Linksys wrt54G sikkerhed?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 05-11-05 23:08

Håber det er den rigtige NG!!
Har en bekendt som har købt sådan en trådløs dims.
Hvordan aktivere man sikkerhed, så folk udefra ikke kan komme på?
Vi har prøvet at aktivere noget der hed WEP (mener jeg), man så kunne vi
ikke komme på nettet.

Mvh Sid

Fra : www.mamegames.dk

Dato : 06-11-05 00:06

> [...]
> Hvordan aktivere man sikkerhed, så folk udefra ikke kan komme på?
> Vi har prøvet at aktivere noget der hed WEP (mener jeg), man så kunne vi
Det er fordi i ikke har indtastet koden på den/de computere i vil have til
at lave forbindelse til nettet, gennem WRT54G.

Har i kigget ordentlig i manualen, den fortæller temmelig fint hvad man skal
gøre.

Fra : sls\(2770\)

Dato : 06-11-05 01:04

"www.mamegames.dk" <leo@leo.lir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at lave forbindelse til nettet, gennem WRT54G.
>
> Har i kigget ordentlig i manualen, den fortæller temmelig fint hvad man

Takker.....
Det eneste han havde var et hæfte på 2-3 sider, der stod ikke ret meget i.
Hører ham lige i morgen om der fulgte mere med.

Mvh Sid

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 06-11-05 09:01

sls(2770) wrote:
> Det eneste han havde var et hæfte på 2-3 sider, der stod ikke ret
> meget i. Hører ham lige i morgen om der fulgte mere med.

Manualen ligger på den medfølgende CD.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-11-05 00:20

sls(2770) wrote:
> Håber det er den rigtige NG!!

Næsten - men ikke helt

Der er en gruppe for trådløst netværk - den hedder:

News:dk.edb.netvaerk.traadloest

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-05 09:27

sls(2770) wrote:
> [...]
> Hvordan aktivere man sikkerhed, så folk udefra ikke kan komme på?
> Vi har prøvet at aktivere noget der hed WEP (mener jeg), man så kunne vi

WEP er værdiløst og vil kun give falsk sikkerhed, brug WPA istedet.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...