Pirater
Fra : Egon Stich

Dato : 08-11-05 18:17

Am Horn von Afrika haben Bewaffnete in zwei Schnellbooten das
> Kreuzfahrtschiff "Seabourn Spirit" angegriffen. Die Passagiere,
> darunter 19 Deutsche, flohen ins Innere des Schiffes, der
> Kapitän verhinderte mit einem geschickten Manöver, dass die
> Piraten das Schiff enterten. [...]

Pirateri har existeret i årevis, men det er først nu, det går ud over
"betydende mennesker".
Så nu varer det ikke længe, før dette problem bliver løst.
Til glæde for de normale mennesker, der hidtil har været ofre.

MVH
Egon

Fra : Trans

Dato : 08-11-05 20:48

Egon Stich wrote:

> [...]

> Så nu varer det ikke længe, før dette problem bliver løst.
> Til glæde for de normale mennesker, der hidtil har været ofre.

Nå, hvad har tyskerne tænkt sig at gøre?

Bent

Fra : Egon Stich

Dato : 08-11-05 21:55

"Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse

Egon Stich wrote:

> [...]

> Til glæde for de normale mennesker, der hidtil har været ofre.

Nå, hvad har tyskerne tænkt sig at gøre?

Det ved jeg da ikke.
Nu var det blot en tysk oplysning, jeg citerede.
Men bid spids på, at når de rige bliver angrebet, skal man internationalt
nok sørge for, at der sker noget.
Således er jo liberalismen.
De Nato skibe, der i snart mange år har ligget i området, har aldrig, skønt
anråbt, ydet assistance, når sejlere er blevet angrebet.
Prøv at søge på "piracy".
Det er rystende.

MVH
Egon

Fra : Trans

Dato : 09-11-05 07:03

Egon Stich wrote:

> Nå, hvad har tyskerne tænkt sig at gøre?
> Bent

> Det ved jeg da ikke.
> Nu var det blot en tysk oplysning, jeg citerede.

Hvor der stod, at der også var tyskere om bord. Så jag troede,det var
dem, du betegnede som "nromale mennesker",

> Men bid spids på, at når de rige bliver angrebet, skal man internationalt
> nok sørge for, at der sker noget.
> Således er jo liberalismen.

Så vidt jeg forstod, ville det pågældfende rederi ikke længere
sejle turister til Mombasa, men vel til Seychellerne. Sådan er
liberalismen også.

> De Nato skibe, der i snart mange år har ligget i området, har aldrig, skønt
> anråbt, ydet assistance, når sejlere er blevet angrebet.
> Prøv at søge på "piracy".
> Det er rystende.

Er det ikke den kenyanske kystvagts opgave at bekæmpe pirateri ud for
Kenyas kyst? Ud for den somaliske kyst er det vel de somaliske
myndigheders opgave. Det kan de ikke finde ud a. Men det er lige meget.
Der er ikke nogen, der gider sejle til Somalia alligevel.

Bentl.