SMS-antal.
Fra : Telemand

Dato : 08-11-05 18:51

Min kone har en Nokia 2100, som hun er meget glad for, da den har et
dejligt
lys i tastaturet. Nu er hun kommet mere og mere med på SMS'er, og den kan
altså ikke have ret mange i hukommelsen, før den melder "fuld" hukommelse.
Hvad skal man købe i stedet for, hvis hun stadig skal have neget lys i
tastaturet og plads til flere SMS'er.
Hvad med Nokia 1100, er den bedre? Den er jo til at komme til for penge.
Mvh
Telemand

Fra : Nicolai

Dato : 08-11-05 20:04

"Telemand" <skipper@nospamit.dk> wrote in message

> Hvad skal man købe i stedet for, hvis hun stadig skal have neget lys i
> tastaturet og plads til flere SMS'er.

En nokia 6230i. Masser af lys, nærmest som en lygte og masser af plads.

> Mvh
> Telemand

Nicolai

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 08-11-05 21:17

Der er mange mennesker der har probs. med Nokia's 6230i. Du kan nøjes med
den alm. 6230, som fungerer ligeså godt....

Okay kameraet er ikke det samme, og skærmen har ikke så kraftig opløsning,
men ellers er der ingen forskel....

/F

Fra : Autocadster

Dato : 09-11-05 11:15

(6400) Futte skrev:
> Der er mange mennesker der har probs. med Nokia's 6230i.

Hvilke problemer feks. ?

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 09-11-05 13:17

Ustabilitet - Telefonen slukker i tide og utide.
- Kan måske kurreres med en sw opdatering.

Den skulle efter signene også bruge mere batteri en den 'gamle' (6230'eren).

- Det er nogle ting jeg har hørt !

/F

Fra : Fuzzbox

Dato : 08-11-05 21:36

"Telemand" <skipper@nospamit.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tastaturet og plads til flere SMS'er.
> Hvad med Nokia 1100, er den bedre? Den er jo til at komme til for penge.

Jeg syntes du skal kikke på en Nokia 6600, der kan man gemme på hukommelses
kortet, og det betyder ubegrænset antal beskeder.

Mvh
Fuzzbox

Fra : jce

Dato : 09-11-05 14:24

"Fuzzbox" <thomasintet@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg syntes du skal kikke på en Nokia 6600, der kan man gemme på
> hukommelses kortet, og det betyder ubegrænset antal beskeder.

DROP NOKIA! Jeg har altid haft Nokia førhen.. Og var glad og tilfreds, nu
når jeg tænker tilbage var der mange små problemer hele tiden. Nu har jeg
til alt held købt en SE 750i, og aldrig i mit liv har jeg haft bedre
elektronik inden for døren! Der er plads til 200 sms'er, og den har ikke en
eneste gang svigtet mig. Kan kalrt anbefales, selvom den koster lidt mere,
så får du også valuta for pengene!

Fra : Telemand

Dato : 09-11-05 22:24

--
Fjern "nospam"
"jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en eneste gang svigtet mig. Kan kalrt anbefales, selvom den koster lidt
> mere, så får du også valuta for pengene!
Hej.
Må indrømme at jeg personligt ikke sværmer for Nokia, men vi har været
glade
for den Nokia 2100, som min kone nu har haft i et par år.
Den er jo ikke tilnærmelsesvis i nærheden af en SE 750i'er prismæssigt, og
farveskærm er ikke et must for hende. Kamera er heller ikke direkte
nødvendigt.
Klare og godt oplyste taster, da hun p.g.a. sukkersyge ikke ser så godt
som
alle andre er det vi søger, sammen med god plads til SMS'er, og så må den
hedde næsten hvad det skal være uden at komme på højde med en klump guld
prismæssigt.
Mvh
Telemand.