Stille dage i Clichy...
Fra : GB

Dato : 08-11-05 05:13

Fra : Knud Larsen

Dato : 08-11-05 09:43

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
news:Xns970834B6AB19BYouremail@62.243.74.162...

> ...nå, ikke...
>
> http://www.telegraph.co.uk/news/graphics/2005/11/08/wfran08big.gif

Men man skal tænke på årsagen, som er at man offentliggjorde et billede af
Pia Kjærsgaard.

Alvorlig talt, så sagde Politikens udsendte journalist, at man ikke hørte på
intifadisterne, og at han alle vegne hørte, at de var oprørte over, at man
havde kastet en tåregasgranat ind i en moské (ingen kom til skade). Så i
fremtiden skal man muligvis forvente, at de europæiske lande kan risiskere
at blive udsat for intifada, hvis nogen kommer til at sige noget forkert om
Profeten eller mishandler en Koran. Lige som intifadaen i Israel startede,
fordi Sharon satte sin vantro fødder på Tempelbjerget, hvor også islams 3.
helligste sted ligger.

Fra : Rune

Dato : 08-11-05 11:35

> [...]
> på intifadisterne, og at han alle vegne hørte, at de var oprørte over, at
> man havde kastet en tåregasgranat ind i en moské (ingen kom til skade).

De var så oprørte over tåregas i en moske at de nedbrændte en række kristne
kirke. Blot mere af den åbenlyse dobbeltmoral man er kommet at forvente af
den såkaldte Arab - eller Muslim- street. At komme til at lægge en koran på
et fjernsyn er en skændsel af den allerhøjeste grad, at bruge biblen som
toiletpapir er ok. At komme i nærheden af muslimske helligdomme er dybt
forkert, at nedrive oldgamle kristne kirker i Israel, og jødiske templer,
buddhistiske statuer, etc., er ok. Ramadanen skal helligholdes af alle og
krigshandlinger burde stoppes, at lave et overraskelsesangreb på Israel på
den jødiske helligdag Yom Kippur er helt fint. etc. etc. Hyklere.

> Lige som intifadaen i Israel startede, fordi Sharon satte sin vantro
> fødder på Tempelbjerget, hvor også islams 3. helligste sted ligger.

Tempelbjerget som også huser jødedommens helligste bygningsværk: grædemuren.
Men for muslimerne er det åbenbart vigtigere at en jøde ikke kommer i
nærheden af, med risiko for at besudle, en muslimsk helligdom, end at jøden
får adgang til jødiske helligdomme.

Og så læser jeg at DR er begyndt at gør stor brug af den ekstremistiske
venstreorienterede Paris korrespondent, Anne Grete Rasmussen fra dagbladet
Informations, der gladelig bruger anledningen til, for licenspenge i
statsmedier, at plædere for marxistiske analyser iblandet åbenlyse løgne -
som at politiet med fuldt overlæg dræbte de to unge i transformerstationen.
Dobbelt plus godt DR.