Se, det er snedigt.
Fra : BJ

Dato : 07-11-05 17:07

Italiens regering har fundet på en ny skatteindtægtsfidus:

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3369086/

Mon en sådan indføres i Danmark, den dag skattestoppet bliver
ophævet..?..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Georg

Dato : 07-11-05 18:31

> Italiens regering har fundet på en ny skatteindtægtsfidus:
>
> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3369086/
>
> Mon en sådan indføres i Danmark, den dag skattestoppet bliver
> ophævet..?..

Vi betaler jo allerede 25% i moms på både samtaler og sms..

Fra : BJ

Dato : 07-11-05 19:02

"Georg" <nomail@nomail.hotdog> skrev i en meddelelse

KLIP

> Vi betaler jo allerede 25% i moms på både samtaler og sms..

Det har danskeren glemt.

Moms er bare noget man betaler og er ingen skat..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jonas Kofod

Dato : 07-11-05 19:53

> "Georg" <nomail@nomail.hotdog> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Det har danskeren glemt.
>
> Moms er bare noget man betaler og er ingen skat..

Så kan vi glæde os over at vi ikke har et statsunderskud som det italienske,
der ser ud til at komme til omtrent at matche halvdelen af Danmarks samlede
BNP.

Fra : BJ

Dato : 07-11-05 23:03

"Jonas Kofod" <KofodFJERN@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> italienske,
> der ser ud til at komme til omtrent at matche halvdelen af Danmarks

Gæld dig nu ikke for tidligt.

Et gammelt ordsprog siger: "Efter samler kommer spreder".

Det indtil videre været bevist igennem historien..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-11-05 00:06

BJ skrev:

> Et gammelt ordsprog siger: "Efter samler kommer spreder".

"Efter samler kommer puger..." plejede min far nu at sige
Hans

Fra : Jonas Kofod

Dato : 08-11-05 02:31

> [...]
>
> Gæld dig nu ikke for tidligt.
>
> Et gammelt ordsprog siger: "Efter samler kommer spreder".
>
> Det indtil videre været bevist igennem historien..

Jo det kan være at det skifter mellem samler og spreder. Men her i DK har vi
da heldigvis ikke historie for så store underskud.

Fra : BJ

Dato : 08-11-05 02:41

"Jonas Kofod" <KofodFJERN@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jo det kan være at det skifter mellem samler og spreder. Men her i DK har
> vi
> da heldigvis ikke historie for så store underskud.

Var der ikke en gang, hvor vi ikke havde en rød Anker og stod på afgrundens
rand.?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jonas Kofod

Dato : 08-11-05 13:28

> [...]
>
> KLIP

> Var der ikke en gang, hvor vi ikke havde en rød Anker og stod på

Jo men det her er lidt mere til den grelle side for at sige det mildt.

Fra : BJ

Dato : 08-11-05 16:26

"Jonas Kofod" <KofodFJERN@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> har

> afgrundens
>
> Jo men det her er lidt mere til den grelle side for at sige det mildt.

Det kan vi bestemt ikke være uenige i.

De er også et par stykker flere end os til at generere underskuddet.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jonas Kofod

Dato : 08-11-05 22:39

> "Jonas Kofod" <KofodFJERN@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Det kan vi bestemt ikke være uenige i.
>
> De er også et par stykker flere end os til at generere underskuddet.

Nu var det skam osse relativt vi snakker om.
Du skal huske på at årene før kartoffelkurene var problemet dårlig økonomi i
hele landet - og dermed naturligvis osse tomme lommer hos Poul Nelson. Altså
det gik almindeligt skidt i hele Danmark.
Her er tale om en sindsygt gabende tom (stats)kasse i Italien uden at
landets økonomi som sådan rider marer. Altså her er det bare sindsygt skidt
(kun) for staten.
500 milliarder blegner i sammenligning med hvad danske socialdemokrater har
kunnet få til at forsvinde - selv hvis vi ganger Danmark op i Italiens
størrelse.

Fra : Lars Knudsen

Dato : 07-11-05 20:51

Hej,

On Mon, 7 Nov 2005 19:02:14 +0100, "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk>
wrote:

>Moms er bare noget man betaler og er ingen skat..

Orv.. Lissom arbejdsmarkedsbidrag??

** Lars

Fra : Lars Knudsen

Dato : 07-11-05 20:51

Hej,

On Mon, 7 Nov 2005 18:31:09 +0100, "Georg" <nomail@nomail.hotdog>
wrote:

>Vi betaler jo allerede 25% i moms på både samtaler og sms..

Har de ikke moms på telefoni i Italien?

** Lars