Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Mozilla Firefox spørgsmål.
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 06-11-05 16:47

Hej.

Jeg bruger Mozilla Firefox som browser, men nederest i browseren er der et
"felt" hvor der står" % taprefsDTD;" uden " hvordan fjerne jeg det? Det
tager noget af pladsen i vinduet.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-05 17:09

Jørgen Nielsen wrote:
> Jeg bruger Mozilla Firefox som browser, men nederest i browseren er der et
> "felt" hvor der står" % taprefsDTD;" uden " hvordan fjerne jeg det? Det
> tager noget af pladsen i vinduet.

Der står vel tabprefsDTD!?! Samme problem har mange haft på nettet -
prøv fx at søge på tabprefsDTD.

Efter en lille hurtig gennemgang kunne jeg umiddelbart se det har noget
at gøre med Tabbrowser Preferences - en fejl som burde være rettet i en
nyere version. Så hvis du har den udvidelse så prøv enten at fjerne den
eller opdatere (hvis du ikke har nyeste version).

Evt. kan du også prøve med TabMix Plus - den kan nogenlunde noget af det
samme og jeg har personligt ikke haft problemmer med den.

--
http://www.skovenborg.frac.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 06-11-05 18:48

"Ulrik Skovenborg" <"skovenborg hos gmail dot com"> skrev i en meddelelse
> Der står vel tabprefsDTD!?! Samme problem har mange haft på nettet - prøv
> fx at søge på tabprefsDTD.

Nej der står % taprefsDTD; Jeg har prøvet at søge på Google, men der kom
ikke nogen hits.

> [...]
> version. Så hvis du har den udvidelse så prøv enten at fjerne den eller
> opdatere (hvis du ikke har nyeste version).

Jeg troede jeg havde den nyeste version, men det havde jeg ikke. Så det
virker nu, tak for det

> Evt. kan du også prøve med TabMix Plus - den kan nogenlunde noget af det
> samme og jeg har personligt ikke haft problemmer med den.

Ok, den prøver jeg lige.