Flytte nummere.
Fra : Lars Vangaa

Dato : 06-11-05 10:24

Hej NG.
Jeg skal til at have en ny tlf. på mit arbejde
Begge Nokia,men hvordan flytter jeg alt på min tlf. +kortet
over på min pc og kan jeg så bagefter flytte det hele tilbage på min nye
tlf.?.
Gerne skåret ud i pap.
På forhånd tak.
Lars

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 06-11-05 10:43

Du kan købe dig en USB Bluetooth dongle.
Så kan du flytte det data over du vil gemme.

En Bluetooth dongle koster mellem 150-200,- og der er software med på en CD.

Vedr. telefonnumrene, så kan du kopiere alle numrene som du har liggende på
din telefon, ved at kopiere fra simkort til telefon. Så skifter du simkortet
ud med det nye, og kopiere fra telefon til simkort.....

/F

Fra : Anders Lund

Dato : 06-11-05 13:17

(6400) Futte wrote:
> Vedr. telefonnumrene, så kan du kopiere alle numrene som du har liggende på
> din telefon, ved at kopiere fra simkort til telefon. Så skifter du simkortet
> ud med det nye, og kopiere fra telefon til simkort.....

Husk dog at kontrollere numrene efter de er blevet flyttet - det kan
give rod, hvis der er flere numre og/eller e-mail adresser tilknyttet
til en kontaktperson.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 06-11-05 14:44

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Husk dog at kontrollere numrene efter de er blevet flyttet - det kan give
> rod, hvis der er flere numre og/eller e-mail adresser tilknyttet til en
> kontaktperson.

Ligesom det også er et ret stort stykke arbejde, hvis ens simkort kun kan
klare 250 nr, og man har omkring 1200 nr i sin tlf. + ale de løse
informationer email osv...

Der er typisk altid plads til meget mere på ens tlf end der er hvis man
bruger sim kortes hukommelse.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
Har meget mørkekamre udstyr samt digitale proff printere til salg lige nu.

Fra : Mogens Winther Larse~

Dato : 07-11-05 19:31

Hej..

Jeg kan kopiere dit sim-kort, lave ekstra backup. Så det er intet problem..

Send en mail og vi finder en løsning.

Mvh.
Mogens