Vedr. familierne Goldsche og Knappe
Fra : Jeanette Hansen

Dato : 06-11-05 12:38

Jeg søger informationer vedr. disse to familer fra omkring 1890, er der
nogen der kan hjælpe mig? Jeg har en kvinde der hed Rainholtine Knappe som
blev født 1889, jeg kan ikke finde ud af hvor hun er født og hvem hendes
forældre var.

Med venlig hilsen

Jeanette Goldtsche Snede Hansen
goldtsche@email.dk

Fra : Flemming Storgaard

Dato : 07-11-05 15:08

Hej Jeanette.

Jeg håber dette kan hjælpe dig lidt på vej.
Der bor en del Knapper i Silkeborg
Samtlige personer i husstanden

viborg, Nørlyng, Asmild, et hus, Bruunshaab klædefabrik, Asmild sogn, , , 5,
FT-1890
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Albert Berthad Knappe, 53 , Gift, husfader, , Kjøbenhavn
Ane Sophie Knappe, 39 , Gift, husmoder, , Thorum Sogn, Viborg Amt
Cesilie Marie Knappe, 10 , Ugift, barn, , Sabro Sogn, Aarhus Amt
Albertine Sophie Knappe, 4 , Ugift, barn, , Sabro Sogn, Aarhus Amt
Reinholdine Knappe, under 1 år , Ugift, barn, , Asmild Sogn, Viborg Amt
Karen Marie Jensen, 62 , Enke, husmoder, , Lysgaard Sogn, Viborg Amt
Vilhelm Emil August Carl Christensen, 26 , Ugift, barn, spinder, Asmild
Sogn, Viborg Amt

Mvh
Flemming Jensen