Ændre brevhoved i mail
Fra : Steen Uldahl

Dato : 07-11-05 17:32

Jeg har på et tidspunkt sat en blomst ind
i brevhoved på mine mails. Nu vil jeg gerne
have den slettet evt. indsat noget andet.
Hvordan ændrer brevhovedet?
Jeg har en imac-konto, måske har det en betydning?

Hilsen
Steen

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-11-05 22:47

Steen Uldahl <steen@uldahl.dk> wrote:

> Jeg har på et tidspunkt sat en blomst ind
> i brevhoved på mine mails. Nu vil jeg gerne
> have den slettet evt. indsat noget andet.
> Hvordan ændrer brevhovedet?
> Jeg har en imac-konto, måske har det en betydning?

Det er ikke en signatur, vel? Den kan man godt bede om at få øverst i
e-mailen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Steen Uldahl

Dato : 08-11-05 07:41

Jeg er ikke helt klar over om det er en signatur,
men jeg har fået placeret en af blomsterne fra log
ind øverst på min mail-skabelon.

Fra : Ole Guldberg Jensen

Dato : 08-11-05 11:40

Steen Uldahl wrote:
> Jeg er ikke helt klar over om det er en signatur,
> men jeg har fået placeret en af blomsterne fra log
> ind øverst på min mail-skabelon.

Mail.app indsætte svjh det picture din brugerkonti har tilknyttet - jeg
mener (og håber) at det kun er noget du selv ser. Du kan ændre det i
system preferences (systemindstillinger?) -> accounts (brugerkonti?) ->
picture (billed?).

Fra : Steen Uldahl

Dato : 08-11-05 12:43

Ja, det virkede, da jeg ændrede billedet under
brugerkonti.
Mange tak.

Hilsen
Steen

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-11-05 20:29

Ole Guldberg Jensen <olegb@opendarwin.org> wrote:

> Mail.app indsætte svjh det picture din brugerkonti har tilknyttet - jeg
> mener (og håber) at det kun er noget du selv ser.

Det håber jeg sandelig også. Ellers skal jeg da til at have fundet et
billede af mig selv med tøj på.
--
Henrik Münster
Esbjerg