msn toolbar og google
Fra : s.israelsen@gmail.co~

Dato : 07-11-05 23:03

hvordan får jeg msn toolbar til at bruge google som
søgemaskine,hvis jeg skriver www.google.dk inde i indstillingerne
kommer jeg godt nok til google, men den søger ikke
efter ord det jeg har skrevet i søgefeltet i toolbaren??

hmm, det blev vist lidt kryptisk, men jeg håber i forstår.

det er vel noget med at skrive en kommando efter www.google.dk

Søren

Fra : Max

Dato : 07-11-05 23:33

Hej Søren

>det er vel noget med at skrive en kommando efter www.google.dk

Måske mangler du denne http://toolbar.google.com/

Mvh Max

Fra : Søren

Dato : 08-11-05 18:02

> Måske mangler du denne http://toolbar.google.com/
>
> Mvh Max

jeg vil gerne bruge faner derfor MSN.

Søren

Fra : Anders Lund

Dato : 08-11-05 07:00

s.israelsen@gmail.com wrote:
> [...]
> efter ord det jeg har skrevet i søgefeltet i toolbaren??
>
> hmm, det blev vist lidt kryptisk, men jeg håber i forstår.

Jeg bruger ikke MSN toolbaren, men måske er det noget i retning af:
"http://www.google.dk/search?q=søgeord".

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Søren

Dato : 08-11-05 18:07

> Jeg bruger ikke MSN toolbaren, men måske er det noget i retning af:
> "http://www.google.dk/search?q=søgeord".
>
> --
så åbner den google, men uden det søgeord jeg skrev i søgefeltet, det kan
måske ikke lade sig gøre

Søren