opratørlogo
Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 08-11-05 18:31

Hej allesammen
jeg vil høre om der er nogen som hjælpe mig med at finde et blank
opratørlogo så jeg ikkke har det logo som ens teleselsskab sender ud, det er
fordi jeg gerne vil ha et baggrunds billede på min mobil men jeg har ikke
lyst til at ha (f.eks telia.dk til at så lige hen over billedet )så jeg
håber at der er nogen som kan hjælpe mig
Venlig hilsen
Jeppe Søndergaard

Fra : Dennis [9440]

Dato : 08-11-05 21:25

brug wap browser på telefon: www.xgryde.dk/wap.wml hvis det er en nokia...

Dennis

Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 08-11-05 22:09

hej med
tak for hjælpen så fik jeg mit blanke opratørlogo
mvh jeppe