Nokia SMS-program blevet ringere i ny udga~
Fra : Leif Neland

Dato : 07-11-05 02:18

Jeg har måttet udskifte min trofaste Nokia 7110 med en Nokia 1600, og er
lidt irriteret over sms-delen.

Jeg har to anker:

1: Sammensatte ord.
F.ex. kender ordbogen ikke "glosuppe", det bliver til "glostrre"
På 7110'en kunne jeg skrive "glo", mellemrum, slet, og den var så klar til
et nyt ord: "suppe"
På 1600'en skriver jeg "glo", mellemrum, slet, og ordbogen er stadig igang
med "glo" og det bliver stadig til "glosttre"
Jeg kunne selvfølgelig blot skrive et mellemrum mellem orddelene, men det
vil jeg ikke, da jeg er fiduso-sympatisør. Så det må blive til et "-" i
stedet...

2: Når beskeden er sendt, bliver den stående i displayet, og man skal aktivt
slette den. Jeg er vant til at telefonen går tilbage til menuen.

Sådan virker kærestens 6610i forøvrigt også.
Det hjælper sikkert ikke at klage til nokia...

Men ellers er det da en sød lille telefon, selvom den vrisser af mig, når
jeg sætter alarmen til "Du skal op nu, klokken er 6:00"

Leif

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-11-05 12:22

On Mon, 7 Nov 2005 02:17:40 +0100, "Leif Neland" <leifn@neland.dk>
wrote:

>Jeg har måttet udskifte min trofaste Nokia 7110 med en Nokia 1600

Nokia 1600?

> [...]
>Jeg kunne selvfølgelig blot skrive et mellemrum mellem orddelene, men det
>vil jeg ikke, da jeg er fiduso-sympatisør. Så det må blive til et "-" i

Prøv at skrive "glo", og så trykke ned/højre, hvorefter du skriver
"supper".

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Alle udgaver af Sony Ericsson Z800i låses op
- og nej, din telefon skal ikke skilles ad...

Fra : Leif Neland

Dato : 07-11-05 13:06

Ja: http://www.europe.nokia.com/nokia/0,,74696,00.html

> Prøv at skrive "glo", og så trykke ned/højre, hvorefter du skriver
> "supper".

Jamen, det virker jo

Leif

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-11-05 23:14

On Mon, 7 Nov 2005 13:05:37 +0100, "Leif Neland" <leifn@neland.dk>
wrote:

>Ja: http://www.europe.nokia.com/nokia/0,,74696,00.html

OK, jeg skulle blot være sikker (modellen forhandles jo ikke i
Danmark).

Kanon!

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Max

Dato : 07-11-05 23:40

Hej Leif

> Sådan virker kærestens 6610i forøvrigt også.
> Det hjælper sikkert ikke at klage til nokia...

Har du prøvet, hvis ingen klager, ja så tror Nokia da at
de laver gode produkter. Det er min erfarring at f.eks.
markedtingschefer elsker at utilfredse kunder ringer
til dem og beklager deres nød, så kan de jo slippe
let om ved deres job.

Mvh Max