MS Windows
briani 27239
Intel fejlbesked
Fra : Mythos

Dato : 06-11-05 15:09

Hej i gruppen

Når jeg åbner kontrolpanelet i min XP Pro, så kommer der en lille rude frem
der siger "Resources are not available", se dk.binaer under fejl, og den
besked forstår jeg mig ikke på.
Det er et Abit ac7 Max3 bundkort jeg har med en P4 2.8 Ghz monteret.
Er der en der kan forklare mig hvad det er der ikke er tilgængeligt, om der
er noget jeg mangler, eller noget jeg muligvis har installeret for meget ?

Mythos

Fra : Ole C

Dato : 06-11-05 16:04

Mythos skrev blandt andet:

> [...]
> Er der en der kan forklare mig hvad det er der ikke er tilgængeligt,
> om der er noget jeg mangler, eller noget jeg muligvis har installeret

Ved opslag på Google kan jeg se at Intel PROSet er noget trådløst netværk
fra Intel......

--
vh
Ole C

Fra : Mythos

Dato : 06-11-05 16:39

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ved opslag på Google kan jeg se at Intel PROSet er noget trådløst netværk
> [...]

Ok, tak for hjælpen.

Mythos