Tæv til kvinder, der lyver. H-V Holst-bog
Fra : Bo Warming

Dato : 08-11-05 09:02

Hanne-Vibeke Holst har udgivet "Kongemordet" - en roman hvor en
minister. der tæver sin kone, og afsløres.
Som med det meste feminisme er realisme lig nul.
Hun direkte indrømmer at lodret løgn bærer alt hos hende, når hun
skriver at "konen får tværet sit ansigt ned i tallerken med oksesteg
og ikke kan afgøre om blodsmagen på hendes tunge kommer fra stegen
eller fra hendes eget blod."
Alle kan smage forskel på det tykke, hæmoglobin-smagende blod fra et
friskt sår, og det tynde, svagt-røde, lidet-smagende kødsaft som
væder et rødstegt stykke kød (som intet har med blod at gøre, men er
filtreret cellesaft, der pga osmose siver ud af kødet)
Jeg er er stolt af at jeg har slået min kone. En enkelt symbolsk mild
lussing, der fastslog at jeg ikke ville finde mig i at der flyttedes
på mine ting i hjemmet. Det var virksomt, for der går let inflation i
ord.
Folk går til sport er for at føle smerte - klogt - og når det kan ske
let i ægteskabet ved at dialog suppleres med tæv uden farlige, varige
virkninger, må det roses som intelligens og evne til at bruge alle
tangenter på klaviaturet.
Statens eksperter har ingen indsigt, og revselsret vedr børn bør
genindføres. _Straffelov_ om farlig vold er *rigelig beskyttelse* for
både tævede børn, tævede koner og tævede mandlige kærester(som forties
men nok er cirka lige så mange).
Kvinder provokerer - målrettet og bevidst - deres kærester til at
tjatte til dem, så de kan iscenesætte sig som martyrer og give manden
skyldfølelse. That is the general trend.

" Kvinder ønsker at blive taget og værdsat som en ejendom, og derfor
ønsker de en mand, der TAGER.Nietzsche

"En mand kan aldrig være så grusom som en kvinde. Søren
Kierkegaard

" When a man is in love he endures more than at other times, he
submits to everything.Nietzsche

At omgås kvinder meget forbedrer en mands væremåde,
men fordærver hans moral. Montesquieu

Hvis en kvinde ønsker at holde på en mand, skal hun bare
appellere til det værste i ham. Wilde

De mænd, der kommer bedst ud af det med kvinder, er de samme
som ved, hvordan man klarer sig uden dem. Charles
Baudelaire

Det ligger i en kvindes natur at kunne se fejlene hos en
talentfuld mand og de gode sider hos idioten. Balzac

I hævn og kærlighed er kvinder mere barbariske end mænd. Nietzsche

Men beskere end døden fandt jeg kvinden, thi hun er et
fangegarn; hendes hjerte er et net og hendes arme lænker.
Prædikernes Bog, Gamle Testamente