Fejl i visningen af JPG billeder i IE6
Fra : Max

Dato : 09-11-05 00:04

Hej

Nogle JPG billeder ser syge ud i IE6, de bliver inddelt i felter og
bånd som ikke er der hvis de downloades og ses i en anden
billedfremviser. Er det en fejl i min installation og er det noget
jeg kan gøre noget ved ?

Ps: køre W2K

Mvh Max

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-11-05 00:54

Den 09-11-05 00.03 skrev Max følgende:

> [...]
> bånd som ikke er der hvis de downloades og ses i en anden
> billedfremviser. Er det en fejl i min installation og er det noget

Har du adresser til sider, hvor vi kan se problemet?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gratis tetris-klon i form af Tetrix.

Fra : Max

Dato : 09-11-05 07:53

Hej Kim

> Har du adresser til sider, hvor vi kan se problemet?

F.eks. alle billeder med himmel her

http://www.lundsten.dk/tour2005b/

Mvh Max

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-11-05 15:11

Max skrev:

> F.eks. alle billeder med himmel her

Jeg kan ikke se noget problem i IE6 på mit system.

PS. Tak for et interessant link.

--
Bertel

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-11-05 10:37

Max skrev:

> F.eks. alle billeder med himmel her
>
> http://www.lundsten.dk/tour2005b/

Jeg kan ikke se noget mærkeligt her (IE 6.0.2800.1106 på Windows
2000).

Prøv evt. at tømme midlertidige internetfiler - det hjælper på
flere forskellige problemer.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Max

Dato : 09-11-05 16:32

Hej Jens

> Prøv evt. at tømme midlertidige internetfiler - det hjælper på
> flere forskellige problemer.

Køre med samme OS og IE og har prøvet ovenstående
uden det ændre noget.

Mvh Max