MS Windows
briani 27239
Skifte fra Dk til Eng
Fra : BS

Dato : 08-11-05 03:52

Hejsa

Jeg har begge xp versioner til at ligge på cd - kan jeg skifte sprog på en
måde ??

Jeg køre pt dansk men det går ikke grundet nogle programmerings værktøjer
jeg skal til at bruge :(

Hjælp

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-05 08:46

BS wrote:

> Jeg har begge xp versioner til at ligge på cd - kan jeg skifte sprog
> på en måde ??
>
> Jeg køre pt dansk men det går ikke grundet nogle programmerings
> værktøjer jeg skal til at bruge :(

Jeg går ud fra at det er WINDOWS xp du taler om...
( Der findes jo også en OFFICE xp Men problemet er det samme. )

Nej, du kan mig bekendt ikke skifte sproget. Hvis du har en Dansk
version og skal bruge en Engelsk, så er der kun den sure vej:
en komplet re-installation med den Engelske udgave.

Der findes de såkaldte "MUI", altså Multilanguage User Interface
packs, men de skal installeres på en Engelsk grund-version og på
Professional udgaven. Men så kan man derved tilføje andre sprog,
bl.a. Dansk, som man så kan skifte imellem efter behag.
Det samme (MUI) findes i øvrigt til Office.

http://www.microsoft.com/globaldev/DrIntl/faqs/MUIFaq.mspx

Men, som du kan læse i den FAQ, som jeg linker til herover,
(se spørgsmålet "How can I acquire Windows MUI?") så vil de
ikke bare lange den over disken til gud og hvermand. De har nemlig
tjent for mange penge og ønsker ikke at tjene flere.

-E.G.

Fra : BS

Dato : 09-11-05 03:02

> [...]
> ikke bare lange den over disken til gud og hvermand. De har nemlig
> tjent for mange penge og ønsker ikke at tjene flere.

Hmm okay takker - trist med MS !!