Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamerakran 2
Fra : Ukendt

Dato : 04-11-05 12:51

Så har jeg lagt billeder ud til interesserede:
http://jacobwaage.dk/jib/

(Se evt. tråd fra 1/11: Kamerakran)
http://jacobwaage.dk/jib/jib.wmv

Vh.
Jacob

Fra : Simon Nielsen

Dato : 04-11-05 13:08

"jacob" <ni> wrote in message
> Så har jeg lagt billeder ud til interesserede:
> http://jacobwaage.dk/jib/

Guld værd Jacob, skal der stå "Jacob Waage design" på den når den er
færdig?

Det bliver skægt at komme igang med dette her. Evt. kunne man lave et
manuelt tilt system, det tror jeg jeg vil arbejde lidt på.

Mvh
Simon

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-05 13:45

"Simon Nielsen" <newz@siho.dk> skrev i en meddelelse

> "jacob" <ni> wrote in message
>
> Guld værd Jacob, skal der stå "Jacob Waage design" på den når den er
> færdig?

Det var da en glimrende idé...

> Det bliver skægt at komme igang med dette her. Evt. kunne man lave et
> manuelt tilt system, det tror jeg jeg vil arbejde lidt på.

God fornøjelse... post gerne noget i gruppen, når du får fremstillet
noget... kunne være sjovt at se.

Fra : Brian Lund

Dato : 04-11-05 13:44

> Så har jeg lagt billeder ud til interesserede:
> http://jacobwaage.dk/jib/

Smart, der er måske bare ikke så meget at bruge det til ved
still-billeder...

> (Se evt. tråd fra 1/11: Kamerakran)
> http://jacobwaage.dk/jib/jib.wmv

Flot demo-video, det virker jo udemærket!
October thirty-first-ieth? ;) - Det hedder 31st!

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-05 13:47

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Smart, der er måske bare ikke så meget at bruge det til ved
> still-billeder...

Næh, og..? Gruppen handler vel om fotografi i al almindelighed og jeg føler
ikke det er off-topic.

> Flot demo-video, det virker jo udemærket!
> October thirty-first-ieth? ;) - Det hedder 31st!

Nå for dælen... må der snarest blive rettet op på!

Fra : ;o\)-max-

Dato : 04-11-05 14:17

"jacob"
> Så har jeg lagt billeder ud til interesserede:
> [...]

Flot projekt - det swinger sku.
Kamera spørgsmål. Det sku være muligt at bruge
Canon L objektiver fra slr serien, er det noget du
har prøvet - jeg tænker sefølig på om ikke det ku
være sjovt at montere en 500/4 - med kropfaktoren
må det da være muligt at blive her på sjælland og
følge fugle trækket på den jyske vestkyst..uhm. -max-

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-05 19:50

> "jacob"

> Flot projekt - det swinger sku.
> Kamera spørgsmål. Det sku være muligt at bruge
> Canon L objektiver fra slr serien, er det noget du
> har prøvet

Hej Max,

Ja, det er rigtigt at det er muligt at montere SLR-objektiver fra canon på
XL1s-kameraet, men det er nu ikk enoget jeg har prøvet. Er Nikon-mand på
still-billedområdet (desværre...)

Jacob