Hjælp ang. xml-xsl+css
Fra : sigar mandrill

Dato : 05-11-05 12:26

Jeg har to problemer/spørgsmål jeg meget gerne vil have hjælp
til.

1: Jeg ønsker at designe min hjemmeside på følgende måde:
xml(data)-xsl(struktur)-css(layout).
Firefox har ikke problemer med at linke et xsl dokument sammen
med et css, men i IE kan jeg ikke få xsl til at bruge css-delen.
Er dette ej muligt i IE??

2: I mit xsl sheet prøver jeg, at lave en for-each løkke inden i
en for-each løkke. Det fungere ikke.
Kan det lade sig gøre? Hvis ja, hvordan?

Mvh. Sigar

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-11-05 14:57

on 05-11-2005, sigar mandrill supposed :
> Firefox har ikke problemer med at linke et xsl dokument sammen
> med et css, men i IE kan jeg ikke få xsl til at bruge css-delen.
> Er dette ej muligt i IE??

Nej, ikke i IE6.x, desværre.

Fra : sigar mandrill

Dato : 05-11-05 16:27

Har fundet ud af mine for-each løkker og jeg har fået svar på
problemet med IE.
Mange tak for hjælpen.