Hey alle :-)
Fra : JP Hansen (Muscledog~

Dato : 08-11-05 14:18

Så har vi en BETA version af Muscledog Hardwear Webshop online.
Efter som der er så mange der har spurgt efter det ville jeg lige
poste det her.

Husk at der er leverings tid på alle varene da hvert enkelt produkt
bliver håndlavet efter bestilling - så i skal bestille i god tid hvis
i skal købe ind til julegave o<

Finder nogen af jer fejl og mangler er i mere end velkomne til at
kontakte mig så vi kan få rettet dem i en fart.

I kan finde webshoppen på http://muscledog.dk/webshop/

Shoppen er ikke 100% officiel endnu, men spred endelig rygtet til
venner og bekendte og div fora i er medlem af

Mvh

JP Hansen

Muscledog Hardwear

www.muscledog.dk

Fra : Leyna

Dato : 08-11-05 15:17

On 8 Nov 2005 05:17:41 -0800, "JP Hansen (Muscledog.dk)"
<neogenicdk@gmail.com> wrote:

>Finder nogen af jer fejl og mangler er i mere end velkomne til at
>kontakte mig så vi kan få rettet dem i en fart.

Der er noget rod med tabellerne under "liner".
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : pwh

Dato : 08-11-05 20:11

JP Hansen (Muscledog.dk) wrote:
> Så har vi en BETA version af Muscledog Hardwear Webshop online.
> Efter som der er så mange der har spurgt efter det ville jeg lige
> poste det her.

Det har nok ikke været i denne Ng at der har været den vilde efterspørgsel,
der er vist ikke ret mange herinde der har de der såkaldte 'Muscledogs',
eller 'grisehunde' som nogen at kalder dem pgr udseendet

/Jens

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-11-05 08:19

pwh wrote:

> Det har nok ikke været i denne Ng at der har været den vilde efterspørgsel,
> der er vist ikke ret mange herinde der har de der såkaldte 'Muscledogs',
> eller 'grisehunde' som nogen at kalder dem pgr udseendet

LOL

Desuden, og det kan godt være det bare er mig, men jeg har en antipati
mod ting skrevet med gotisk skrift. Det frastøder mig, og en
hjemmeside med kamphunde kombineret med gotisk skrift tiltaler mig
overhovedet ikke.

Dog skal jeg nok undlade at gøre opmærksom på at det oprindelige
indlæg måske burde have være i dk.opslag

--
Christian

Fra : pwh

Dato : 09-11-05 10:17

> [...]
> mod ting skrevet med gotisk skrift. Det frastøder mig, og en
> hjemmeside med kamphunde kombineret med gotisk skrift tiltaler mig

Jeg ledte da forgæves efter knojern og springknive på siden,
den detalje med gotisk skrift på netop sådan en side er klart dårlig smag

> Dog skal jeg nok undlade at gøre opmærksom på at det oprindelige
> indlæg måske burde have være i dk.opslag

Ja lad endelig værer med det, de har jo en Staff som vagthund skriver de
på siden, det kan værer den kommer efter dig

/Jens

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-11-05 10:53

pwh wrote:

> Jeg ledte da forgæves efter knojern og springknive på siden,
> den detalje med gotisk skrift på netop sådan en side er klart dårlig smag

Yep

> Ja lad endelig værer med det, de har jo en Staff som vagthund skriver de
> på siden, det kan værer den kommer efter dig

Nemlig

--

Christian