Langsomhed med Dreamweaver
Fra : Henrik Enslev

Dato : 08-11-05 21:11

Hej

Apropos diskussionen om ram, har jeg et spørgsmål vedrørende Dreamweaver
2004. Den er af og til ufattelig langsom når jeg fx skriver almiondelig
tekst på en side, halter den langt bag efter, og kan kun producere eet
bogstav af gangen på skørmen når jeg skriver. Den husker godt nok hvad
jeg taster, men det kommer dryssende med flere sekunders ventetid.

Jeg har en PB 867 Mhz med 1128 Mb ram, og kan fint afvikle fx Indesign
og Photoshop.

Hvad kunne være årsag, og eventuelt helbredelse?

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Tom

Dato : 09-11-05 00:50

Sådan er den bare..!!
Der ligger en update af 2004 langt inde i Macromedias site..
Giver næsten øjeblikkelig dobbelt hastighed !!
Tom

Har du allerede hente denne, "..er den bare sådan.."
DW sucs.. Ind imellem..

PS
Oplever i "perioder" at den bare driller.. på samme måde kan du du sagtans
risiskere at den en eller anden dag holder op med at virke..
Installerer du og skriver dit SN ind.. Bliver den ved med IKKE at fungere..
Løsningen er at hente en trail ( 30 dage..) på Macromedies site..
Installer..
Og skriv dit SN ind i denne..
Så kører din 2004 igen ( bare en "ny" version, nu med dit serienummer )
Underligt ikke !?

PPS
Bruger DW flere timer om dagen, så det ville vel også være mærkeligt hvis
den ikke drillede ind i mellem..