IE 7
Fra : ----PS

Dato : 09-11-05 00:27

Var det ikke her i efteråret, IE 7 skulle komme? Hvad sker der? Kan man
downloade den - måske i en betaversion - et eller andet sted, eller har de
helt udskudt den til at komme sammen med Longhorn??
Preben

Fra : ///M

Dato : 09-11-05 13:18

----PS wrote:
> [...]
> man downloade den - måske i en betaversion - et eller andet sted,
> eller har de helt udskudt den til at komme sammen med Longhorn??

Den ligger som beta på MSDN - ikke frit tilgængeligt for alle altså.
Tror ikke den kommer før Vista (~Longhorn)

///M

Fra : .Kody

Dato : 09-11-05 15:47

"----PS" <remove_pbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> downloade den - måske i en betaversion - et eller andet sted, eller har de
> helt udskudt den til at komme sammen med Longhorn??

Jeg fandt den på emule engang.
Der er nu ikke det helt store nye at komme efter.
Måske var der for meget beta over den. det kuttede forbindelsen til min
trillian.
Tabbed browsing virker dog fint nok.

Jeg har fjernet den igen indtil den endelige version kommer.

..Kody

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 09-11-05 19:08

----PS skrev:

> [...]
> man downloade den - måske i en betaversion - et eller andet sted,
> eller har de helt udskudt den til at komme sammen med Longhorn??

Det er meget uvist hvornår den kommer! Der er en ret lang liste på
IE-gruppens blog, som skal laves først og det var kun fejlrettelser,
herefter er der jo også nye implementeringer. Der kan måske komme noget
en gang til foråret, det kan godt være den kommer sammen med SP3 til
XP, men igen det er kun gisninger, og der er ingen der rigtigt ved
noget. Visual Studio har haft 2 release candidates, og så sendte de den
på gaden uden at rette alle fejl, som var velkendte. Så det kan også
være de skal sørge for at de har arbejde om et par måneder .

Claus

Fra : Carl Drud

Dato : 09-11-05 19:15

///M wrote:

> Den ligger som beta på MSDN - ikke frit tilgængeligt for alle altså.

Den ligger da frit tilgængeligt her:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=718E9B3A-64FE-4A4C-9DDF-57AF0472EAD2&displaylang=en

Carl

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-11-05 19:33

Carl Drud skrev:

>Den ligger da frit tilgængeligt her:

Har du selv hentet og installeret IE 7 fra den side?

Det du downloader er et worddokument, som fortæller om IE 7
(efter hvad jeg kan læse, har ikke hentet det).

File Name:

IE7-beta1_technology_overview.doc

Version:

1.0

Date Published:

10/17/2005

Language:

English

Download Size:

1454 KB

Estimated Download Time:

4 min @ 56K
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Carl Drud

Dato : 09-11-05 19:52

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Har du selv hentet og installeret IE 7 fra den side?

Nej.

> Det du downloader er et worddokument, som fortæller om IE 7
> (efter hvad jeg kan læse, har ikke hentet det).

Jamen så ///M nok ret. Jeg nærlæste ikke siden.

Carl