Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon ixus 50
Fra : Kenneth K

Dato : 04-11-05 20:59

Findes den billigere end 2100 kr.?

Og hvad med ixus 55, findes den billigere end 2500 kr?

Nogen der lige vil overbevise mig det sidst skridt, hvorfor jeg skal vælge
den ene frem for den anden (2 - 2,5 " skærm)!

På forhånd tak.

Kenneth K.

Fra : Brizz

Dato : 05-11-05 05:28

Kenneth K wrote:
> [...]
>
> Nogen der lige vil overbevise mig det sidst skridt, hvorfor jeg skal vælge
> den ene frem for den anden (2 - 2,5 " skærm)!

Den enste forskel ER den større skærm på 55. Så hvis du kan undværre den
så køb ixus 50.
Har selv 55 som backup og lomme kamera til mit 20D og er rigtig godt
tilfreds med det.

--
Mvh Brian
---

Ved mail sæt et eller andet + @ foran mit domæne.

Fra : Kenneth K

Dato : 05-11-05 18:40

> [...]
> så køb ixus 50.
> Har selv 55 som backup og lomme kamera til mit 20D og er rigtig godt

Ja, men hvad skulle gøre at jeg vælger/fra vælger de sidste 0,5"???

Hvor finder jeg dem billigst?

Fra : Brizz

Dato : 05-11-05 19:17

Kenneth K wrote:
> Ja, men hvad skulle gøre at jeg vælger/fra vælger de sidste 0,5"???

Om du vil have en større skærm eller ej.

På nettet. Købte min på www.photoshop.dk

--
Mvh Brian
---

Fra : Linnea og Kalle

Dato : 05-11-05 19:34

> Ja, men hvad skulle gøre at jeg vælger/fra vælger de sidste 0,5"???

Jeg har også kigget på de to kameraer. Ved sammen ligning af dem på:
http://www.pixmania.com/dev/gui_web/common_dsp/dsp_comparer.php?nouveau=1&ArticleId[]=152825&ArticleId[]=85731&ArticleId[]=86205&ArticleId[]=110016
ser det dog ud til at 55'erens evne til at tage billeder ved f.eks. stranden
er bedre, men jeg ved ikke hvorfor... Blot at billeder fra en hvid strand
med lys blå himmel ofte bliver til en grå strand med mørke blå/grå
himmel:( med det gamle kamera.

> Hvor finder jeg dem billigst?
Kig på www.edbpriser.dk :)

Hilsen Linnea