, resultatet er at de spørgsmål der blir stillet drukner i støj.

Så gør os allesammen en tjeneste Søren, hold dig til det der spørges
om i det oprindelige indlæg, du hjælper newbies meget meget bedre
på den måde. -max-

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 07-11-05 12:58

"Søren Andersen" <soren@lerskov-andersen.SleTdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for en nyankommen, synes jeg da nok at det er på sin plads at gøre
> vedkommende opmærksom på at den opførsel ikke er repræsentativ for gruppen

Lige præcis - de nye, eller os som bare kigger ind engang imellem, falder da
lige durk i NRE's fælde og svarer på hans indlæg

Efter et par dage står det nok klart for de fleste at NRE's latterlige
indlæg
står sig bedst ukommenteret - man burde kunne filtrere sådanne båtnakker
væk

Mvh.
Brian S Jensen - som ikke længerer svarer NRE - sidder blot og smiler
lidt og har ondt af manden

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 07-11-05 15:13

Brian S. Jensen wrote:

> Lige præcis - de nye, eller os som bare kigger ind engang imellem, falder da
> lige durk i NRE's fælde og svarer på hans indlæg

Du er dælme en rigtig "Brian" at høre på...

Jeg opsætter- og lokker ikke folk i fælder, når jeg skriver min ærlige og
uforbeholdne meninger om de billeder, som de selv beder om at få kommenteret.

Det er derimod påfaldne, at min kritik tages mere alvorligt, end hvis det
havde været en eller anden tilfældig "hr. jensen", som havde postet den
samme kommentar.

Jeg har også tit undret mig over, at folk hellere vil bruge deres energi
på at angribe min mening om et givent billede, end at de selv fremfører
hvad de mener om det pågældne billede.

Og jeg får mig et rigtigt billigt grin, når de talentløse knipsere
besvarer min billedkritik med et Re, hvor de oplyser, at mine billeder
også er nogle dårlige knipserier...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-05 21:30

> Jeg har også tit undret mig over, at folk hellere vil bruge deres energi
> på at angribe min mening om et givent billede, end at de selv fremfører
> hvad de mener om det pågældne billede.

Tja mig undrer det ikke

--
Tom

Fra : Jan Bøgh

Dato : 07-11-05 13:48

Søren Andersen wrote:

> [...]
> til ære for en nyankommen, synes jeg da nok at det er på sin plads at
> gøre vedkommende opmærksom på at den opførsel ikke er repræsentativ

Hvis man nu gik ud fra at andre ikke var lallende idioter, kunne det jo
tænkes, at man med fordel kunne overlade til folk selv at gøre sig sine
erfaringer.
Personligt ville jeg finde det intimiderende at have den flok hylende
barnepiger, der med stor regelmæssighed optræder her, til at fortælle mig
hvordan jeg skal opfatte andre (in casu NRE).

mvh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 07-11-05 16:58

....og når det så er sagt (og jeg er ganske enig), har NRE faktisk i den
senere tid udmærket sig ved adskillige gange at give både positiv og
konstruktiv kritik her i NG, hvilket jeg da så også synes lige bør
kommenteres. Hatten a' for det Niels!
Henrik L.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 07-11-05 18:21

Lumholdt & Riber wrote:

> [...]
> senere tid udmærket sig ved adskillige gange at give både positiv og
> konstruktiv kritik her i NG, hvilket jeg da så også synes lige bør

Hmm... jeg har ikke ændret på noget, men når jeg kan fornemme, at folk
har arbejdet seriøst med et billede, og at de har haft gang i
selvkritikken, så gi'r jeg mig naturligvis tid til en uddybende kritik.

Hvis folk helt ukritisk smider et knipseri on-line, og beder om at få
kritik, så bliver de straks pelset, og det er der nok nogle som har lært
af, og derfor har vi muligvis fået hævet den laveste fællesnævner...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra :    ab©

Dato : 07-11-05 18:25

"Lumholdt & Riber" <henriklumholdt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> senere tid udmærket sig ved adskillige gange at give både positiv og
> konstruktiv kritik her i NG, hvilket jeg da så også synes lige bør

Er det ikke dybest set sådan (for alt for mange), at den bemærkning /
kritik, som man er enig i - ja, den er positiv og den man er uenig i - ja,
den er negativ ?

- Eller som set på FK: "Ingen kritik - det er et godt (eller dårligt / smukt
/ elendigt / osv.) billede".

ab (-c:)