Så er de ved at gøre sig klar
Fra : Henri Gath

Dato : 06-11-05 21:48

Fra : Allan Riise

Dato : 06-11-05 21:51

Henri Gath wrote:
> http://www.theconservativevoice.com/articles/article.html?id=9596

Og du har slet ingen kildekritik.

Dette er en gengivelse af den af tv2 opfundne indvandrerbande, som viste sig
at være det rene fup.

Desværre Henri, der er ingen grund til at tage gummibukserne på endnu, om
nogensinde.

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 06-11-05 22:03

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sig at være det rene fup.
>
> Desværre Henri, der er ingen grund til at tage gummibukserne på endnu, om

Behold du bare dem på..............

Fra : Henri Gath

Dato : 06-11-05 22:12

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:436e6f77$0$47081$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Behold du bare dem på..............

Det tror jeg også jeg gør .-)

Fra : Allan Riise

Dato : 06-11-05 22:15

Henri Gath wrote:
> "Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:436e6f77$0$47081$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Det tror jeg også jeg gør .-)

Hvormed du så gør gældende at du er ved at skide i bukserne af skræk,
hvilket nok hænger sammen med din lyst til at tale om analhuller og
fækalier.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 06-11-05 22:40

Allan Riise wrote:

> Og du har slet ingen kildekritik.

Hvad er der galt med kilden?

> Dette er en gengivelse af den af tv2 opfundne indvandrerbande,

Nej Allan, hvad der skrives i artiklen er, hvad medierne i Danmark og
Frankrig har rapporteret i snart to uger.

Det er et grimt billede; men desværre er det også et sandt billede.

Fra : Allan Riise

Dato : 06-11-05 22:48

Henrik Svendsen wrote:

> Hvad er der galt med kilden?

> Nej Allan, hvad der skrives i artiklen er, hvad medierne i Danmark og
> Frankrig har rapporteret i snart to uger.
>
> Det er et grimt billede; men desværre er det også et sandt billede.

Hvem kaster med brandbomber i Danmark?
Hvem har inden for de sidste 14 dage kastet med sten efter øvrighedspersoner
i Danmark, eller i det hele taget?

Det var nøjagtigt en gengivelse af hvad denne opfundne gruppe sad og sagde i
TV2.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 06-11-05 23:07

Allan Riise wrote:

> Hvem kaster med brandbomber i Danmark?

En molo er faktisk en brandbombe. En vuggestue blev brændt ned.

> Hvem har inden for de sidste 14 dage kastet med sten efter
> øvrighedspersoner i Danmark, eller i det hele taget?

Øh, hvor har du været de sidste 14 dage? Er det gået dig helt forbi, at
der har været voldsomme uroligheder i en forstad i Århus kommune?

Fra : Allan Riise

Dato : 06-11-05 23:12

Henrik Svendsen wrote:

> En molo er faktisk en brandbombe. En vuggestue blev brændt ned.

Da ikke inden for de sidste 14 dage?

> Øh, hvor har du været de sidste 14 dage? Er det gået dig helt forbi,
> at der har været voldsomme uroligheder i en forstad i Århus kommune?

Ikke værere end man har set masser af gange før, altså ikke en eskalering.

Næ du, det er helt klart tv2's udsendelse der hentydes til.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 06-11-05 23:35

Allan Riise wrote:

> Da ikke inden for de sidste 14 dage?

Nå, hvornår var det så?

> Ikke værere end man har set masser af gange før,

Virkelig? Svært at tro selv om man er ikke er uvillig til det; men
skulle det, at perkeres afbrænding af vuggestuer, stenkast mod
myndighedspersoner og andet godt være normaltilstanden for det
Århusområde være en indikation af noget forkert i artikelen? Er den for
apologerende?

Fra : JBH

Dato : 06-11-05 23:31

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Da ikke inden for de sidste 14 dage?

Jo.

http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3354408/

JBH

Fra : Jim

Dato : 07-11-05 12:44

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Jo.
>
> http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3354408/

2 blev anholdt.
Hvorfor lå de andre 30 - 40 ikke efterfølgende på 6-timersstuen?

J.

Fra : Frank

Dato : 07-11-05 10:47

Hej

> Da ikke inden for de sidste 14 dage?

Og festen fortsætter:
http://www.dr.dk/Regioner/Aarhus/Nyheder/Krimi/2005/11/07/062818.htm

--
Frank

Husk at krigen i Irak er ført på samme folkeretslige grundlag som krigen om
Kosovo
I hate windsurfers, In a totally irrational way

Fra : Jim

Dato : 07-11-05 12:59

"Frank" <far@nosmap.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Og festen fortsætter:
> http://www.dr.dk/Regioner/Aarhus/Nyheder/Krimi/2005/11/07/062818.htm

Og her mener jeg, at det er vigtigt, at man ikke fortsætter med at oprette
nye tilbud til de unge 2.g.indvandrere.
De skal nok nærmere have fjernet nogle af alle de mange tilbud, man gennem
årene har sørget for.
Man må så se på nødvendigheden af at have en ungdomsklub, som ellers skulle
tilgodese de unge perkere.
Hvis ungdomsklubben ikke kunne trække de unge perkere ud af kriminaliteten,
og der ellers ikke kom andre end de kriminelle perkerbandemedlemmer, så lad
klubben holde lukket.

Og så mener jeg, at man bør låne nogle af de mange pansrede kørekøjer, man
har stående på kassernerne, så politiet har noget ordentligt af patruljere
i, når de skal holde øje med Røsenhøjperkerne.
Herfra hedder det 0-tolerance, som man indførte i New York for at få bugt
med bande- og narkokriminaliteten.
Den første, som kaster en sten mod politiet kan risikere at blive skudt med
en byge af gummikugler, som vi kan se, israelske soldater har stor succes
med.
De skal lære, hvem der bestemmer, og hvem som ejer området.

J.

Fra : Jim

Dato : 07-11-05 12:41

> Da ikke inden for de sidste 14 dage?

Hvilken planet bor du på?

> Ikke værere end man har set masser af gange før, altså ikke en eskalering.

Du mener altså, at de uroligheder, vi har været vidner til på Søndervangs
Allé i Viby er hverdag og ikke en eskalering?
Og det har intet tilfælles med urolighederne i Frankrig?

J.

Fra : Jim

Dato : 07-11-05 12:39

> [...]
> øvrighedspersoner i Danmark, eller i det hele taget?
>
> Det var nøjagtigt en gengivelse af hvad denne opfundne gruppe sad og sagde

Er det ikke tilstrækkeligt, at de har sat flere butikker i Rosenhøj i
brand.. inkl. en børnehave?
Om det er brandbomber, hjemmelavede anordninger eller molotov-cocktails, der
anvendes, er vel underordnet.
Hvad der virkelig er skræmmende, er, at du ikke ser nogle fællestræk mellem
hændelserne i Frankrig og dem i Danmark og relationerne til netop een
kulturel gruppe af individer.
Det er da muligt, at du et eller andet sted synes, det er nogen pjat at
opføre sig sådan. Men du har ikke begreb om at vurdere årsagen.

J.

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-05 12:52

> Desværre Henri, der er ingen grund til at tage gummibukserne på endnu, om
> nogensinde.

Nej og det kan under ingen omstændigheder blive værre end dengang Monty
Python's Life of Brian havde premiere. Man glemmer ikke så let hvordan
det var dengang, da millioner af frådende jøder og kristne hærgede
gaderne med brandbomber og skydevåben. Det var fuldstændig ude af
kontrol.. HOV! .. Nej, vent.. Hmm.. Glem det..