Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Panasonic DMC-FX9 - forskellige modeller?
Fra : Anders Lund

Dato : 05-11-05 12:58

Lige et kort (tror jeg) spørgsmål omkring Panasonic DMC-FX9

Der har jeg nemlig (ind til videre) set følgende modeller:
DMC-FX9
DMC-FX9EF (-S og -K, hvilket er farven)
DMC-FX9EG (-S og -K, hvilket er farven)

Hvad er forskellen ved EF og EG i forhold til modellen uden disse bogstaver?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 05-11-05 18:34

In article <436c9e41$0$78280$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, Anders Lund wrote:
> [...]
> DMC-FX9EG (-S og -K, hvilket er farven)
>
> Hvad er forskellen ved EF og EG i forhold til modellen uden disse bogstaver?

Hvor har du set dem ?
EU France og EU Germany ? (EF og EG)

Fra : Anders Lund

Dato : 06-11-05 00:45

Povl H. Pedersen wrote:

> Hvor har du set dem ?

Jeg så det første gang på EDBpriser* og har så søgt på de specifikke
modeller på Google og fundet dem andre steder.

* = http://edbpriser.dk/Listproducts.asp?Soegeord=DMC-FX9

> EU France og EU Germany ? (EF og EG)

Det går min teori også ud på - nemlig at det er noget landespecifikt.
Dog har jeg ikke fundet mere info i den retning.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk